• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Etter Kampen - Ham-Kam- Brann 28/6-08 - Uavgjort 0-0

Started by Endre, June 28, 2008, 18:46:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

enavgutta

Kjekt når mine meninger blir slettet. Får prøve igjen.

Meningsløse bortforklaringer av Mjelde.
Provosernde dårlig Brann lag.
Leit de styret har baller til å rydde opp nå, vi seiler akterut.

Blir kjekt med CL kvallik flotte greier!

Snurre Sprett

Quote from: Klaus_Brann on June 30, 2008, 00:49:15 AM
Quote from: Ikognoti on June 29, 2008, 22:16:11 PM
Quote from: Snurre Sprett on June 29, 2008, 21:10:38 PM
Tusen, tusen takk til den Brannsupportaren som stjal drakte mi på Stallgården i går ettermiddag.

Fantastisk gjort, håpe du sov godt i natt og at drakte mi passe til deg.
Ville jo vert veldig dumt om den er litt for liten/stor og du ikkje får brukt den...

Og ja, eg veit at det var ein brannsupportar for eg satt ute oppe på den lille terrassen og veit kem som satt der oppe..

Spørsmålet er jo hvorfor du ikke hadde drakten på deg..

Eller hvorfor du ikke passet bedre på den?
Var det varmt på Hamar?Det så ut som været var like bra som i 2006 i alle fall.

No når eg har fått tenkt litt på det så skjønner eg jo at det var idiotisk av meg å ville nyte solen i t-skjorte istaden for i ei langarma drakt. Eg fortjente jo ikkje bedre siden eg ville vente til kampen med å ta drakta på meg i varmen.
Takk for påminnelsen om kor deilig relevant det er at eg ikkje hadde drakta på meg heile tida.

Videre var det jo enda meir idiotisk av meg, etter å ha speida etter fæle HamKam-folk, å ligga igjen branndrakta mi på ein stol mens eg var på do i den tru at den låg trygt blant medsupportere.

Er jo bare å beklage at eg stolte på "mine egne", det viste jo seg å være fullstendig skivebom fra min side. Neste gang skal eg selvfølgelig ha drakta på meg til enhver tid uansett om dei fleste rundt meg er folk eg "kjenner" fra tidligere kamper og turer.

vebo

Kanskje du burde kjøpe deg en kortermet. ;) Kjipt at den ble  tatt, men det er vel neppe supportermentaliteten som førte til at en løk tok skjorten din. Råtne epler og sorte får finnes desverre over alt. Håper du får den tilbake..
Tiocfaidh ár lá

Snurre Sprett

Quote from: vebo on June 30, 2008, 18:45:43 PM
Kanskje du burde kjøpe deg en kortermet. ;) Kjipt at den ble  tatt, men det er vel neppe supportermentaliteten som førte til at en løk tok skjorten din. Råtne epler og sorte får finnes desverre over alt. Håper du får den tilbake..

Haha ja kanskje det! Eller kroppsmaling..... ::)

Forbanna kjedelig at enkelte ikkje eier skam her i livet, men godt å få "skrive om det" for det er jaggu herlig å se kva slags svar man får...

kabelmann

Quote from: Xminator on June 30, 2008, 16:39:13 PM
For noe tull. Etter det jeg har fått med meg summeres poengene opp over 26 kamper. Hvilken av enkeltkampene som ble ett poeng er jo i den sammenhengen mindre intressant. Om vi skal følge resonementet ditt kan jo Viking bare gi opp årets sesong. 0 poeng mot Hamkam på briskeby må jo bety at enhver sjanse på å ta medalje er kjørt.

Nei, men fortsetter de med null poeng borte så kan vi vel trygt fastslå at det ikke blir noe Viking-gull. Fortsetter Brann i samme tralten blir det neppe noe Brann-gull heller. Ham-Kam var elendige. Problemet var bare at Brann var stort sett like dårlige. Det skal ikke Brann være.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

krøvel vellevold

Quote from: Xminator on June 30, 2008, 16:36:18 PM
Synest du er utrolig grunn i tankegangen her Krøvel. Spiller vi 10 tilsvarende kamper mot Hamkam står vi sannsynligvis med 3-4 seire 3-4 uavgjorte og 2-3 tap. Sannsynligvis med en overvekt seire pga effektiviteten til Helstad alene.

Nå har Stabæk vunnet en Rosenborgsk rekke med kamper på bortebane de første 11 kampene. Det kommer sannsynligvis ikke til å fortsette. Ikke umulig vi tar igjen Stabæk bare på bedre borteresultater i høst.

Det er i det hele tatt en utrolig barnslig holdning til fotball du viser i denne tråden Krøvel. 3 seire på de 7 siste bortekampene vil ta oss veldig nærme en ny gullmedalje. Om Stabæk skulle gjøre tipset mitt til skamme og ta 2 poeng i snitt borte resten av sesongen så er det egentlig bare å gratulere dem med ett fortjent gull.

"Barnslig holdning til fotball"??? Hva feiler deg? Jeg sier at vi tradisjonelt sliter på de fleste bortearenaer, noe som er beviselig, og så kommer du og sier at det er en "barnslig holdning til fotball?" 3 seire på de siste 7 bortekampene vil ta oss veldig nærme en ny gullmedalje, sier du? Sikker på det? Om vi så vinner samtlige 8 gjenværende hjemmekamper OG får 3 borteseire til, så blir ikke det mer enn 49 poeng totalt. Stabæk trenger bare 26 poeng på de siste 15 for å slå det. La oss si 7-5-3. I tillegg er det fem-seks andre lag vi også må gjøre det bedre enn, samtidig som også VIF, Viking og RBK ikke må gjøre det bedre enn oss. Det virker som om du tar det for gitt at vi vinner alle de 8 siste hjemmekampene også. Lag som RBK, Viking og Stabæk er jo peace of cake og tre sikre poeng, sant? At du harselerer med oss som mener at 1 poeng borte mot eliteseriens dårligste lag er for dårlig, virker ganske så tåpelig! Og hvor er forresten dine tre sikre borteseire når ikke engang Hamkam er et lag vi klarer å dominere mot? Vi har EN eneste borteseier på de seks første! Skal man ta gull, så er ikke det godt nok!
Legg ned hele klubben!

Klaus_Brann

Nei, det er absolutt ikke godt nok. Man kan godt si at "det ikke er noe problem, de poengene kan man like godt plukke i andre kamper", men det er nettopp slike kamper man vinner når man vinner serien.
Ham-Kam var elendige, og det er nettopp da vi må benytte sjansen for å komme oss nærmere Stabæk.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Christian

Med tanke på hvor mange som avskrev poeng borte mot Ham-Kam i forkant, må en vel i etterkant være sånn passe fornøyd med ett poeng. Eller?

Det var utvilsomt ingen god kamp og vi kunne nok forventet mer av Brann offensivt, men ett poeng borte og fjerde bortekamp på rad uten tap er ingen katastrofe heller.

Xminator

Den eneste lille katastrofen med 4 bortekamper uten tap er at 3 av dem er uavgjort. Vi hadde vert like langt med to tap og to seire, sånn rent bortsett fra at da hadde 2 andre lag hatt 2 poeng mer.

Go Up