• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Martin Knudsen

Started by monzilla, August 24, 2003, 00:32:39 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

monzilla

Jeg skjønner ikke helt oppstyret rundt MK. Alle sier han er så latterlig dårlig, men er det virkelig begrunnet ?

MK er en spiller som gir 110 % hele tiden og uansett om man liker det eller ikke så er han en av de eneste spillerne vi har hatt i år som har vært stabilt gode. Jeg tror at de fleste her nekter å innse at vrakgods fra viking kan utvikle seg som spiller i Brann.

KennethS

Monzilla: røykt mye i kveld?
tå på Brann

Gina

Synes Monzilla er inne på et poeng jeg. Alle har liksom gjort seg opp en mening om Martin som de nekter å endre. Selvom han f.eks. skåret to mot Viking forrige helg.
ina

DÃ? FOR BRANN

Eg helt enig med monzilla, Martin stÃ¥r pÃ¥ for laget hele tiden. Godt jobbet Martin  :D
ø for Brann

monzilla

KennethS - Hele brann-laget har vært latterlig dÃ¥rlig i vÃ¥rsesongen. MK har ikke vært noen frelser, men han har for all del ikke vært dÃ¥rligere enn resten av laget. Og i begynnelsen av høst-sesongen har han vært en av  de bedre spillerne.

Hvorfor så mye negativ fokusering på MK ? Er det noen som skal hetses så er det idiotene i midtforsvaret. Gang på gang blir brann felt av tabber som begås av de.

ChRiStEr87

monzilla har et godt poeng der, Martin Knudsen har vore en god spiller i Ã¥r....  Han har alt for lite skryt (bare klaging)

Han scorte mot Viking (hvor var skryten???)

Han fortjener en sang syns eg :o
roppen er i Stavanger, men hjerte er fra Bergen.

Pulekenn

Henger meg på med de som si noe positivt om fyren...

Han e et bedre alternativ enn Geddi på backen, enn Alex på høyresiden, en ok reserve på Hanstveit på venstresiden. Han e anvendelig, selvom viljen e oftere større enn ferdighetene.

Men han har graaaaaadvis blitt bedre og stødigere, og fått litt selvtillit (selvom det har tatt noen år)

La han fortsette!! :)
Den som har begge beina i bakken, står stille

Skumling

Fin lagspiller, denne Martin Knudsen. Leverer alltid et ærlig stykke arbeid, selv om jeg syns han gjør mye rart, spesielt pasningsmessig.

Toa

Det hjelper lite å være pittelitt flink. Han er en av de svakeste spillerne på Brann, og må erstattes til neste sesong...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Christian

Kaster meg på bølgen av ros, eller i alle fall godkjenning av Martin Knutsen. Han gjør en god jobb hele veien. Har en dårlig avlevering i ny og ne, men i alle fall ikkje færre enn resten av spillerne. Og dårligere enn resten av forsvaret har han i alle fall ikkje vært.

sekto

Jeg syntes Martin har begynt å spille bedre og bedre.. Ser ut som han har fått litt selvtillit.. I tidligere sesonger har han vært elendig, men jeg tror dette kan ha noe med at han er usikker på seg selv, og hver gang han gjør en feil, så blir det bare forsterket av stønn og negative tilrop fra Store Stå..

Det som ødelegger mye for Martin er at han har en tendens til å gjøre små dumme feil, og dette blir lagt merke til. Om Seyi dribler av to mann, og går seg fast i den tredje (ikke noe negativt om Seyi, han e god!), så sier ingen noe særlig, men når Martin bommer på et mottak, så banner og steiker alle.. Må jo gå litt inn på han det..

Mener vi bør støtte Martin litt, for han spiller bedre da.. Og det er det som teller.. Husker ved en anledning når en av de jeg står med gav han et skikkelig tilrop etter en liten feil. Han jobbet knallhardt og vant ballen tilbake, og spilte bedre etter det. Skal altså ikke mye til..

Gjelder i grunnen for alle dette.. Laget spiller bedre når vi støtter dem, og ikke bruker all energien på å hetse enkeltspillere, og motstanderen..

Mvh
sekto

paf

Martin gjorde en kanonkamp i dag, ferdig arbeid. Jeg har tidligere kritisert MK for manglende ferdigheter. Det tar jeg kraftig tilbake. I dag fremstÃ¥r han som  en flott og komplett fotballspiller. Det er herlig Ã¥ se!

Ricky

Hele laget spilte en strålende kamp i dag, Martin Knudsen var ikke noe unntak. Skal ikke ta fra ham de prestasjonene han gjør, men jeg føler ennå ikke at han er stabil på et høyt nivå. Følger med i spenning fremover...

Brann69

Quote from: "Ricky"Hele laget spilte en strålende kamp i dag, Martin Knudsen var ikke noe unntak. Skal ikke ta fra ham de prestasjonene han gjør, men jeg føler ennå ikke at han er stabil på et høyt nivå. Følger med i spenning fremover...

Eh, Brann har vell aldri hatt flust med STABILE spillere akkurat..
Med det han har prestert i år bøyer jeg meg i støvet.. Og han er vell så stabil som de andre ...

Stoffi

Quote from: "Brann69"

Eh, Brann har vell aldri hatt flust med STABILE spillere akkurat..
Med det han har prestert i år bøyer jeg meg i støvet.. Og han er vell så stabil som de andre ...

Jo, vi hadde jo.....mmmm, hmmm. Glem det.  :lol:
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

|Netti|

Eg bøye meg i støvet for Martin, har aldri syns gutten har vore nÃ¥ke god fotballspelar, men no kjem tvilen til gode!   :wink:

Go Up