• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

PFO

Started by ole, August 25, 2003, 08:44:18 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ole

Skjønner ikke at Petter Furuseth Olsen vil spille 1.div (som VIF-spiller) neste sesong

Bergen Sin Gutt

Derfor må ikke PFO få spille den siste kampen der vi sender Engen ned en divisjon, hvorfor sier seg sjøl... :D

Gina

Måtte Geddi skåre fra 40 meter i det vi sender Engen ned med PFO! :D Det hadde vært en perfekt avsluttning på sesongen.
ina

KennethS

Tror PFO innerst inne vil spille for Brann og mener Brann bør skrive ny kontrakt med han, han har bevisst det i de siste kampene at han fortjener det.
tå på Brann

Erik

Ja, kanskje brann skal komme med et godt forslag... vi har jo et super lag på gang :D

Karsten

PFO sier jo at Ballen ligger hos Brann.. Er de som er treige nå.

GhostDog

Har mang en gang ønsket PFO god tur videre og synes fortsatt at han ikke har vist at hjertet banker for Brann, men sansynligvis mest for lommeboken.. Han har spillt bra i det siste, men hvis han vil spille for Brann i neste sesong bør han gå ut å flagge det på en tydligere måte enn; "eg vil kanskje muligens hvis om at osv" Skrik ut gutt! Vis at Brann er klubben, å slutt med spekulasjoner om disse amatørlagene "Lim og Vralteenga". Litt for lettvint å si at utspillet bare ligger hos Brann, når en har gjentatte ganger har i klare ordelag sagt at EG VIL VEKK! :wink:
 Beer a day keeps the doctor away!

Tom C

NÃ¥ gÃ¥r det jo faktisk an for Brann Ã¥ være litt grei og si at vi faktisk vil ha han med videre. Og ikke bare si at vi vet ikke om vi vil ha han, dette mÃ¥ diskuteres i det vide og det brede... Litt positivt initiativ fra Brann vil jo  gjøre sitt til at det blir enklere for PFO Ã¥ ta den avgjørelsen. Har full forstÃ¥else for at PFO holder alle muligheter Ã¥pen, sÃ¥ lenge Brann ikke en gang vil si at de er interessert i Ã¥ forlenge med ham...

Jeg mener vi må strekke oss litt for å beholde PFO. Han er en bra spiller.

Om hjertet banker for Brann og sånn svada gidder jeg ikke å diskutere en gang. Så lenge han gjør en god innsats og scorer mål for Brann, kan hjertet hans banke for Lofoten United for alt jeg bryr meg.
Aldri mer Obos....

GhostDog

Quote from: "Tom C"NÃ¥ gÃ¥r det jo faktisk an for Brann Ã¥ være litt grei og si at vi faktisk vil ha han med videre. Og ikke bare si at vi vet ikke om vi vil ha han, dette mÃ¥ diskuteres i det vide og det brede... Litt positivt initiativ fra Brann vil jo  gjøre sitt til at det blir enklere for PFO Ã¥ ta den avgjørelsen. Har full forstÃ¥else for at PFO holder alle muligheter Ã¥pen, sÃ¥ lenge Brann ikke en gang vil si at de er interessert i Ã¥ forlenge med ham...

Synes faktisk at Brann har flagget sitt syn ganske klart ved å tilby karen en kontrakt. http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=36768
Klart en kan diskutere kontraktens innhold - men jeg synes ikke PFO har gjort annet en Ã¥ ytre at han nÃ¥ er moden for "grønnere gressmatter" andre plasser. At Brann vil vurdere ham pÃ¥ bakgrunn av innsats og ytring finner jeg helt naturlig. Ville selv ikke mast mye pÃ¥ en ansatt som har flagget gjentatte ganger at "jeg ønsker meg nye utfordringer".. At PFO kan fortsatt ha en karriere i SK Brann er ikke utenkelig - men det er litt opp til ham òg. NÃ¥ skal man ikke alltid ta det som sies i media for god fisk, men mitt inntrykk er hvertfall at PFO har klart sagt at han vil vekk og heller "ullent" at han kanskje vil bli likevel.. Og nÃ¥r det gjelder "svadaen" at en spiller "har hjerte" for en spesifikk klubb, vel det sier vel seg sjøl, den spilleren vil være lettere Ã¥ planlegge en fremtid med enn en som er KUN er ute etter Ã¥ tjene mest penger eller dra mest damer. :wink:  Det har noe med stabilitet og kontinuitet Ã¥ gjøre, samtidig vil nok en med hjerte for klubben ha et større potensiale til Ã¥ bli en publikumsyndling enn en "leiesoldat", se bare pÃ¥ Geddi'en, er vel ikke verdens beste fotballspiller men de fleste Brannsupportere har et forhold til ham. Det betyr nok litt for engasjementet og trofastheten til publikum Ã¥ gjøre - ergo penger i klubbkassen og trøkk pÃ¥ tribunen. SÃ¥ jeg vet ikke - mitt hjerte banker hvertfall for Brann, synd at eg ikke egner meg pÃ¥ banen.. :D Ps! Vet at Olofinjana ikke er fra Bergen og sikkert ikke har ønske om Ã¥ være her til han legger skoene pÃ¥ hyllen, men han er utrolig sympatisk og ydmyk i sin mediafremferd, samtidig som at han e knakande god, det gjelder og SuperRay, han har vel aldri flagget at han vil vekk fra Brann, derimot sÃ¥ har tonen vært positiv til klubben og supporterene sÃ¥ det hjelper jo litt pÃ¥ inntrykket og tilliten, eller? :wink:
 Beer a day keeps the doctor away!

