• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sutre Alex

Started by razor, August 28, 2003, 13:56:47 PM

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Go Down

Toa

Svært så folk skal sutre over fotballspillere som sutrer!
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

KennethS

har sagt det før og sier det igjen, Alex e ferdig på stadion, han e rett og slett ikkje god nok for laget.
tå på Brann

Gina

ina

Stoffi

Han er for lat og har allerede lagt seg ned for å hvile på laurbærene. Kanskje hvis han hadde sluttet å gå på exodus/ditlef, så hadde han modnet...   :lol:
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

jinxter

Alex ville ikke dra til Sogndal, men heller bli og prøve å kjempe for plassen sin på Brann. Synes det er voksent gjort jeg. Han har et kjempetalent, og hvis han innser at han må jobbe hardt for å få spille på Brann, så kan han kanskje endelig bli en stabilt god spiller også.

Synes det er for ille å kalle han sutrete. Han har mye igjen før han har sutret like mye som PFO og enkelte andre.

Grey

Syns egentlig det er ille å si at noen sutrer, med tanke på nissen som forlot oss i vår...
Maybe a Greyhound could be my way

Stoffi

Quote from: "Grey"Syns egentlig det er ille å si at noen sutrer, med tanke på nissen som forlot oss i vår...

Han sutret ikke, han hylgren.  :wink:   Makan til spiller har eg aldri sett. Ble vel bortskjemt som liten gutt. Ble satt ut EN kamp, og forlater laget pga det.... Makan...
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Kruxleiven

Quote from: "Gina"Men han kunne

Enig. Fyren er en mye mer rendyrket ving enn hva Knudsen og Guntveit er. Når det er sagt så forsvarer jeg likevel helt klart at begge de to er foran han i køen på høyrekanten nå. En Alex i form skal likvel parkere disse to på benken. Ingen av dem har vært på landslaget før. Likevel. Alle 3 har faktisk scoret litt mål i år. Guntveit har vel faktisk scoret flest av dem. Synes det høres ut som vi har tre gode spillere på høyrekant nå, men kanskje kunne Martin vært trukket ned på backen.

Ricky

Synes at Alex har sutret lite. Sikkert en del unge stortalenter som ville vært raskt ute i media om de ble henvist til tribunen etter å ha hatt fast plass på laget i lang tid - samt vært lagets kanskje beste spiller i starten av sesongen. Jeg mener fremdeles Alex bør få en sjanse på vår "nye" fintspillende midtbane, tror han kunne gjort det bra i spann med Kvisvik, Seyi og Haugen.
Det var vel ikke bare han som spilte som en sekk råtne poteter på den "gamle" midtbanen vår (Walltin, Knarvik, Lund/Normann og Seyi)!?

Go Up