• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Nettradio som dekker Brannkamper

Started by TCAC, August 09, 2008, 16:23:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

TCAC

Nesten alle lag i Tippeligaen har en lokal radiostasjon med nettradio som dekker alle kampene live, men jeg har ikke funnet noen bergensbasert nettradio som tar for seg alle Brannkampene. Noen som vet om det eksisterer? Ville jo vært veldig rart om det ikke gjorde det.

Hansakongen

Radio1 hadde det for noe få år siden men nå er vel det ingen stasjoner som har det vist du ikke skal ta og satste på P1/ eller nrk hordaland eneste muligheten tror jeg nå.

Falkman

forrige bortekamp, mot FFK,  ble sendt på NRK hordaland, i et samarbeid med Nrk østfold.. men det er første gang jeg har hørt om noe sånt. alle lørdagskampene overføres jo  forøvrig på  DAB (nrk sport)

Brann&Bergen<3

til og med Songdal har radio som følger laget ! riktig nok så var Bakke kommentator en gang :p

Gulløl

December 29, 2015, 13:10:47 PM #4 Last Edit: December 29, 2015, 13:13:33 PM by Gulløl
Brann på web radio igjen gjennom BA sine plusstjenester. Damp- eller DAB-radio funker ikke, her må en betale.
http://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/ba-skal-sende-branns-kamper-pa-radio/s/5-8-237961
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Go Up