• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Harald Aabrekk

Started by Patton, August 15, 2008, 23:33:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Patton

Beklager så masse om jeg spammer dette forumet, men jeg har gode grunner til å ønske video av Aabrekk's ligg død aksjon fra 1995. Det var 16. mai kamp mellom Bodo/Glimt og Tromsø 16. mai 1995, og som kjent valgte Brann's assistent trener å splle død etter et sammenstøt med fysioterapeut Klausen. Om noen har dette på video vennligst poste link her (var på Golden Goal på TV2 Zebra). Et stykke fotballhistorie (som jeg ikke finner på YouTube). Takk så mye til den som måtte hjelpe.

Onside !!!

når va det på Golden goal sa du?

abe78

Helt legendarisk video. Håper noen klarer å finne den\legge den ut.
.og husk!

smaalanda

Jepp absolutt en perle av de skjeldne.
KMO!!!

Patton

Jeg fant jeg fant, og takk til den som la ut denne. En klassiker  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=kxKGNb9FCUc

Ferguson

Noen som har klippet der han som Haugesund trener "glapp" vannflasken 40 meter, med retning mot dommeren?
"History will be kind to me for I intend to write it."
Sir Winston Churchill

" Ekte menn har skjegg" Sitat David Nielsen

svortevik

Helt konge å se på Aabrekk der :D

Markmus

aaah herlig det klippet der. Fy faen det må ha vært virkelig pinlig for Aabrekk å avsløre at han bare faket i etterkant :D
Ka du ve?

storB

Aabrekk er i Russland for å speide på afrikanere!! ifølge BA,sammen med Trond Fylling.

Har vi to speidere???
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

dudo

I Russland? Afrikanere? Tydelig at ingen av dem er Drillo ... ;-)

Fylling har visst vært en del på i Afrika, nærmere bestemt Elfenbenskysten og Ghana. Men Russland?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

storB

November 18, 2008, 06:33:25 AM #10 Last Edit: November 18, 2008, 06:40:46 AM by storB
BA sier så, er vistnok en afrikansk turnering i moskva for u18 og u20 afrikanere...
"Ojo er en stor mann, og idag spillte han mot to kvinnfolk" Mjelde etter RBK kampen.

posemedsnopi

Aabrekk utaler seg om utdanning og utvikling i Bt. Ble litt betenkt da eg leste følgende:
Enn så lenge mener jeg at de beste har større sjanse for å lykkes om de drar til utlandet. Det er selvsagt ikke ønskelig, men foreløpig er vi ikke gode nok her hjemme, sier Aabrekk

Dette kommer fra speideren vår....

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article129410.ece

Yes!wehavenobananas

Greit nok, så lenge han er ærlig. Jeg er egentlig helt enig med Aabrekk, og jeg tror at Norge som fotballnasjon tjener mye på at de største talente velger å gå til større klubber i utlandet i ung alder. Men så blåser jeg egentlig i landslaget, og dermed er det plutselig ikke så viktig for meg allikevel.

Go Up