• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ny sang som blir innført enten dere vil eller ikke.

Started by liam, March 27, 2008, 17:46:39 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Exim

Quote from: smaalanda on April 28, 2008, 11:03:01 AM
Quote from: krøvel vellevold on April 28, 2008, 04:19:36 AM
Saken er, som jeg har hevdet tidligere, at folk henger seg på hva som helst. Det var nemlig en del som hang seg på "Stille i fjøset", før de ble avbrutt. Og folk henger seg jo på denne "oi oi oi"-sangen også...

Roald

Hørte denne klart og tydelig fra feltZ i begynnelsen av kampen. Godt! Har dog liten tro på at den vil spre seg til andre deler av stadion. Synd!
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

tr0Ndemann

What a waste of council tax, we paid for your hats!

crm

Det er noen praktisk hindre som gjør at sanger ikke kommer til, men det største problemet er at det ikke eksisterer noen kultur for å synge noe som går litt utenfor rammene av det kjente, selv om mange later til å tro at vi er så enormt britiske (noe som selvsagt er noe stort tull). Det er imidlertid en innstilling som er mulig å vende på. Ikke minst er det viktig at de som går på fotikken kan slå seg løs og synge noen sanger (hva som helst) som ikke blir sunget 50 ganger i løpet av en kamp. Det eksisterer et utall av nye sanger rundtom i Bergen, men så lenge folk er skeptiske til å hive seg på alt som er nytt er det vanskelig å skape noen dynamikk.
"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Brann4

hørte en brann sang til united sin" follow follow follow, cause united are going to moscow", noen som kan teksten?


krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

smaalanda

Noen som har link til melodier her Northside?

Høres fengende ut vertfall, men som Krøvel sier stusser jeg litt på starten.
KMO!!!

vebo

Googlesøket tok 0,18 sekunder, gav 1 840 000 treff og topptreffet var denne :)


Tiocfaidh ár lá

smaalanda

Er på jobb så har ikke lyst til å slenge opp youtube videoer i ny og ne, skal se den når jeg kommer hjem. Takker ;)
KMO!!!

crm

"Quantify your love for me!"
K. Jæger

Go Up