• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Velkommen Henk!

Started by Thorleif, September 02, 2003, 13:46:48 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Thorleif

Som informasjon til alle våre medlemmer (ja, det begynner å bli en del), kan vi opplyse om at Henk Ekerhovd er tatt inn i interimstyret for BBB som kasserer. Vi ser det som en selvfølge at vi skal holde styr på økonomien, og det nytter ikke å vente med å få dette på plass før ved årsmøtet.

Vi i interimstyret i BBB ønsker dermed Henk velkommen! :D

KennethS

Velkommen til Henk ja, bare lurte på kor mange medlemer e Bataljonen kommet opp i nå?
tå på Brann

KennethS

høres bra ut, får håpe at de fleste av de 1600 som kom fra Bst fortsatt vil være medlem i 2004 også.
tå på Brann

monzilla

Mitt inntrykk er at BBB virker mer seriøst enn BST. Det virker for meg som at de personene som driver BBB har peling på hva de gjør på i motsetning til de ssiste styrene av BST (no offence mot de som satt i BST-styret). Det virker også som det er flere enn meg som har samme oppfatningen. Bare sørg for å ikke få en 19 årig jente som leder i BBB så er jeg sikker på at vi runder 5000 medlemmer i løpet av 2005

BL

Quote from: "monzilla"Bare sørg for å ikke få en 19 årig jente som leder i BBB så er jeg sikker på at vi runder 5000 medlemmer i løpet av 2005

Dårlig tid no :wink:  Tror du må jobbe hardt med å verve medlemmer!
Hansa-
Felt Z

KennethS

Quote from: "BL"
Quote from: "monzilla"Bare sørg for å ikke få en 19 årig jente som leder i BBB så er jeg sikker på at vi runder 5000 medlemmer i løpet av 2005

Dårlig tid no :wink:  Tror du må jobbe hardt med å verve medlemmer!

Vi ¨må nok få like mange medgangsupporter som de andre klubbene for å kjempe i topp med RBK.
tå på Brann

Go Up