• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Før kampen : Brann-Bodø/Glimt lørdag 5.7 kl 19

Started by bronse2008, June 29, 2008, 13:37:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bronse2008

Lørdagskampene hittil iår har gitt magert utbytte, og nå kommer laget med det aller beste kontrings/overgangsspillet i Norge.
Runar Berg slår en ball nesten i blinde i bakrommet til Olsen som spurter etter ballen på venstresiden. Olsen dundrer gjrne løs uten å prøve å gå til dødlinjen, knaller altså ofte til fra ca 16 meter litt ute til venstre. Det er forbausende mange av Glimtmålene som er kommet etter 2-3 trekk og skudd. Ikke noe fiksfakserier der. Kan Dahl ta ut sikring på 2 meter til Olsen, vil det holde? Offside er en umulighet nesten for han ligger alltid på riktig side og spurter likevel fra de fleste.

Xminator

SuburBrann

Har faktisk en bra følelse før denne kampen, selv om det sikkert kommer til å bli spenning til siste slutt.
Brann slår samene med to-tre mål etter at Puseklepp og Helstad leker med forsvarspillerne.

Baunebob

Mulig dette har blitt svart på, men hvordan blir det med bussene etter kamp? Inndalsveien er vel forsatt stengt?

vebo

Tiocfaidh ár lá

thesevs

Quote from: Baunebob on July 03, 2008, 18:23:22 PM
Mulig dette har blitt svart på, men hvordan blir det med bussene etter kamp? Inndalsveien er vel forsatt stengt?

Der ville jeg sett på tide.no. De pleier å ha oppdatert de siste endringer i ruteplanene.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

Klaus_Brann

Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Sigurdsson står over denne kampen. Bakke er tilbake. Einarsson er også kampklar.

Tror vi stiller følgende lag:
Opdal
Dahl - Bjarnason - Karadas - Hanstveit
Solli - Bakke - Jaiteh - PVM
Helstad - Demba

Jaiteh får den offensive rollen på midtbanen og er vel den jeg gleder meg mest til å se i morgen.

brutus

Quote from: bronse2008 on June 29, 2008, 13:37:49 PM
Kan Dahl ta ut sikring på 2 meter til Olsen, vil det holde? Offside er en umulighet nesten for han ligger alltid på riktig side og spurter likevel fra de fleste.

Trond Olsens ekstremferdigheter er 1) å spille balle ballen forbi backen og løpe som faen; 2) å gå overende som en sekk hvis han merker at han ikke kommer seg løs. Han er Norges p.t. største Diving queen, som i forrige kamp klarte å få utvist Fredrik Stoor, noe som sikret Glimt ett poeng mot RBK. For øvrig spilte han en elendig kamp, til egne supporterers store irritasjon.

Nixon

http://fotball.bt.no/eliteserien/article111998.ece

Jeg visste at det var ille, men jeg ante ikke at vi bare har vunnet én av seks kamper mot B/G i dette årtusenet.
Rød makt på Hansa!

Kjell249

Tror vi kan slite litt i forsvar uten Sigurdsson mot raske kontringsvillige Bodøværinger...

Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Falkman

Quote from: Belfort on July 04, 2008, 08:59:52 AM

..i og for seg et godt poeng..men hurtigheten hans kom oss ikkje akkurat til nytte mot Molde. spiller vi like grenseløst naivt, går det åt skogen, igjen.

Baunebob

Brann skal styre kampen og vil nok som vanlig angripe med offensive backer. Glimt spiller 4-3-3 og er nok besatt på å utnytte rommet backene legger igjen.

Men det beroliger meg at Bakke er tilbake, samt at Jaiteh viser storform.

krøvel vellevold

Quote from: Nixon on July 04, 2008, 08:10:54 AM
http://fotball.bt.no/eliteserien/article111998.ece

Jeg visste at det var ille, men jeg ante ikke at vi bare har vunnet én av seks kamper mot B/G i dette årtusenet.

Da blir det seier på lørdag! Før eller siden snur B/G-statistikken, og før eller siden snur lørdagsstatistikken.
Legg ned hele klubben!

abe78

.og husk!

Klaus_Brann

Har troen på tre poeng i denne kampen, og får vi det er vi ikke helt hektet av i gullkampen, selv om jeg ikke akkurat føler det har vært så mye gullspill i vår.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

smaalanda

KMO!!!

Klaus_Brann

Det er nydelig bergensvær i dag, det er en fin dag for fotball.
Heia Brann!

Xminator

Får bare håpe Mjelde er oppe og vanner banen allerede...

BBB-Tony

Har en usedvanlig god følelse for kampen i kveld. Våt bane er varslet, spillet som Jaiteh har vist i det siste gjør at jeg gleder meg veldig til å se hva han kan gjør i kveld! Stalltips: Demba svarer på tiltalet, og putter i denne kampen! Så MIM var ute i media å etterlyste flere scoringer fra han.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Falkman

ønker på  ingen måte å helle kaldt blod i årene til folk..men jeg klarer ikke helt å dele optimismen, til det er de dårlige minnene fra kamper mot Glimt for mange.. nå har vi riktignok satt Trond Fredrik Ludvigsen ut av spill, men Runar Berg er fremdeles med, og Jan Derek Sørensen løper fortsatt fra Hanstveit, hvis han får muligheten til det. Dette er selvfølgelig en kamp vi bør vinne, men jeg hadde en bedre følelse foran Molde-kampen, for å si det slik..

BrannSupporter

Har en god følelse til denne kampen jeg også. Har en tro på storseier i dag faktisk. Vi scorer minst 3 i dag.

HansaInferno

"nå har vi riktignok satt Trond Fredrik Ludvigsen ut av spill"

- Jeg frykter den nye Trond'en de har fått seg. Trond Olsen er typen som løper fra vinger og stoppere. Klassisk B/G-angriper.
Breiflabben, baby!

Xminator

Meh, BG og god følelse før kampen er dårlig karma.

Ricky

Gjelder iallefall å få avsluttet alle angrepene i dag, om så med skudd fra 28 meter. Skal vi tråkle oss inn på én meter slik at Helstad kan sette bredsiden til, så får vi garantert nok av kontringer imot.

Andre ting vi med fordel kan unngå i dag er å sentre til Solli, med mindre han står alene og har trygge pasningsalternativer i alle retninger.

brutus

Skulle ønske det var mulig å sette penger på at Trond Olsen filmer kort på en eller flere brannspillere i kveld.

thesevs

Mjelde hadde helt rett - Demba kan gjøre ting som imponerer deg, men kan også gjøre ting som irriterer deg. Hvorfor må mannen skyte fra 30-40 meter hver gang. Det ER mulig å sentre.

Ellers burde PVM satt den muligheten
Futurama

thesevs

Futurama

thesevs

Futurama

smaalanda

Har BT fanaticos med seg laptop på kamp nå eller ? ;D

Jeg er på jobb forresten :(