• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Fotikken....

Started by Thorleif, September 02, 2003, 11:01:33 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Thorleif

Spennende ting skjer folkens.....
:D

http://bataljonen.no/visnyhet.php?id=113

Hilsen oss i styret.

Stoffi

Høres veldig bra ut.  :D

Kanskje et skilt utenfor Bataljonen Bar som sier "Forbudt for hunder og bortesupportere".  :lol:
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Erik

Joda jeg er helt enig, men 1 ting jeg ikke liker m puben er storskjermen, De må ha den svakeste skjermen i byn, jeg ser heller kampen på tv der nede, har de planer om noe bedre storskjerm?? vet du om det?
Ellers e puben herlig for oss i rødt:)

Thorleif

Quote from: "Stoffi"Høres veldig bra ut.  :D

Kanskje et skilt utenfor Bataljonen Bar som sier "Forbudt for hunder og bortesupportere".  :lol:

Tror ikke det skal bli noe problem..... Skiltet er allerede under produksjon Stoffi  8)

Bergen Sin Gutt

Betyr dette at baren der nede vil begynne å holde åpent, noe den sjelden og aldri gjør?

Thorleif

Quote from: "Bergen Sin Gutt"Betyr dette at baren der nede vil begynne å holde åpent, noe den sjelden og aldri gjør?

Dette er selvfølgelig avhengig av at det kommer folk der. Men utgangspunktet er at baren skal være åpen ja. Og begynner folk å gå der, er også grunnlaget for å holde baren der nede åpen tilstede......

razor

DETTE ER JO EN FANTASTISK NYHET DA !!!! Egen "Brann bar" :)

Jeg må også få takke fotballpubben for hvba de gjør nå OG har gjort for oss Brann tilhengere tidligere. ette viser at gjengen der nede virkelig har Brann i sitt hjerte :)

Og i tillegg en STOR takk til gutta boys i BBB. Dere har gjort en fantastisk jobb hittil:) Fortsett med det !

Takk skal dere ha alle sammen !!

Fan steike det er godt å være Brann supporter for tiden ! Og enda bedre ble dagen da jeg leste nettavisen at Brann "kanskje" går med overskudd i år:) Fantastisk !!

Skumling

jeg henger meg på det Razor skriver, og sender en stor takk til BBB-styret, puben og Brann!

Truls

Dere må jo huske på at det er en del som er under 18, jeg er selv over 18, men de på 16 - 17 vil jo kanskje også møte de andre før de skal på storestå osv.. men slipper de inn i Bataljonen Bar også leggplikt i baren? F.eks 16 år får å komme inn uten foresatte tilstede. Er det noe å tenke på? Må jo ta vare på alle, så kanskje de kan lære seg alle sangene?
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Kruxleiven

...er et lugubert sted. Men skal man ha billig øl så må man dessverre ta med seg all den andre slummen som er der.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Fiore9"...er et lugubert sted. Men skal man ha billig øl så må man dessverre ta med seg all den andre slummen som er der.

Hm..?

Bjarte

Quote from: "Truls"Dere må jo huske på at det er en del som er under 18, jeg er selv over 18, men de på 16 - 17 vil jo kanskje også møte de andre før de skal på storestå osv.. men slipper de inn i Bataljonen Bar også leggplikt i baren? F.eks 16 år får å komme inn uten foresatte tilstede. Er det noe å tenke på? Må jo ta vare på alle, så kanskje de kan lære seg alle sangene?

Truls

Vel jeg tenker jo ikke på at de skal øve, men kommer de inn i rette miljøene (de som synger) så synger de også på stadioen. Går de bare på stadioen og går på Storestå "for da er man ekte brann supporter", så synger man ikke så mye. Men er det ikke lov å ha folk under 18 år inne på et slikt sted så lenge de ikke drikker alkohol? Altså folk skal være flink om de er der lengre enn til 19  - 19.30 siden de seneste kampene begynner 20 - 20.30. Hadde jo vært greit å undersøke. Jeg tenker ikke at de alltid skal kunne være der, men før Brann kampene.
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Go Up