• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Se Mons Ivar...

Started by DarkDog, October 07, 2008, 20:18:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DarkDog

October 07, 2008, 20:18:29 PM Last Edit: October 07, 2008, 22:25:04 PM by DarkDog
Det er sikkert flere som er uenige med meg, men eg syns MonsIvar VIRKELIG bør hedres, under førstkommende kamp (19.okt mot Stabæk), for alt han har gjort for Brann, siden det nå er kjent at han trekker seg etter sesongen er ferdig.
Om det skal lages noe "takk-for-alt"-tifo får være opp til noen andre, men mitt forslag er at HELE stadion synger den gode gamle MonsIvar-sangen i f.eks de 10 første minuttene etter Nystemten, under Stabæk-kampen...
"Se Mons Ivar, speller/trener som en konge"

Noen som er enige, eller har innvendinger?
..vi ser oss rundt, og nikker lett,
for dette ska bli jæla fett..!"

*BT-08*

"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."

BBB-Tony

La oss hylle tidenes Brann-trener på en verdig måte! Måtte de som er uenig i det holde godt kjeft! Mons Ivar Mjelde fortjener all den hyllesten han kan få gjennom de 2 siste kampene han har igjen på Stadion! Noe anner er bullshit!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Dr. Nansen

Husker siste kampen til Per Egil Ahlsen på stadion. Då var det skrevet  med maling(?) "Takk for alt Per Egil" med store bokstaver på midtbanen. Fikk klump i halsen når spillerne kom på banen.

Noe slikt, eller et stort banner bør vi få til for å vise Mons at vi setter pris på jobben han har gjort,for det har unektelig vert endel gode stunder som Brann supporter under hans regime.

1908

Quote from: Dr. Nansen on October 08, 2008, 02:39:59 AM
Husker siste kampen til Per Egil Ahlsen på stadion. Då var det skrevet  med maling(?) "Takk for alt Per Egil" med store bokstaver på midtbanen. Fikk klump i halsen når spillerne kom på banen.

Noe slikt, eller et stort banner bør vi få til for å vise Mons at vi setter pris på jobben han har gjort,for det har unektelig vert endel gode stunder som Brann supporter under hans regime.


Er jo siste kamp på den banen før den skal byttes ut.. Hadde vert artig å fått noe sånt til..

Northside

Har vært en motstander av Mjelde lenge, men en hyllest skal han få! Det har han fortjent.

Det jeg lurer på er om vi skal gjøre det mot Stabæk, siste hjemmekampen eller siste seriekampen?

krøvel vellevold

Siste hjemmekampen, selvsagt!
Legg ned hele klubben!

gressiman

regner med tifo-gruppen tar tak? jeg bor på feil side av landet for øyeblikket, og får ikke kommet meg hjem til den kampen å få gjort noe selv, men det burde være en selvfølge å få hedret den mannen i siste hjemmekamp.

BBB-Tony

October 21, 2008, 21:26:58 PM #7 Last Edit: October 21, 2008, 21:46:26 PM by tonynord
Quote from: gressiman on October 21, 2008, 20:26:23 PM
regner med tifo-gruppen tar tak?


Tror ikke du skal regne med det, men vi får se hva som dukker opp. Høyst sansynlig blir det sang fra tribunen som må være avskjed til både MIM og Robbie. Brann har også varslet at de vil arrangere en siste hilsen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up