• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sørensen til Brann!

Started by Daniel, August 30, 2003, 17:13:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Daniel

Ser at Jan Derek Sørensen vil vekk fra Lyn. Hva med å få han til Bergen? Det er jo en spiller som, når han er i form, kan holde mye jævelskap med ethvert forsvar. Husker han i cupfinalen mellom Brann og Rosenborg og da var han meget god.

KennethS

Helt enig, Brann trenger en høyre kant, så her e det bare til og forhøre seg.
tå på Brann

The Fan

Sørensen til Brann :?:  :?:  Nei takk!! Tregner ikke flere "grine gutter" som ikke takler motgang eller det å ikke bli tatt ut på laget!! Dessuten så har vi nå både Cato Guntveit, Martin Knudsen (har scoret flere mål når han har spilt på høyre flanke)og til slutt så har vi Mote Løven Alex Valencia, som jeg er sikker på kommer tilbake!!!!! :twisted:  :twisted:

Det vi trenger er en stor spiss helst over 1.90 og som kan score. Hvis en ser hittil i sesongen så har vi og forsatt produserer vi masse store  mål sjanser. Jeg skal heller ta å stemme på Hermann i valget :lol:  :lol:  hvis han punger ut for en skikkelig spiller!!

brannfrik

enig!
eg ser heller ikkje ka vi ska med en sånn grinete sleip zlatan.
skjønner ikkje ka vi skal med forsterkninger. det laget som spilte på søndag kunne slått real madrid.

GhostDog

Spar meg for den fyren! Han har ikke vist seg som noen ballkunstner etter returen fra "The Big Outland". La oss heller spa opp noen lokale talenter i fremtiden, istede for gammelt oppsop fra andre klubber. 8)
 Beer a day keeps the doctor away!

Xminator

Hva skal vi med han da? Vi trenger en spiss og en forsvarspiller. Sørensen er ikke god nok for Brann slik det er nå... :)

Skumling

nei takk

hva skal vi med 4 høyrekanter?

Sotraanda

Nei, no får du gi deg daniel!!

Ka i alle dager skal vi med Jan Derek Sørensen??

"Svikte i motgang" nr 1?

Når vi samtidig har Guntveit, Knudsen og Valencia der, samtidig som Storvik eller Knarvik kan spille der viss det er nød....
ater, heter, hater NFF!

Daniel

He He, visste at den kom til å provosere. Lagde egentlig topicet fordi jeg syns diskusjonen om nye spillere har svunnet litt hen, men når Brann spiller som de gjør nå hva skal vi da med nye spillere? Utenom en spiss for fremtiden da.

Bra det er engasjement.

Stoffi

Vi trenger en ny spiss uansett. alle spissene våre er like.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

monzilla

Jeg mener at vi trenger en type a la Andreas Lund eller Rune Lange

Formica

Av Winters og PFO, er det garantert Winters vi må beholde.
Selv om PFO har gjort det bra i det siste.

KennethS

hvis Brann kunne fått JDS i storform igjen så slår han ut alle høyrekantene Brann har per dags dato.
tå på Brann

Go Up