• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Dersom Brann kvalifiserer seg....

Started by Torvanger, August 13, 2008, 11:34:47 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Torvanger

Ser at flere argumenterer med at det gjerne er like greit at Brann ikke kommer seg til CL, da de vil få buksevann i hver kamp. Hvordan er det mulig å tenke sånn? Slår vi ut OM har Brann bevist at de
er verdige deltakere og jeg kan heller ikke se at det skal være umulig å levere anstendige resultater
i et eventuelt gruppespill.

Slår vi Marsille over to kamper vil det, siden av seriegullet ifjor, være det største jeg har opplevd som Brannsupporter. Da vil de traumatiske minnene fra årets serie og cup bli slettet bort umiddelbart.

Tenk dere, folkens, om vi virkelig klarer å slå ut Marseille!

Henki

Ballen skal fremover!

Xminator

Hadde vert greit å se Brann kvalifisere seg og være vitne til at Bruun-Hansen driter seg ut i forsøket på å hente forsterkninger innen 1. september.

Selvsagt har vi noe å gjøre i CL-gruppespillet om vi kommer dit, like mye som Aalborg har det...

Torvanger

Jeg har ihvertfall tidenes gromfølelse foran kveldens kamp, jeg vet bare innerst inne at vi vil få oss en hyggelig opplevelse.

Ellers bør man hype ned dette Marseille-snakket, for pr dato er ikke laget der de skal være. Jeg vil gå så langt som å si at Brann har en 50/50-sjanse på å kvalifisere seg, helt dønn seriøst.

Ikveld skal den djevelske fandenivoldskheten frem i Brann, anført av Karadas og Bakke kan vi faktisk gi franskmennene et uventet helvete.

FrøkenOpdallt;3

Må si jeg er mest spent, kan ikke si jeg akkurat gleder meg. Håper på å få se Brann klare å prestere bedre en de har gjort så langt i år, at de endelig skal klare å reise seg igjen! Vise resten av Norge at vi faktisk er bedre en feks det flaue tapet mot Molde.

Go Up