• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

FANTASTISK KAMP !!!!!!!!!!!!!!

Started by razor, August 25, 2003, 20:05:23 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

razor

OI OI OI FOR EN KAMP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brann spilte som et topplag, kjempa og sto på som et vinnerlag og utraderte et av medaljelagene i Tippeligaen. Sattan for en kamp !!!

Eg hasje ord !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OI OI OI OI OI !!!!!!!!!!!!!!!!

Kagain

Ja visst fanden gjorde de det. En medaljekandidat måtte gi tapt mot et nedrykslag, og med slike marginer? Dæven døtte. Dette kommer BA til å gjøre mange gode ordspill av i morgen :)

eksilbergenser

E e faen meg KJEMPESTOLT av laget vi alle elsker!!
lt for Brann!

Gina

Slenger meg på! Dager som dette kommer sjelden, la oss nyte!

(etterlyser i tillegg Grauthåve som pleide å henge på BST-forumet før! :D)
ina

Kruxleiven

Noen som husker frisparket til Kvisvik før pause? Det var det krutt i. Eller kanonen til Furuseth Olsen i tverrligger? Dette var stort. Skal man helle litt malurt i begeret så kan man si at Knarvik scoret i dag, men han viste ingen verdens ting på at han fortjener å være i startoppstillingen likevel. Selg han! Knudsen? Blir aldri klok på han, men det var klasse over spillet hans før 2-1 målet. Og det ble bare 4 trekk fra Rønningen til ballen lå oi mål. Flott scoring av Kvisvik. Nok en gang med høyrefoten. Jeg må si han imponerer. Og Olofinjana? Lost for words. Litt forsvarsrot var det i dag også, men det spiller ingen rolle i den store sammenheng. En klassespiss, en høyrekant og en forsvarspiller så har vi et lag som vil kjempe i toppen neste år. Garantert! Men hvor finner man en klassespiss? Er det noe som tyder på at Aleksander Orvedal kan bli det?

Kruxleiven

Quote from: "Gina"Slenger meg på! Dager som dette kommer sjelden, la oss nyte!

(etterlyser i tillegg Grauthåve som pleide å henge på BST-forumet før! :D)

Bare å gå på BST siden å grave frem noen gamle sitater av dem. Synes de fortjener litt hovering sånn som de holdt på foran bortekampen vår mot dem. Norsk fotball er rett og slett ikke tjent med å ha Sogndal i toppen. La oss håpe at dette var vendepunktet for dem og at de nå raser nedover.

Gina

Hva med denne:
QuoteEg er søt so fan. Gledar meg allereie til 25. august. Då kjem me for å plukke med oss 3 poeng att.
eller denne:
QuoteDu har jo ikkje forstått nokon ting. Brann går niatte og heimatte. Lukke til vidare. Håpar de klarar dykk. Ingenting er som å plukke 3 poeng heim frå Bergen.
eller kanskje denne?
QuoteDet er me som er storebror no.
Me har vokst dykk over hovudet for gått.
ina

monzilla

tror storebror kan vente seg husarrest for å banket lillebror noe sinnsykt.

Men nå må vi ikke ta av her folkens. 8 poeng til så er vi på trygg grunn.

Yngve

Quote from: "Fiore9"? Lost for words. Litt forsvarsrot var det i dag også, men det spiller ingen rolle i den store sammenheng.  
 Du kødda når du skreiv dette sant? er det noko som er viktig, så er det eit solif forsvar, og det er der, og på keeper plass me har mest å jobba med. Wassberg og Rønningen gjere mykje rart. Der må Mjelden ta skikkele tak!

Kruxleiven

Quote from: "Yngve"
Quote from: "Fiore9"? Lost for words. Litt forsvarsrot var det i dag også, men det spiller ingen rolle i den store sammenheng.  
 Du kødda når du skreiv dette sant? er det noko som er viktig, så er det eit solif forsvar, og det er der, og på keeper plass me har mest å jobba med. Wassberg og Rønningen gjere mykje rart. Der må Mjelden ta skikkele tak!

Jeg mener bare at jeg ikke synes det er så nøye siden vi vant så klart. Jeg synes det virket som om forsvaret og Rønningen vokste når seieren økte. De fikk trent seg og fant etterhvert ut av Sogndals dødballer. Og klarte å vinne en del i luften. Mye takket være Hanstveit (som nå viser at han er enerådende på venstrebacken). Med maks uflaks og mindre selvtillit i laget så kunne det vel godt til helvete, men jeg velger å fokusere på det positive i dag.

