• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Politi?

Started by Sjøboden, August 29, 2003, 11:39:15 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sjøboden

Vil BBB være like mye politi som BST? Eller kan vi storme banen ect.  Var ikke medlem i bst men er medlem i BBB.
in skigard kan ikke vare evig veit du.

Stoffi

Storming av banen vil føre til at gjerdet blir satt opp igjen.

Men for eksempel hvis Brann vinner serien eller noe, så er det vel egentlig bare naturlig hvis vi stormer banen for å vise vår glede.  :)

Var fristet til å storme banen mot sogndal da jeg så mange stormet fra Hansa, men for det første, det var bare drittunger, og for det andre, ingen fra SS stormet.  :wink:
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Lars

Som sagt så vil storming av banen kun føre til at gjerdet blir sagt opp igjen...Kan heller ikkje se bort fra straffereaksjoner fra NFF.

QuoteMen for eksempel hvis Brann vinner serien eller noe, så er det vel egentlig bare naturlig hvis vi stormer banen for å vise vår glede.


Må ikkje nødvendigvis storme banen for å vise glede vel, kan gjøre det på tribunen og på fest etter kampen og?...Etter min mening skader storming av banen mye mer enn det gagner(om det gagner noe i det hele tatt da)

Dessuten vet en aldri om noen av de som stormer gjør det av glede, finnes desverre noe som heter "hooligans" og.

Candyman

Ikke at jeg er for storming av banen, men jeg trodde ikke gjerdet kunne komme opp igjen uansett om hele SS hadde stormet banen i hver kamp...trodde det forsvant fordi det er blitt forbudt med gjerder pga. klemfare...

Tipper vi kunne stormet alt vi ville, gjerdet ville ikke kommet opp allikevel, MEN tipper SS ville blitt stengt for publikum :( , som hadde ført til kun sitteplasser.

Men fikk vannvittig lyst etter sogndal kampen, var så høyt opp som det går an å bli...fikk lyst å være litt sprø, men så er jeg jo ikke 11 år lenger, slik som de var de som stormet!!!

(hmmm, har vi en kommende generasjon med profesjonelle stormere i brann??)  :lol:
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Bjarte

BBB har ikke tenkt å være politi. Det er det politiet sin oppgave å være. Når det gjelder storming av banen er det vaktene og/eller politiet sin oppgave å passe på at det ikke skjer.

Men vi vil allikevel oppfordre på det sterkeste å ikke storme banen uansett situasjon eller kamp. Dette kan i utgangspunktet skade Brann med bøter, stenging av SS i en eller flere kamper eller som enkelte påpeker kan gjerdet bli satt opp på nytt.

Den dagen vi vinner serien derimot kan vi gjerne ta denne diskusjonen igjen  :D

Formica

Eller sender VIF ned i første.... Da koker det i blodet mitt! :lol:

paf

Quote from: "Candyman"Ikke at jeg er for storming av banen, men jeg trodde ikke gjerdet kunne komme opp igjen uansett om hele SS hadde stormet banen i hver kamp...trodde det forsvant fordi det er blitt forbudt med gjerder pga. klemfare...

Gjerdet forsvant etter press fra BST, og ble også fjernet av BST etter at Brann ikke "fikk tid" før seriestart det året. Det er ingenting som hindrer at det kommer opp igjen (Annet enn Branns økonomi).
Storming av banen og kasting av gjenstander (som er ting som unngås med gjerde) fører til to ting:
1. Bøter til Sportsklubben Brann
2. Det er mere sannsynlig at gjerdet kommer opp igjen.

Enormt buskas

Quote from: "paf"
Gjerdet forsvant etter press fra BST, og ble også fjernet av BST etter at Brann ikke "fikk tid" før seriestart det året. Det er ingenting som hindrer at det kommer opp igjen (Annet enn Branns økonomi).
Storming av banen og kasting av gjenstander (som er ting som unngås med gjerde) fører til to ting:
1. Bøter til Sportsklubben Brann
2. Det er mere sannsynlig at gjerdet kommer opp igjen.


Dersom gjerdet kom opp igjen vil vi se dårligere, men det er større muligheter for å vise seg som ville dyr. Henge i gjerdet og skrike og riste i det f.eks. Vil man se kampen eller være et vilt dyr?

Go Up