• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Charlie Miller nå som trener?

Started by vivamusica, June 16, 2008, 19:00:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vivamusica

Hva sa Napoleon da han møtte sitt Waterloo? Det kunne vært værre - jeg kunne vært trener i Brann

Bassew

Fra Nordnes til Loddefjord Torg

vebo

Aldri om tjukken skal trene vårt Brann
Tiocfaidh ár lá

HansaInferno

Et svin er han ihvertfall ikke. Men om han er den treneren vi er på jakt etter spørs.
Breiflabben, baby!

Klaus_Brann

Ikke?Du er fornøyd med måten han avslutta karrieren i Brann på?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

HansaInferno

Ja, helt forbanna greit for meg at han sto på sitt. En herlig spiller. Det finnes nok av den sleipe typen som ikke sier ting rett ut som de er, men som baksnakker og åler seg rundt i og lager kvalme. Ikke bare var han en god spiller, han var også ærlig og frittalende.
Breiflabben, baby!

vebo

Og moral og etikk betyr ikke en dritt?
Tiocfaidh ár lá

HansaInferno

Hva vet du om moral og etikk som kanskje har gått forbi meg i denne sammenhengen? Moralsk sett er det vel ihvertfall ikke negativt å være ærlig. Jeg gidder ikke å henge meg opp i hva som pågikk før Miller tok turen, men jeg er meget glad for at han var her. At han hadde problemer med Mjelde gir jeg en god F i, for det har veldig ofte jeg også.
Breiflabben, baby!

gitarbroiler

Miller sa det mange tenkte, og satte ord på det mange følte. Om han var for direkte kan kanskje diskuteres, men heller en Miller avgang enn en Sæternes avgang hvor spørsmålene er flere enn svarene.

Og hva var egentlig så ille med Millers avgang? Jeg skjønner godt at han var frustrert på Mjeldes "taktiske" grep og egenskaper, når Miller gang på gang ble offer for dette selv om han kanskje var en av de beste på banen.

Men om Miller er et trener emne er en HELT annen diskusjon...

Xminator

Denne motsetningen mellom Mjelde og Miller eksisterer kun i hodene til en del som etter ett historisk toppnivå for Brann fortsatt henger igjen på 90'tallet.

Klaus_Brann

Quote from: HansaInferno on June 17, 2008, 21:05:40 PM
Ja, helt forbanna greit for meg at han sto på sitt. En herlig spiller. Det finnes nok av den sleipe typen som ikke sier ting rett ut som de er, men som baksnakker og åler seg rundt i og lager kvalme. Ikke bare var han en god spiller, han var også ærlig og frittalende.

Det er jo ingen tvil om at han var en herlig spiller, og selvfølgelig er det ingen som liker baksnakkere, ja uten om baksnakkerne selv da.

Det at man er for frittalende er ikke ensbetydene positivt, det kan du ikke mene?
Han endte karrieren i Bergen på en trist og unødvendig barnslig måte. Dessverre.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

http://fotball.bt.no/internasjonal/article110804.ece

Miller bruker ikke lang tid på å finne seg ny klubb. Kanskje overtaler han klubbledelsen å hente Winters i sommer! ;-)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Yngve

Nixon

Og treneren er mektig imponert over skottens holdninger.
Joda...
Rød makt på Hansa!

olebrann3

er dette samme charlie eller? Kanskje han endret seg...

steinbygger

Quote from: olebrann3 on July 08, 2008, 21:27:03 PM
er dette samme charlie eller? Kanskje han endret seg...

Ja, det er han med hjemlengsel....

dudo

Rett skal være rett, sikkert bedre å lengte fra Australia enn Bergen for den uinnvidde ... ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Go Up