Håkon

Rundens lag:

Keeper: Rønningen

Forsvar: Ophaug, Wassberg, Ulfstein, Hanstveit

Midtbane: Knudsen, Haugen, Olofinjana, Kvisvik

Angrep: Winters, Furuseth-Olsen

Beste kamp på lang lang tid, forhåpentligvis ikke lenge til noe lignende

ChRiStEr87

Nå ser eg rødt :D

Eg stolt av og si at det laget eg heier på kjemper som et topplag :o

Mjelde har fått det til og Brann klatrer på tabellen, dette var den beste kampen i år :!:
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Skumling

Utrolig! Dette var helt sykt.

Enig med deg Fiore9 i at vi med en ny spiss og forsvarsspiller (midtstopper) kan gjøre det virkelig bra neste år. På høyrekanten mener jeg vi har meget god dekning, Guntveit kommer til å bli kjempegod når han forhåpentlig får en vinter med skikkelig trening (har jo vært skadet i et år). Når Knudsen i tillegg spiller som i dag trenger vi ikke flere der. Kanskje tar Valencia seg sjøl i nakken og kommer tilbake også.

Denne kampen kommer jeg til å huske lenge.

ole

Måtte dette spillet bare forsette, medaljene er ikke (.... de to siste) utdelt ennå og de er i sikte

GhostDog

Vel, vær varsom hva du sier Gina - det fikk vel Grautahove bittert erfare i går... MEN! Gled deg heller over en god kamp til SK Brann enn en dårlig kamp av motstanderen, tross alt så er Sogndal fortsatt foran på tabellen. Men vi kommer halsende etter. :twisted:
 Beer a day keeps the doctor away!

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Fiore9"Noen som husker frisparket til Kvisvik før pause? Det var det krutt i. Eller kanonen til Furuseth Olsen i tverrligger??

Sogndal reddet mange baller på streken og ca 1 meter fra streken i går, eller rettere sagt, det sto tilfeldigvis en Sogndal-spiller i veien for ballen, så de skal være glad for at det ikke ble 9-10 mål i mot. Det høres kanskje helt vilt ut, men det var faktisk millimetre fra tosifret i går slik som vi spilte. Super-Robbie hadde en sinnsyk sjanse på slutten, samme med Storvik, og ved flere anledninger var det bare det at spillere fikk ballen for langt foran seg som gjorde at man ikke var aleine med keeper og kunne putte.

Stoffi

Det hele var bare helt glimrende. Jeg kommer bare ikke over et fantastiske forarbeidet for PFO målet, da det det begynte med rønningen og gikk kjapt framover med perfekte, kjappe pasninger og så direkte til pfo som klinket ballen i mål på volley.  :D
Igår var en festaften og vi storkoste oss all sammen. Eneste minuset var at mosaikken mislyktes.  :lol:

Jeg har aldri likt Martin Knudsen eller PFO, men slik som Martin Knudsen har spilt de siste kampene, så har jeg forandret mening om han. PFO, vel, han må overbevise meg litt mer.  8)   Men de spilte alle bra igår, utenom litt slurv i forsvaret.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Candyman

Dette var det sykeste eg har vært med på på det eg kan huske....SINNSYK stemning. fint vær, festfotball......rett og slett:

EN KVELD EG ALDRI ALDRI GLEMMER!!!

Føler at eg var med på noe stort i går. Så mange glade ansikter kan eg ikke huske å ha sett på stadda på lenge. Får fremdeles frysninger når eg tenker på gårsdagen.

Tusen takk til: Ivaren, Erlend, Ophaug , Egil og Roy. Til Martin K, Helge Haugen, SuperRay og Olo"zidane"finjana. Til Robbie og PFO. Til Knarvik, Storvik og GunnTveit, og til slutt MonsaMjelden!!!!
Takk for en fantastisk kveld! Hell og lykke videre, men dere reddet selvfølelsen min!

Stolt av å være Brannsupporter!
10% i 90 minutter eller 100% i 9 minutter?
Det er spørsmålet...

Xminator

En liten statusrapport fra Sogndal-land:

** Det er stille her.
** De skylder på dommeren som vistnok snøt de for straffespark og mål.

Jeg har ikke sagt et ord, og lar de sutre i fred. Slik må det føles å være bergenser i trondheim de gangene vi vant der...

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Xminator"** De skylder på dommeren som vistnok snøt de for straffespark og mål.

Det var dagens..!

Go Up