Erik

Bare som dere vet det kl 18.10 på tv2 Vif-skeid filmet de PFO på tribunen på Ullevål... Det sier vell sitt kan mann si!!!!

Geir

Og Skeid leder 1-o. Kan det bli bedre  :D  :D  :lol:  :lol:
ndelig SERIEMESTER

Ã?ge

Quote from: "Geir"Og Skeid leder 1-o. Kan det bli bedre  :D  :D  :lol:  :lol:

Ja det kan det!!! 3-0

Ricky

Optimalt sett så bør vi vente med å sende Enga ned i første divisjon til NESTE år, med Furuseth Olsen med to år igjen av kontrakten stående og sippe på motsatt banehalvdel :)

Stoffi

Eneste grunnen til at PFO ikke har gÃ¥tt til VIF, er pga de kan ende opp i 1. divisjon neste Ã¥r. 1. divisjon er jo ikke et bra utstillingsvindu for gode, hardtarbeidende spisser som vil til utlandet og spille i engelsk Conference league..  :lol:
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Kagain

PFO har jo flere ganger sagt det at han sjekker hva folk skriver på disse nettsidene her og hva folk i forumet mener om saker og ting. Kunne vært ok av han om han registrerte seg og gav sin versjon av hva han mente. I tillegg så kunne han legge ut på www.brann.no at han er aktiv her inne under det og det monikeret. Ang. Brann.no forresten, synes det har tapt seg litt nå der innepå. Jeg likte å lese hva spillerne mente om saker og ting, og den eneste som den siste tiden var noenlunde flink til å oppdatere det, var jo alles Nhleko. Synes at noen av spillerne burde ta opp ballen der den ble lagt av Nhleko og skrive litt mere på siden deres...

Erik

Er det noen som vet hva som skjer med han fremover?? har jo vert helt stille....

Sotraanda

Da passer det vel godt at netopp eg kommer med en kommentar her;)

Toni er mer inne på laget nå i dallas enn i starten.

Forøvrig er han aktuell for rbk foran neste sesong.
Vent å se....
ater, heter, hater NFF!

Toa

Toni Nhleko har 14 skudd på 6 kamper.... 2 av de på mål.... Han er seg selv lik. :)
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

KennethS

han har jo 1 assist da!! teller jo nesten som må det i mls :)

så husker eg det innlegget til Sotraanda på Bst.no der han sammenlignet toni med de andre spissene i Brann :)

vil heller ha winters og pfo enn Toni!
tå på Brann

KennethS

Teitur og Toni til RBK? :)
tå på Brann

Sotraanda

Ta det rolig, RBK utgaven 2004 ,med Nhleko.

Den som lever vil se!  :lol:
ater, heter, hater NFF!

Ricky

Han er nÃ¥ engang fremdeles Branns eiendom, sÃ¥ det er vel mer sannsynlig at vi fÃ¥r se ham trekke den røde drakten enn den hvite...  :shock:

jinxter

Bare bra hvis RBK vil kjøpe ham av Brann, kanskje vi får penger til å kjøpe en skikkelig spiss :)

Men jeg håper PFO signerer en ny kontrakt med Brann, synes han er en bra spiller, og har hatt mye bedre innsats i år enn på lenge. Vi trenger seff en ny spiss som er en skikkelig goalgetter også, men PFO er absolutt bra nok for Brann sånn som han spiller i år.

Tom C

Og han har da også nå signert en ny ett-års kontrakt. Tror det er meget lurt av Brann å ta med PFO videre, ettersom vi ikke akkurat renner over av kreative angrepsspillere. Synes PFO har vært god i det siste.
Aldri mer Obos....

Ã?ge

Quote from: "jinxter"Bare bra hvis RBK vil kjøpe ham av Brann, kanskje vi får penger til å kjøpe en skikkelig spiss :)

Vi får vel være glad hvis vi får penger for han. Regner med han drar gratis

Kruxleiven

Frustrasjonen mot PFO nådde nye høyder i dag, men husk på dere at når han har ballen og er ego og det virker umulig at han leverer den. Det kan ha sammenheng med dårlig bevegelse i laget. Når folk ikke er i posisjon så kan han ikke sende ballen videre på måfå. Når det er sagt så ble PFO altfor mye brukt i dag. Rørte Kvisvik ballen i det hele tatt i andre omgang? Hvorfor ble ikke venstresiden satt i gang? Den fungerte jo utmerket i første omgang. Surt tap mot et lag som vi like godt kunne sendt ut på Ullevål jevnlig (for å si det med teskje. De har klin lik spillestil til landslaget). Og det er ikke et kompliment. Død over Drillo!

Go Up