• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Krempasninger / General ønskes.

Started by hansek, September 21, 2008, 12:38:07 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

falchen

Burde vel kansje være mulig å få Sokolowski i en byttehandel med Fakiri, som Lyn, av en eller annen merkelig grunn, viser interesse for nå. Passningen han hadde i forkant av 2-0 målet mot engen var rett og slett genial!

hansek

Quote from: falchen on September 21, 2008, 12:45:05 PM
Burde vel kansje være mulig å få Sokolowski i en byttehandel med Fakiri, som Lyn, av en eller annen merkelig grunn, viser interesse for nå. Passningen han hadde i forkant av 2-0 målet mot engen var rett og slett genial!

Ingen dum ide. Sokolowski er ennå ung, og bedre med en sulten Sokolowski enn en nedadgående Fakiri.

vebo

I fremtiden burde vel kanskje Kannelønning bli denne mannen. Før den tid TJ og Austin.

Byttehandel med Soko er den sykeste ideen jeg har hørt, mtp at han er uten kontrakt etter høsten og kan komme gratis.
Tiocfaidh ár lá

falchen

Quote from: vebo on September 21, 2008, 12:50:17 PM
I fremtiden burde vel kanskje Kannelønning bli denne mannen. Før den tid TJ og Austin.

Byttehandel med Soko er den sykeste ideen jeg har hørt, mtp at han er uten kontrakt etter høsten og kan komme gratis.

Det har du helt rett i ja! Er ikke helt våken enda merker jeg. Uansett hadde det vært fint å se Sokolowski i Brann drakten! Og Hassan kan godt ta turen over fjellet.

BBB-Tony

Quote from: falchen on September 21, 2008, 12:45:05 PM

Soko står uten kontrakt, så å bytte en spiller med kontrakt til 2010(Fakiri) med en spiller som er Bosmann-spiller tror jeg ikke er en god ide.

Men å fått Soko til Brann vil jeg gjerne! Men hvorfor ikke ta dette i den allerede eksisterende Overgangstråden? Det handler vitterlig om overgang det temaet som blir tatt opp i denne tråden.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Xminator

Høy stråmyhr-faktor på forumet i dag ser jeg.

dudo

Quote from: vebo on September 21, 2008, 12:50:17 PM

Kanskje Hassan kan være Sokos SOF?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

abe78

Ser ikke helt hva nytt denne tråden tilfører. Helt enig med Xminator.
.og husk!

KEA

Quote from: Xminator on September 21, 2008, 13:54:42 PM
Høy stråmyhr-faktor på forumet i dag ser jeg.

Hehe - jeg tenkte akkurat det samme.

Go Up