• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Nytt gull? Har du tatt de nødvendige forholdsregler?

Started by amenhotep 4, March 29, 2008, 11:10:54 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

amenhotep 4

At fotballsupportere gjør mye rart er vel en kjensgjerning. At de gjør mye rart som de tror og føler påvirker et kamputfall er vel like så. Hva gør du, eller har du gjort, for at Brann skal vinne? Samme jakke hver kamp? Samme slitte og ikke-vanntette sko? Jeg har faktisk ikke så mange knyttet til hjemmekamper, men mange jeg kjenner har spesielle ritualer de bare måå gjennom. Bortekamper, sett fra stuen, er litt annerledes for meg. Da må jeg sitte på samme plassen. Kameratene like så. Borte mot Lyn 07 ble det eksperimentert med nye plasser. Et sikkert tegn på at jeg har rett? Jeg tar ikke sjansen på å teste en gang til. Hvis det er jevnt, men det går det mot dårlig resultat er det viktig, og avgjørende, at snopet/chipsen på bordet konsumeres raskt. Eventuelt leskende tilbehør like så. Da vil Brann score straks det er oppspist. Noen som har flere? Hva gjør dere? Hvem har opplevd at "akkurat når jeg tok på meg de vanntette skoene tapte Brann"? 

Vicar in a Tutu

Kamp-undikken må på. Og nei, det er ikke en Thorstein Helstad-undikk.
Bruun-Hansen, Jæger, Algerøy, Reistad, J. T. Guntveit og Nystemten må gå!

OmOssSjølOgHansaøl

Brann-undikk må på, men for meg gjelder det å gå med den dagen før kamp. Selve kampdagen e Brann-capsen viktigere (dessverre, siden eg egentlig ikkje liker å gå med caps).

Men nå ved seriestarten satser jeg på å bruke Brann-undikk både dagen før og på selve kampdagen. En kan ikkje være for sikker. (Og ja, eg har to undikker, og eg skifter ...)
.. men først og fremst så synger vi om fotballaget Brann!

tr0Ndemann

En extra tyggis er i allefall fast for meg, når jeg ser på Brann.
What a waste of council tax, we paid for your hats!

2rB

Ikkje gå på kamp :p

Hadde følelsen av det eit år.
Hadde verneplikt-teneste i nord - og kom nedover med fly. Fikk skyss til sentrum, stappa sekken i ein oppbevaringsboks - og tok taxi til stadion.
Kjøpte billett - og på vei inn blir det skikkelig leven inne - går litt vekk fra veggen, og ser at det er 2-0 over Viking.
Kommer inn - og Brann taper 2-3 :/

DA lurte eg på korfor i H eg ikkje bare kunne satt meg på ein pub i sentrum - evt ikkje sett kampen i heiletatt...
Da hadde det SELVSAGT gått bedre  :-[

---

Ellers har eg vel egentlig få ritualer. Bur så langt unna stadion at det er vanskelig å ha faste ritualer - da man aldri veit kordan man kommer seg til Bergen - og kor tidlig man er ute.

Tipper derimot ALDRI på Brann. Det er synonymt med ulykke.

Drog forresten med meg ein HamKam-supporter (omgås ikkje slike til vanlig ;) ) på Ullevaal i 6-1 kampen mot Lyn. Kanskje DET var grunnen til tapet?

amenhotep 4

Ritualer/restriksjoner rundt Tyggisen ektra har jeg selv vært bortpå. I mange år. Tror det var fra 1995 til langt ut på 2000-tallet. Kommer ikke på grunnen nå, men det var hvertfall ikke lov å spise rød ekstra. Undikk-trikset har jeg ikke prøvd, men hvis dette funker er jeg villig til å innføre fast kampundikk, men denne skal verken ha Tossa eller Brann på seg.

smaalanda

Pisser alltid i Hansa før kamp, ellers blir det tap.
KMO!!!

Go Up