• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Game,set, match sesongen slutt 2008

Started by Hansakongen, August 31, 2008, 19:07:17 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hansakongen

Er nå vel på tide å bare innrømme det sesongen er over for Branns del alt 1 sept i år. Kan ikke forstå hvordan det går ann at en klubb som Brann har seierens neste største budskjett på ca 160 mill og gå slik på tryne de har gjort i år. For nå håpe for all del at ikke brann har kommet tilbake synder for og kjeme for å overleve i de neste sesongene helt i bunnen av tabellen slik vi var vant med å se det laget gjøre for 10-15 år siden..

Hva bør enn forvente før neste sesong tar til?

Ny hovedtrener
Nye spiller av bedre kvalitet enn det som er på dagens lag.
Lavere patukortpriser? etter en fjasko sesongen som man ser ingen ende på. I og med prisene har gått drastisk opp når brann har gjort det bra de siste sesongene.

Hvem må gå.
Mjelde
Demba, største fjasko kjøpet siden mika kottia spilte i klubben.

vebo

Sesongen er ikke over, vi må fremdeles holde oss over streken.
Tiocfaidh ár lá

thesevs

"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

krakra

RBH må selvfølgelig gå. Det var hans jobb å legge forholdende til rette for MJelde, istedenfor gjorde han de bare vanskeligere.

Bjørn Dahl kan vel forsåvidt og gå. Hvis han vil dele ansvaret, så må han jo få lov til det.

Styret kan og pelle seg vekk.

BBB-Tony

Det eneste som kommer til å bli tatt opp i denne tråden er ting som er/blir tatt opp i andre tråder fra før av! Game set, close down!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Ricky

Revheim bør gå uten videre diskusjoner, Bruun-Hansen bør gå uten videre diskusjoner, Mjelde og Aabrekk bør evalueres grundig, og en hel skokk av spillere bør skiftes ut. Gi Hardball den ene jævla styreplassen hvis det er dét det står på. Om det i det hele tatt finnes noe Hardball lengre, kan jo hende de viktigste rikingene har gitt opp og funnet seg andre fritidssysler. Vi hadde jo tross alt ikke bruk for de 30-40 millionene de regnet med å stille til rådighet i år.

thesevs

Vi har nå en Mjelde-diskusjon i Mjelde-tråden og her, en RBH-diskusjon her og i RBH-tråden... hvor mange flere steder må jeg scrolle meg igjennom dårlige innlegg og bastante meninger (uten grunnlag).
Futurama

Xminator

Vi trenger sånn ca 200 millioner for å kjøpte 10 spillere til 20 millioner hver.

vebo

August 31, 2008, 19:20:38 PM #8 Last Edit: August 31, 2008, 19:40:28 PM by vebo
Quote from: thesevs on August 31, 2008, 19:18:59 PM
Vi har nå en Mjelde-diskusjon i Mjelde-tråden og her, en RBH-diskusjon her og i RBH-tråden... hvor mange flere steder må jeg scrolle meg igjennom dårlige innlegg og bastante meninger (uten grunnlag).

Du får gi oss løsningen du thesevs, er visst alle andre en deg som er dumme. Er det helt greitt for det at laget og byen vår blir gjort til latter? Skal dette bare gå over av seg selv?
Tiocfaidh ár lá

nummer9

Forventer at det blir tatt grep på årsmøtet slik at en kan bytte ut de som har ansvaret på toppen av "pyramiden". Så får evt nye se hvem og hva som er årsaken til at luften til de grader har gått ut av den sportslige ballongen.

thesevs

Futurama

Ricky

Quote from: thesevs on August 31, 2008, 19:18:59 PM

Grunnlaget er det som har skjedd i og rundt Brann til nå sesongen 2008.

vebo

Quote from: thesevs on August 31, 2008, 19:37:34 PM

Har ingenting å si hvilken tråd jeg spør deg i, diskusjonen går uansett paralelt i flere tråder, men gidder du ikke svare på spørsmålet mitt? Skjønner hva du ikke tror er den rette løsningen, men hvilken er den rette da?

Eller er du fornøyd med hva som skjer med Brann nå?
Tiocfaidh ár lá

Stian

Innholdet i denne tråden diskuteres allerede i diverse tråder. F.eks: Mons Iva Mjelde-tråden, Roal Bruun Hanssen-tråden og overganger 2008-tråden.

Denne stenges.

Go Up