• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Rune Pedersen

Started by Stoffi, September 01, 2003, 14:47:16 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Gjett kem som skal dømme Brann-Lillestrøm! RUNE PEDERSEN! Norges verste, brannhatende dommer. http://www.brann.no/index.php?valg=terminliste&kamp=160

Dette er første gang Rune P er på stadion siden drapstruslene etter bortekampen mot sogndal, så vidt jeg husker. Han har ikke turt å vise seg her på en stund nå.
La oss gi han helvete når han dukker opp igjen på Stadion og vise at han ikke er velkommen. Selvfølgelig ikke drapstrusler eller lignende, men kraftige pipekonserter og de flotte sangene vi har for "flinke" dommere på stadion.  :lol:
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

ChRiStEr87

Han kommer til og hate oss enda mer da!!!!
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Stoffi

Quote from: "ChRiStEr87"Han kommer til og hate oss enda mer da!!!!

Hva så? Vi er supporterene, han dømmer laget som vi "supporter". Altså, vi er ikke laget han dømmer og han kan ikke la sinnet ovenfor oss gå ut over Brann, hvis han i det hele tatt er sint... Han er tross alt profesjonell, tross alt, selv om han ikke er så god...

Skumling

og kanskje Jon Skjervold! For en slask.

Nei, jeg gidder ikke pipe på dommerne før kampen i alle fall. Vi får se hvordan kampen utvikler seg, gode muligheter for mishagsytringer underveis.

Tom C

Det er meningsløst å pipe på dommeren før kampen en gang har begynt. Skjønner ikke vitsen... Greit nok hvis han dømmer dårlig og gjør masse feil, men kan ikke se hva godt det skal gjøre å pipe ham ut fra start. Foretrekker å heie fram Brann og drite i dommeren...
Aldri mer Obos....

Kruxleiven

Brage Sandmoen er Norges dårligste dommer. Ikke helt med han fra Kaupanger heller, Tommy Skjerven altså. Husker Rune Pedersen i Sogndal ja, men så forferdelig er han da ikke?

Stoffi

Noen som husker Rune Pedersen på Stadion for 4-5 år siden eller noe? Fullsatt stadion, høstkamp, enorm atmosfære, Brann leder.

Men gjett ka? Rosenborg får to straffer på rad. Rune P har ALDRI dømt straffe for Brann, uansett kor klar straffe det har vært.

Tror eg husker at Rosenborg vant den kampen på overtid, pga straffene. De bommet på et forresten.

Sotraanda

Tenker vi på samme kampen, cupkampen???

Da fikk RBK tre starffer, tror de hvertfall bommet på ett...

Men mulig det var pisse dommer roy helege som dømte den kampen....
ater, heter, hater NFF!

Knixen

Quote from: "Stoffi"Noen som husker Rune Pedersen på Stadion for 4-5 år siden eller noe? Fullsatt stadion, høstkamp, enorm atmosfære, Brann leder.

Men gjett ka? RævBK får to straffer på rad. Rune P har ALDRI dømt straffe for Brann, uansett kor klar straffe det har vært.

Tror eg husker at RævBK vant den kampen på overtid, pga straffene. De bommet på et forresten.

Husker den kampen eg tror du refererer til. Men men, den e ganske full av faktiske feil.

Fullsatt Stadda (19300). Siste seriekamp 2001. Vinner Brann, kan Lillestrøm ta seriegull. På 0-0 faller en Rosenborg spiller lett i en duell med Geddi. Får altså en billig straffe av Rune P. De putter på straffen. 10 min seinere meier vel Rønningen ned Rushfeldt og de får en straffe til og det e 2-0. Ble vel 6-2 til slutt så... Et på mål overtid, men det var vel ikkje spesielt avgjørende.

Ble for øvrig 3-2 til Rosenborg i fjor på overtid....

Quote from: "Sotraanda"Tenker vi på samme kampen, cupkampen???

Det var nok Roy Helge som dømte den, ja. Om ikkje eg tar helt feil, så fikk de to straffer og misset på begge. Rushfeldt bommet på et (over) og Bergdølmo et (tverrligger-over).

Mens vi snakker om dommere så kan en jo lure på RBK-dommer Stig Rune Krokdal, psychodommer med markeringsbehov:

http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball2.dommerbors?ligaid=55&ant=30

Stoffi

Må nok være den kampen ja, knixen. Har aldri påstått at eg har god hukommelse.  :o

BrannFa(e)n

Quote from: "Sotraanda"Tenker vi på samme kampen, cupkampen???

I 1998, Roy helge olsen er dommer. 1. omgang fikk brann straffe, og kjetil løvvik skal ta det. han setter ballen til høyre for jamtfall som går til venstre, og scorer... tiljubles av thorstein helstad. i 2. omgang fikk rbk 2 straffer, rushfeldt tok det første, tverligger og over. så er det en annen rbk spiller sin tur.. himmelhøyt over... skammelsrud scorer på frispark fra 35 meter, feilplasert mur pga Ronny Westad har skylden. RBK går til finalen med 3-2 seier

Jeg har LITT for god hukommelse...  :?
rannfasiten

Branntilegdør

trenger ikke ha "litt" god hukommelse.. er bare å se videoen fra 98? den selges forøvrig i Brannbutikken, og tar jeg ikke feil har dere sett den.. "husker" blir bare for dumt..

Kruxleiven

Har hele tiden sagt at Rune Pedersen og RHO er blåbær i forhold til Brage Sandmoen. Den mannen har potensiale til å bli en aldeles grusom dommer. Noe også dagens kamp viste.

KennethS

akkurat nå skulle eg ønske Rune P dømte kampen!
tå på Brann

Ricky

Quote from: "Fiore9"Brage Sandmoen er Norges dårligste dommer.

Nå er han iallfall en tittelutfordrer. Han taklet tydeligvis ikke presset som oppstår i kamper som denne.

Kai-Olai

Lurer på om Rune Pedersen er redd Brann Stadion, og Store Stå.. Det må jo være en grunn til åt han til stadighet unngår å dømme i Brann sine hjemmekamper..
Måtte Brage brenne i Helheimen!!

Go Up