• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Alt ser så lyst ut. :-) (Positivt topic)

Started by Stoffi, August 29, 2003, 11:53:15 AM

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

Alt ser så lyst ut nå får tiden. Brann er i siget og vi har flust med spillere på benken og. Pluss at publikum er begynt å komme tilbake.

MÃ¥tte bare lage et nytt topic for Ã¥ fÃ¥ fram positiviteten og den gode stimen vi er i nÃ¥.  :D  :D  :D  :D  8)
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

ChRiStEr87

Jepp, dagene er gode for Brann :D

Nå håper eg på en seier over Odd Grenland :!:
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Lars

Håper og på seier mot Odd Grenland, men håper og på at folk melder seg på bussen, så vi får litt trøkk!

Stoffi

Byen e bergen og laget e brann!!  :D

Dessverre, sÃ¥ kan jeg ikke være med. FÃ¥r ikke dratt pÃ¥ mer enn 1-2 bortekamper i Ã¥ret. Jobber hver helg.  :(  Faktisk hver dag hele Ã¥ret utenom 17. Mai og 1. Juledag og 1. pÃ¥skedag.  Og ja, jeg jobber 1. nyttÃ¥rsdag. Men dette her ble for negativt.  8)

La oss nyte disse dagene/ukene/mÃ¥nedene/Ã¥rene brann gjør det bra. Satser pÃ¥ at flyten holder seg til jeg dør.  :D  Seriegull 2004!

Vi har et superlag på gang!

Lars

Tenkte på de som har mulighet selfølgelig... :D

GhostDog

:D  MÃ¥tte seierene komme tett som sluddbygene i november! :D
 Beer a day keeps the doctor away!

supporter78

HÃ¥kon

Takket være Sogndals sene utligning mot rbk kan Brann fortsatt ta gull!!!!!

Miriam

Seier ble det! FY søren så Herlig!! :D

Ricky

Synd med Olofinjanas skudd i dag. Hadde den der gått tverrligger inn, så kunne de like gjerne kalt Månedens Mål-kåringen for Månedens Olofinjana...

Stoffi

Har sagt det hele sesongen, vi gÃ¥r for sølv!!  :D

Bodø/Glimt har begynt å knekke nå, slik som vi alle visste og Sogndal har falt fra skyene allerede. Odd er bare en sliter og Brann er ikke langt bak.

:D

DÃ? FOR BRANN

:DDette er helt fantastisk vi gÃ¥r fra jumboplass til snart medalje, ja, Mons Ivar e vÃ¥r mann  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D
ø for Brann

Gina

Leste dette på Oddranes sider:
QuoteBrann kom til Skien med en selvtillit som er i overkant, selv til bergensere å være. Det syntes da Brann ga gass fra start av. Fikse kombinasjoner og èn-touch-spill fikk det til å gå kaldt nedover ryggen på en.

MÃ¥tte den selvtilliten aldri ta slutt!
ina

ChRiStEr87

Hadde noen sagt te meg for 7 kamper siden at nå kommer det 7 kamper på rad uten tap og Brann havner på 7 plass, ville eg aldrig trodd det!!

Men her er vi, Mons har fått det til :!:
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

brannfrik

og i morgen blir det den åttende når brann skal møte askøy...

Stoffi

7. strake i serien.... Ikke totalt. De tapte i cupen mot Tromsø. Men kem bryr seg? Vi vinner no.

Go Up