• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hvem skal starte

Started by kapteinen, June 01, 2008, 20:44:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

kapteinen

Felt z er nødt til å starte nystemten.Igår ble den startet flere steder og plutselig sang vi dobbelt med en startet fra felt b og den vanlige som kommer fra felt z.

Folk må faen greie å vente de 20 sekundene det tar før z får startet og det sprer seg rundt til Hansa.
Hold kjeft og vent for sangen kommer.Skandaløst og synge den sangen dobbelt som igår.
Felt b:vent og hold kjeft!
Z

BBB-Tony

Det er ikke bare felt B. Den ble startet opp til flere plasser på felt D også... At vi ikke klarer å være samstemte gjennom en hel kamp er greit, men jeg trodde folk hadde fått med seg at det er feltZ som starter Nystemten!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

olebrann3

problemmet sånn som eg ser det er at når z synger en sang eller en annen takt så nekter de å føye seg til de andre

Stian

Det har vel ingen ting med syngingen av Nystemten å gjøre?

BBB-Tony

Quote from: Stian on June 01, 2008, 21:58:30 PM
Det har vel ingen ting med syngingen av Nystemten å gjøre?

Det trådstarteren tok opp var det at en del grupperinger på nedre Hansa startet Nystemten i går. Det har vært felt Z som har startet den til nå i år, og det er det som fungerer best. Derfor bør de få lov til å fortsette med det.
Mvh Tony Nordtveit

Markmus

Jeg var på felt J på søndre i går. Hørte ganske så tydelig at Nystemten ble sunget "i kanon" i går og jeg ble med ett veldig usikker på hvem jeg skulle følge.

Jaja, kanon kan være fint det...... ;)
Ka du ve?

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

kabelmann

Så ingen på Hansa i kano i går.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

crm

Quote from: kabelmann on June 02, 2008, 11:20:09 AM
Så ingen på Hansa i kano i går.

Nei, men det var visst noen kanoner som ble beslaglagt ved inngangen. Folk, altså...
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Go Up