• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Etter kampen: Loddefjord-Brann

Started by vebo, May 12, 2008, 18:48:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo

"El Fakiri taper ballen i farlig posisjon, men Brann får ryddet unna."
Tiocfaidh ár lá

Belfort

Quote from: vebo on May 12, 2008, 18:48:15 PM
"El Fakiri taper ballen i farlig posisjon, men Brann får ryddet unna."

Fakiri har nok en dårlig kamp i dag. Sånn som Fakiri spiller om dagen så er det mange 2 divisjonsspillere som går utenpå han.

apop

Grei kamp hvor en god del reserver fikk spilletid. Syntes Møviken kunne fått kommet på tidligere men pytt pytt.

Jeg så kampen på Sumo, og dermed fikk jeg "gleden" av å konstant høre en sullik med megafon hele tiden. Kan noen si meg hvem det var så jeg kan utlove skuddpremie på ham?

Xminator

QuoteFakiri har nok en dårlig kamp i dag. Sånn som Fakiri spiller om dagen så er det mange 2 divisjonsspillere som går utenpå han.

Kom sistnevnte komentar etter å ha sett kampen, eller var det en slik kommentar viss eneste rot i virkeligheten er en setning på tekst-tv?

dudo

Fakiri var søppel, og viste seg ikke som nevneverdig bedre enn sine motspillere i mine øyne.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Fakiri var den største skuffelsen. Misje den friskeste. Og Demba skårte det fineste målet
Rød makt på Hansa!

anders_flanderz

Quote from: apop on May 12, 2008, 19:07:02 PM
Grei kamp hvor en god del reserver fikk spilletid. Syntes Møviken kunne fått kommet på tidligere men pytt pytt.

Jeg så kampen på Sumo, og dermed fikk jeg "gleden" av å konstant høre en sullik med megafon hele tiden. Kan noen si meg hvem det var så jeg kan utlove skuddpremie på ham?

Var noen dritt unger på andre siden av kamerat. satt litt oppi bakken.... ingen anelse på hvem det var.
rite Drite Drite Drite på Oslo By

weirus

var en russ....

men skremmende å se at Hassan (med godvilje) bare holder 3div nivå...
SK BRANN BERGEN - Hasta la victoria siempre

Alzheimer/Silverspurs

Grei kamp det dei gjer akkurat det som trengst. Fakiri var skremmande dårleg, Twaite glimta til her og der, men generelt var ikkje han så bra heller.

Ikkje så mange som var gode egentleg, men generelt greit nok tycker jag. Festlig at over 3200 tok turen!

Belfort

May 12, 2008, 20:13:09 PM #9 Last Edit: May 12, 2008, 20:15:35 PM by Belfort
Quote from: Xminator on May 12, 2008, 19:07:15 PM
QuoteFakiri har nok en dårlig kamp i dag. Sånn som Fakiri spiller om dagen så er det mange 2 divisjonsspillere som går utenpå han.

Kom sistnevnte komentar etter å ha sett kampen, eller var det en slik kommentar viss eneste rot i virkeligheten er en setning på tekst-tv?

Du kan spare deg den unødvendige drittslengingen din. Jeg så kampen på sumo,det kan selvsagt aldri bli like bra som i real life, men nok til og observere hva jeg skrev. Men du så kanskje noe vi andre ikke så?

smaalanda

Fyren med megafon var en russ på andre siden av der jeg stod. Ryktet rundt løpebanen sier han også hadde ulvemaske, men det kan jeg ikke bekrefte. Oppmerksomhetskåt klovn uansett.
KMO!!!

BBB-Tony

May 12, 2008, 20:22:54 PM #11 Last Edit: May 12, 2008, 20:25:37 PM by tonynord
Misje var frisk og god i dag. Demba sitt mål var meget bra. Moro å se Huseklepp tilbake på banen. Lett å se at Brann tok det som en trening etter 2-0. Forsåvidt greit siden vi har kamp allerede på fredag. Kjedelig å slippe inn mål. Det første siden 1997 i 1. runde av cupen...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

TheRock

http://fotball.bt.no/nm/article107467.ece

Herlig nyhet, da får vi håpe på et kjempeinnhopp mot VIF dersom ting ikke skulle gå helt vår vei i starten.

Gubrask

Når trekkes og spilles neste runde?

chris_henrik

Quote from: smaalanda on May 12, 2008, 20:19:03 PM
Fyren med megafon var en russ på andre siden av der jeg stod. Ryktet rundt løpebanen sier han også hadde ulvemaske, men det kan jeg ikke bekrefte. Oppmerksomhetskåt klovn uansett.

På jakt etter en fin tue i solen, fant vi oss en lysning (med 65% synsfelt av banen etter litt trefelling) like over nevnte sullik, kan bekrefte at det var lokal russ med ulvemaske. Sikkert sønnen til Leppa fra Loddefjord. Meget slitsomt.

Fakiri bør forøvrig skjerpe seg.
<BRANN> ..... DKFM

Straffe!!!

Skal ikke påstå at han går rett inn på a-laget til Brann, men at man kan holde et ekstra øye til Loddefjord sin Chris Nødtvedt er helt klart! Dette er i det minste en sterk kandidat til Løv-Ham nå og gjerne Brann etterhvert.

Fremdeles bare 19 år og med både teknikk og overblikk som imponerte. Definitivt for god for 3. divisjon ihvertfall.

Nixon

Joda, Chris Nødtvedt var en bra spiller. Men jeg vil ikke ha han til Brann dersom kompisen med megafon følger med på lasset...;)
Rød makt på Hansa!

Brannfrelst

Er det noen som vet når neste runde trekkes,og spilles?
2.10.07-Gullet kom hem!

olebrann3

Ble trukket i dag kampen spilles 7 juni mot austevoll kl 16

Go Up