• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Teitur er ferdig i Lyn

Started by Per Hilmar, August 27, 2003, 17:36:11 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

brannfrik

fått med meg det.
håper for deres skyld at feilen ikkje e uoprettelig ( sjøl om eg tviler )
lurer på kor han får jobb no....

Veronica

Han skulle jo blitt trener i Rævbk, sÃ¥ hadde kanskje serien blitt litt mer spennende  :wink:
begynner jo nesten å synest synd på teitur... hehe.. men bare neste då!
 Stolt og kry

Erik

Synd han ikke tok hatten og gikk i brann og da... skakk kjørte jo klubben rett til bunn!!! Han må finne en klubb noen div lengre nede!!

Ã?ge

Quote from: "Erik"Synd han ikke tok hatten og gikk i brann og da... skakk kjørte jo klubben rett til bunn!!! Han må finne en klubb noen div lengre nede!!

Eller komme seg ut av landet

Candyman

Jeg var på ferie i Talinn i Estland i sommer, der er han jo blitt folkehelt, fått det estiske landslaget på kartet....rart at det kan gå så jævlig opp og ned for den mannen!

Tror ikke bildet er så svart som det ser ut som, at lyn var så gode ifjor var nok ett lite blaff. Eliteserien vår er ikke stabil i det hele tatt. Se på bodø/glimt, "alle" tippet de ad dundas, men de har jo gjordt det suverent bra. Ellers har vi sogndal som har imponert (måtte jo være et klasselag som utklasset de...hehehe). Hvor er det blitt av Molde og LSK som skulle ta medaljer?

Det eneste stabile er dessverre RævBK. Også er det jo ganske stabilt at vi er ustabile! Eg va heispassasjer.....tra la la la la
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Go Up