• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Anbefalinger om hvor en kan se Brann kamper i Oslo?

Started by surre, June 04, 2008, 15:23:59 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

surre

Kan noen anbefale steder en kan se Brann i Oslo? Hvor det er fritt for noen av de osloklubbene!!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Tror da Scotsman skulle være et greit sted og.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Det vet jeg ikke, det er litt for lenge sia jeg benyttet meg av pub i Oslo for å se Brann kamper.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

kabelmann

Synes disse trådene dukker opp titt og stadig. Hva med å lage en sticky e.l. hvor folk kan legge inn info om puber i Norge/utlandet som viser Brann?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

thesevs

Quote from: kabelmann on June 04, 2008, 23:38:58 PM
Synes disse trådene dukker opp titt og stadig. Hva med å lage en sticky e.l. hvor folk kan legge inn info om puber i Norge/utlandet som viser Brann?

Enig der. Mjelde må gå
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

dudo

Dette er vel strengt tatt Jan Tore Guntveits bord?

Speedy

Pleier å sitte på Sir Winston som ligger på Karl Johan. Helt ok pub
Styret er defekt, kan jeg få et nytt ett?

Nei til jenter på Hansa!

Landås til eg dør!

Go Up