• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Forslag til Olafur sang

Started by Ã?ystein, October 10, 2008, 22:49:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ã?ystein

Der finnes kun et fotball lag for meg; det kommer fra verdens vakreste by: laget i mitt hjerte heter Brann!

Kai-Olai

Eller hva med denne?

Melodi: Ingen er så nydelig som du..

Ingen er så god som Olafur..
Ingen er så sikker, når de skyter straffene..
Ingen annen takler, slik som Olafuren gjør...
Ingen er så god som Olafur!

laksevåg

Quote from: Kai-Olai on October 11, 2008, 01:50:12 AM
Eller hva med denne?

Melodi: Ingen er så nydelig som du..

Ingen er så god som Olafur..
Ingen er så sikker, når de skyter straffene..
Ingen annen takler, slik som Olafuren gjør...
Ingen er så god som Olafur!
Faktisk ikkje så dårlig, han fortjener hvertfall en sang. .
Noen tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikkje den innstillingen. Det er langt mer alvorlig enn som sÃ¥. 

-Bill Shankly

Ã?ystein

Virkelig ikke dum den! Olafuren er som ingen andre:)
Der finnes kun et fotball lag for meg; det kommer fra verdens vakreste by: laget i mitt hjerte heter Brann!

Markmus

Ble litt vel romantisk med den melodien!

I like it.
Ka du ve?

DarkDog

..vi ser oss rundt, og nikker lett,
for dette ska bli jæla fett..!"

*BT-08*

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."

Ã?ystein

Der finnes kun et fotball lag for meg; det kommer fra verdens vakreste by: laget i mitt hjerte heter Brann!

dudo

Helsiken, hadde vi greid å få til en sang til den melodien legger jeg opp som syngende supporter. Da blir det liksom ikke bedre.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

Tiocfaidh ár lá

Kaptein

lt for Bergen
Alt for Brann

Tobey

"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

aukland

Quote from: Tobey on October 31, 2008, 01:28:55 AM


Denne var jo å høre på VIF-Brann. Såpass enkel og lett å lære at den ikke burde være noe problem å innføre.


Tobey

"Snart vet hele Europa kem vi é" Rennes 07.

lawnmover

Quote from: Tobey on November 07, 2008, 23:42:13 PM
Quote from: Tobey on October 31, 2008, 01:28:55 AM


Bedre den. Uavhengig om det blir denne eller en annen tror jeg alle er enige i at Bjarnason fortjener en egen sang. En skam at han ikke har en allerede.
- Her i Brann har vi det kjekt, og det må han forholde seg til (Kong MIM)

laksevåg

forslaget til øystein var sykt men nÃ¥r enkelte ikkje har l?rt seg ?borgerkrig? teksten endÃ¥ etter en hel sesong kan vel denne by pÃ¥  problemer..:p
Noen tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikkje den innstillingen. Det er langt mer alvorlig enn som sÃ¥. 

-Bill Shankly

Yes!wehavenobananas

November 12, 2008, 00:24:29 AM #17 Last Edit: November 12, 2008, 00:30:26 AM by Yes!wehavenobananas

laksevåg

både teksten og melodien var bra på øystein sitt forslag
Noen tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikkje den innstillingen. Det er langt mer alvorlig enn som sÃ¥. 

-Bill Shankly

Ã?ystein

Denne melodien krever en langsom fremførelse av de tillagte ord, noe som antageligvis vil hjelpe til en hurtigere læring for det resterende publikum :) Den fungerer godt som allsang, og man kan nynne med til teksten sitter! Setter forøvrig pris på gode tilbakemeldinger og håper denne sangen kan være så god at den er verdig Olafur. :)
Der finnes kun et fotball lag for meg; det kommer fra verdens vakreste by: laget i mitt hjerte heter Brann!

Eilif

Synd at ikke Olafur er yngre, for man trenger nok tid til å øve inn et slikt mesteverk.

Men vi bør absolutt prøve, hadde vært fantastisk å få det til.

laksevåg

Noen tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikkje den innstillingen. Det er langt mer alvorlig enn som sÃ¥. 

-Bill Shankly

Ã?ystein

Det skulle vært stort om den var klar til sesongstart!
Der finnes kun et fotball lag for meg; det kommer fra verdens vakreste by: laget i mitt hjerte heter Brann!

Ã?ystein

Hva skal til for at denne sangen godkjennes egentlig?
Der finnes kun et fotball lag for meg; det kommer fra verdens vakreste by: laget i mitt hjerte heter Brann!

dudo

At folk begynner å synge den.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

thesevs

Quote from: Ã?ystein on February 27, 2009, 23:42:18 PM
Hva skal til for at denne sangen godkjennes egentlig?


Quote from: dudo on February 27, 2009, 23:46:52 PM
At folk begynner å synge den.


Det var den enkle måten å forklare det på.

Vi har en kontrollkomité som godkjenner all verbal støtte fra tribunen. Bortsett fra det er det så å si fritt frem.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Heispassasjer

Quote from: Ã?ystein on October 26, 2008, 12:30:56 PM


Hadde vært KONGE på stadion med fullt trøkk!! Skal ikke være vanskelig å få folk til å synge denne, alle sang jo til slutt "gullet ska hem" sangen...f.eks...

Bare til å begynne i en ende så følger resten på ;D ;D

Eivind


dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

kjegil

Synes det er kjekt at BT i dag vier en hel side til en historie om at Olafur Bjarnason er i ferd med å bli historisk. Det er kanskje det jeg bryr meg aller minst om når det gjelder Brann i disse dager...

Onside !!!

Quote from: Ã?ystein on October 26, 2008, 12:30:56 PMhttp://www.youtube.com/watch?v=irfB9GUdjPE

der er sangen. Det eneste å tenke på er istedenfor en pause puttet jeg inn "med" på fjerde setning. Det kan evt. skippes. Denne var eg godt fornøyd med så håper på noe tilbakemelding!


Herregud for en sang! Burde faktisk være mulig å få til, jeg stiller med glede opp med sangstemmen min til å synge på den. Ikke at stemmen min er bra, men lager lyd i det minste.

Spelaren

Bruker me/har me brukt Edvard Grieg-melodier egentlig? Fyren er jo pur Bergenser og greier...
Eg frykter det. Eg frykter det. Eg frykter det.

Markmus

Vi får mekke tekst til Morgenstemning og Dovregubbens Hall, da ;)
Ka du ve?

Go Up