• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Treningskamper Brann - 2009

Started by Nixon, December 02, 2008, 08:05:03 AM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

December 02, 2008, 08:05:03 AM Last Edit: December 02, 2008, 12:10:11 PM by Nixon
http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=7044

Det er bare å sette av kryss i kalenderen:
Fredag 6. februar mot Løv-Ham i Vestlandshallen klokken 19.00
Onsdag 25. februar mot ukjent motstander i Vestlandshallen
Rød makt på Hansa!

gunnar

Da ble det usikkerhet om klokkeslettet. Jeg leser følgende:
"Fredag 6. februar er Løv-Ham motstander i Vestlandshallen med kampstart klokken 19.00."

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=7044
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Nixon

Sånn går det når man poster tidlig om morgenen...
Har rettet det opp nå.
Rød makt på Hansa!

Klaus_Brann

Jess, den årlige mot Løv-Ham!Jeg gleder meg allerede!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

laksevåg

Uansett kem det e mot så blir det gøyt med brann kamp igjen!  :)
Noen tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikkje den innstillingen. Det er langt mer alvorlig enn som så. 

-Bill Shankly

Klaus_Brann

Jaja, jeg var seriøs jeg. Alltid koselig med treningskamper i Vestlandshallen, ikke minst mot Løv-Ham. Det har sin egen sjarm.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Alzheimer/Silverspurs

Kor mange blir der? 2000?
Og er løvham arrangør? Trivelig at dei får litt forsesongscash i tilfelle.

weirus

Sparta Praha og Austria Wien neste....gode greier!
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Huff

Quote from: weirus on January 02, 2009, 23:36:41 PM
Sparta Praha og Austria Wien neste....gode greier!


Glimrende greier, å bli matchet mot antatt bedre llag er alltid et pluss, selv om jeg helst ser oss mot slike lag i mars, i stedet for Løv-Ham, Voss2 og Spjelkavik. Mer gode lag!
Ironi og overdrivelser fungerer tydeligvis ikke på internett, selv når de dras til det ekstreme.

krøvel vellevold

Quote from: Huff on January 04, 2009, 17:33:13 PM
Quote from: weirus on January 02, 2009, 23:36:41 PM
Sparta Praha og Austria Wien neste....gode greier!


Glimrende greier, å bli matchet mot antatt bedre llag er alltid et pluss, selv om jeg helst ser oss mot slike lag i mars, i stedet for Løv-Ham, Voss2 og Spjelkavik. Mer gode lag!


Jeg ser helst Brann spille mot lag som Sparta og Austria i perioden august - desember...
Legg ned hele klubben!

dudo

Det optimale er vel å spille mot dem i februar eller mars - men da ikke i treningskamper. ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krøvel vellevold

Quote from: dudo on January 04, 2009, 18:53:28 PM
Det optimale er vel å spille mot dem i februar eller mars - men da ikke i treningskamper. ;-)


Sparta og Austria er vel utslått på den tiden.
Legg ned hele klubben!

dudo

Vi òg, men det optimale ville selvsagt å møte slike lag på den tiden, i stedet for f eks Everton ...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

krakra


Yes!wehavenobananas

Ser frem mot kampen mot Løv-Ham.

Blir noen av treningskampene fra Spania sendt på TV? TV2Sport har vel ikke allverden å vise for tiden..?

Kai-Olai


Markmus

Også de kaller oss Brann Bergen. Kan man vennligst slutte med det?
Ka du ve?

laksevåg

hehe. . De trodde vi var norske mestere.. Håper alle andre tror det og, så for vi spille CL:)
Noen tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikkje den innstillingen. Det er langt mer alvorlig enn som så. 

-Bill Shankly

The Boss

Quote from: Markmus on January 14, 2009, 01:11:31 AM
Også de kaller oss Brann Bergen. Kan man vennligst slutte med det?


Har du et problem med det? Det er Branns internasjonale navn!

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Ricky

Quote from: krakra on January 12, 2009, 18:54:41 PM
http://www.rbb-online.de/_/nachrichten/sport/beitrag_jsp/key=news8454784.html

Tyskerne tror de skal spille treningskamp mot Brann 20. Jan.?


Nedturen blir stor når de finner ut at de skal spille mot Viking.

Xminator

Var faen meg første gode nyheten på lenge. Så får vi se om det blir lidelse på direkten.

krakra

Er det via sumo det vises? Eller blir det gratis?

Gud

Kampen går sikkert på Sumo og vi får nok se de gratis. Mener å huske det var sånn i fjor.

Ewen

Jeg er tilfeldigvis i Polen når kampen mot Legia blir spilt. Noen som vet hvor jeg kan finne en oversikt over om kampen blir vist på polsk tv..

Litt opptimistisk kanskje;)

Klaus_Brann

Den vises vel på sumo, så det er bare å benke seg foran en pc på en nettkafé.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

falchen

Sumo viser kampen mot Legia. Kampen mot Austria Wien står ikke oppført i kampprogrammet, kansje den blir satt opp seinere. Forøvrig har de planer om å vise kampene på fotballpuben.

Mobben

Noen som vet om kampene blir vist på tv2sport også?

BBB-Tony

Quote from: Klaus_Brann on January 21, 2009, 19:33:32 PM
Den vises vel på sumo, så det er bare å benke seg foran en pc på en nettkafé.


Har ikke erfart det selv, men mener å huske at andre her på forumet har erfart at det ikke kan sees på TV2 sumo i utlandet?
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Yes!wehavenobananas

Quote from: tonynord on January 21, 2009, 21:40:18 PM
Quote from: Klaus_Brann on January 21, 2009, 19:33:32 PM
Den vises vel på sumo, så det er bare å benke seg foran en pc på en nettkafé.


