• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Heia Brann!

Started by oleberg, September 02, 2003, 13:50:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

oleberg

Hei.

Vil bare si at jeg synes det er gledelig at Brann gjør det så godt om dagen. Håper det ingen ende tar, og at dere for medalje.

Neste år blir det kanskje gull?

Kanskje vi til og med møtes i serien (bor i Fredrikstad og er FFK supporter)

Har alltid holdt med Brann (siden Ahlsen spilte der)og synes det er en fin klubb og flotte supportere.

Lykke til med medaljejakten og serieavslutningen.

Ricky

Det er jo ingen som trekker så mye folk til Stadion som Fredrikstad, så det hadde vel vært artig med et gjensyn til neste år :D
Ikke at jeg tror at 30.000+ møter opp, men 13.000 skal vi nå kunne greie.

Og her er det ikke noe snakk om "kanskje" gull til neste år, her er det kun snakk om hvem vi møter i 3.runde i CL-kvaliken i '05.

ChRiStEr87

Det er bedre med Fredrikstad i tippeligaen en Aalesund,
håper den stygge stadioen deres ryker ned...

Håper vi ser Fredrikstad på stadioen til neste år :)
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Erik

8000 tar Color Line stadion  :lol: som skal spille i 1.Div neste år  :twisted:

Her kan dere se selv: http://www.fussballtempel.net/uefa/NOR.html

Ricky

VG, NrK Møre&Romsdal samt Aalesunds egen supporterklubb sier 10500. Muligens litt sikrere kilder dét enn "fussballtempel.net"  :)

Erik

Vell den linken jeg har funne, den har jo rett om alle andre sine stadioner..
Uansett bryr d meg lite om fergestadion, 1 div  :lol:

oleberg

Stadion ryker neste år muligens. Det kommer ann på om FFK rykker opp i år. Gjør de det, må de vel utsette dette 1 år. Blir det 1 divisjon også neste år, begynner man å rive i vinter.

For den interreserte kan man lese mer her:
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20020123/FFK/40070130/-1/FFK

PS: Roger Helland har vært en av Fredrikstads beste i år. Gjør ikke så mye ut av seg, men jobber trofast på midten.

Har ikke han spilt i Brann?

Stoffi

Han spilte i Brann ja. Tror han gikk til lillestrøm. Han fikk for lite spilletid i Brann. Han var en ok spiller.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Toa

Roger Helland har 153 kamper og 16 mål for Brann, pluss 2 landskamper under Drillo. Er jo ikke dårlig det da!
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Skumling

Han var god både i forsvar og på midtbanen, og i tillegg en "lokal" spiller (ikke noe minus!)

Jeg tror han hadde en kjempekamp mot Molde i 96, fikk 9 på forskjellige spillerbørser så vidt jeg husker. Uansett hyggelig at han gjør det bra i Fredrikstad.

Håper dere kommer opp i eliten snart, norsk fotball trenger lag som trekker folk på kampene og vekker engasjement!

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Ricky"

Hva den klovnen skriker eller hoier behøver vel ikke si så mye..he he..! :)

KennethS

Erik: koffor har Rbk over 21700 på CL kampene sine da? står jo der at de bare har 20500 :) *sikre skilder disse utenlandsnetstedene*
tå på Brann

Ricky

Fordi du ikke regnet med Lerkendals 1400 VIP-plasser?

Erik

Yes riktig.. 1400 VIP plasser  :)

Go Up