Har ikke erfart det selv, men mener å huske at andre her på forumet har erfart at det ikke kan sees på TV2 sumo i utlandet?


Brann melder på hjemmesiden at folk i utlandet også kan se disse treningskampene.

BBB-Tony

Quote from: Yes!wehavenobananas on January 21, 2009, 22:12:13 PM
Quote from: tonynord on January 21, 2009, 21:40:18 PM
Quote from: Klaus_Brann on January 21, 2009, 19:33:32 PM
Den vises vel på sumo, så det er bare å benke seg foran en pc på en nettkafé.


Har ikke erfart det selv, men mener å huske at andre her på forumet har erfart at det ikke kan sees på TV2 sumo i utlandet?


Brann melder på hjemmesiden at folk i utlandet også kan se disse treningskampene.


Kjempegreier. Ingenting er bedre!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

Poenget med Sumo og utlandet er at det er snakk om rettigheter. Om TV2 har rettigheter på det de sender i det landet du er i, så er det ikke noe problem. Jeg så TL-fotball i Tsjekkia uten problemer, men når det var UEFA-cup så hadde ikke de rettigheter til Branns kamper i Tsjekkia, og man måtte finne andre løsninger.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tsf

Må betale for se treningskampen, har prøvd nettopp med Viking - D.Kiev
Hater NøFF -Bergen ut av Norge -Bergen = Egen stat og Republikk vært godt

Kai-Olai


krakra

Samme som det vanligvis koster. Det er jo en selvfølge at en ubetydelig treningskamp i januar er verdt like mye som gruppespillkamper i UEFA-cupen, eller vanlig TL.

Kai-Olai

Selvsagt, dumt av meg å tro noe annet..
Nesten så det er billigere å fly ned dit, vettu!

BBB-Tony

Quote from: Yes!wehavenobananas on January 21, 2009, 22:12:13 PM
Quote from: tonynord on January 21, 2009, 21:40:18 PM
Quote from: Klaus_Brann on January 21, 2009, 19:33:32 PM
Den vises vel på sumo, så det er bare å benke seg foran en pc på en nettkafé.


Har ikke erfart det selv, men mener å huske at andre her på forumet har erfart at det ikke kan sees på TV2 sumo i utlandet?


Brann melder på hjemmesiden at folk i utlandet også kan se disse treningskampene.


Noen som vet om dette vil være vanlig praksis i sesongen også? Hadde vært kanon om jeg kunne fått med meg seriestarten selv om jeg oppholder meg i Nepal på den tiden.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

Det er langt fra umulig, og du får uansett sett dem på http://livesport247.com/
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!


dudo

Uff, skal NFF komme og ta dem? ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Kai-Olai

hehe.. Det er ikke noe å le av! Karen Espelund har tross alt skjelt ut folk fra Expekt, så hvorfor skal hun ikke skjelle ut andre?

Hadde den dama kommet etter meg, så hadde ihvertfall jeg blitt redd!

dudo

Der har du unektelig et poeng. Uansett tror jeg ikke NFF har solgt rettighetene til Norsk fotball i Nepal til noen, så det bør gå greit.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Markmus

Quote from: The Boss on January 15, 2009, 16:57:21 PM
Quote from: Markmus on January 14, 2009, 01:11:31 AM
Også de kaller oss Brann Bergen. Kan man vennligst slutte med det?


Har du et problem med det? Det er Branns internasjonale navn!

Ja, jeg har et problem med det. To flotte navn, men laget heter tross alt Brann, ikke Brann Bergen.

Lurer på hvordan Rangers-supporterne har det med at de hele tiden blir kalt Glasgow Rangers ;)
Ka du ve?

BBB-Tony

Quote from: dudo on January 23, 2009, 18:37:05 PM
Der har du unektelig et poeng. Uansett tror jeg ikke NFF har solgt rettighetene til Norsk fotball i Nepal til noen, så det bør gå greit.


Hehe. Nei, det er vel kanskje ikke akkurat der norsk fotball er mest inn, og mest penger å hente. Satser på at det ordner seg! ;)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Yngve

Quote from: dudo on January 23, 2009, 18:37:05 PM
Der har du unektelig et poeng. Uansett tror jeg ikke NFF har solgt rettighetene til Norsk fotball i Nepal til noen, så det bør gå greit.


No er vel dei norske fotballrettigheitene seld til Kina, så at du får sett det i Nepal er ikkje utenkjelig.

dudo

Ja, jeg vet de ble solgt til Kina under forrige avtale, men har ikke hørt noe om det denne gang? Uansett, om de er solgt, så vises kanskje kampene på nepalsk tv? (Lykke til med å finne frem, for øvrig ... ;-) )
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Quote from: dudo on January 23, 2009, 22:41:38 PM
Ja, jeg vet de ble solgt til Kina under forrige avtale, men har ikke hørt noe om det denne gang? Uansett, om de er solgt, så vises kanskje kampene på nepalsk tv? (Lykke til med å finne frem, for øvrig ... ;-) )


Tror nok jeg skal satse på at jeg har noenlunde internettforbindelse, og streame kampen over nettet! Nepalsk TV og norsk fotball klinger ikke akkurat i mine ører ;)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Buljongmannen

Kl. 16 på Victoria.

Dunkin

Når er det treningskampen mot Løv-Ham er? Går den i Vestlandshallen?

Go Up