• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Nest Sotra- Brann

Started by Gubrask, March 26, 2008, 16:28:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BBB-Tony

Satser på at hvertfall Møvik får spille minst 45 minutt. Brann bør score bort i mot 4-5 mål i denne kampen om de offensive A-lagspillerne spiller store deler av kampen.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Gubrask

Demba scorer etter 2 minutter!
Heading etter corner fra PVM

Christoball

Janki

4-1 Petter Vaagan Moen
Denne karen kommer til å få en kanon sesong...

peteE

Fortsetter han denne formen er nok solgt allerede i sommer :/

PVM har alltid hatt potensialet, han har en veldig god venstrefot, er bare at han har vært veldig opp og ned de siste sesongene. Han har grei fart, overblikk, grei teknikk, og innleggene hans er til tider på orgasmiske!

Stabilitet er det denne gutten trenger for å nå det neste steget! Og det virker veldig lovende for tiden! :D

peteE

Gubrask

Matias Møvik scorer rett etter han kom innpå! 5-1

Belfort

5 min tok det Møvik og putte. Tror den gutten blir stor!!

dudo

Hattrick på Ludde. Skal vi droppe Hoff og gi gutten en sjanse til?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Gud

Da må Brann svelge en kamel. Han er vel fortsatt "uønsket" på Stadion?

dudo

Nja, han ble da invitert ned på Spania etter at TIL ikke ville ha han, og har jo fått spille en del siden. De virker ikke helt fremmed.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Baunebob

Det var da voldsomt. Et par mål mot Nest-Sotra og både Vaagan Moen, Ludde og Møvik er genierklært.

Klaus_Brann

Quote from: "Baunebob"Det var da voldsomt. Et par mål mot Nest-Sotra og både Vaagan Moen, Ludde og Møvik er genierklært.

Ja det var helt utrolig.
Dette er en kamp vi skal vinne med en del mål, og at offensive spillere scorer mål er ikke noe å hoppe i taket for. Det er selvfølgelig godt å se at de scorer, men så fantastisk er det ikke.

Uansett, det som virker lovende er at Vaagan Moen er blitt enda mer målfarlig, utifra de siste kampene. Gleder meg litt for mye til søndag nå.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Nixon

Quote from: "Baunebob"Det var da voldsomt. Et par mål mot Nest-Sotra og både Vaagan Moen, Ludde og Møvik er genierklært.

Jeg vil ikke genierklære noen av de etter dagens kamp. I alle fall ikke PVM som ikke gjorde mer enn strengt tatt nødvendig. Ludde var litt mer frisk, tre skåringer er jo bra. Men overbeviste ikke om at han har en fremtid i Brann. Møvik har absolutt potensiale om en fremtid. Selvsagt på banen om noen år, men også her på forumet som den neste Memelli...;)
Rød makt på Hansa!

The Boss

Det skal jo også nevnes at møvik sitt mål var av typen ferdigscoret. Brann kommer 2 mot 1 mot keeper, og TFL(?) sentrer til møvik som sitter ballen i åpent mål.. Forøvrig en muskuløs kar ;)

Nixon

Quote from: "The Boss"Det skal jo også nevnes at møvik sitt mål var av typen ferdigscoret. Brann kommer 2 mot 1 mot keeper, og TFL(?) sentrer til møvik som sitter ballen i åpent mål.. Forøvrig en muskuløs kar ;)

Og TFL sin siste skåring kom motsatt vei. Frispilling av Møvik til TFL på åpent mål. Til tider var TFL og Møvik et friskt og bevegelig spisspar.
Rød makt på Hansa!

olebrann3

etter det jeg leste hørtes alle TFL sine mål ut ferdiscoret

bones

Skålvik skal visst bli bra

krøvel vellevold

Quote from: "Belfort"5 min tok det Møvik og putte. Tror den gutten blir stor!!

Selv jeg skulle klart å score for åpent mål!
Legg ned hele klubben!

BBB-Tony

Quote from: "olebrann3"etter det jeg leste hørtes alle TFL sine mål ut ferdiscoret

Nå fikk ikke jeg sett kampen pga jobb, men jeg også har ett inntrykk av at Ludde sine mål var ferdigscoret etter de kommentarene som er kommet på BA og BT.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

DangerousDan

Quote from: "tonynord"
Quote from: "olebrann3"etter det jeg leste hørtes alle TFL sine mål ut ferdiscoret

Nå fikk ikke jeg sett kampen pga jobb, men jeg også har ett inntrykk av at Ludde sine mål var ferdigscoret etter de kommentarene som er kommet på BA og BT.

Det er ikke helt presist - uten at jeg husker alle situasjonene klokkerent.
Han var frisk og god, helt klart.
En del meget bra spill, og morsomt med bra høyreside hvor Ludde og ikke minst Thwaite var meget bra.
Hans ene forspill til Luddes mål i 2omg hvor han drar seg gjennom med en "zidane-piruett" var flott.
Dårlig motstand såklart, men disse to var dagens menn i min bok, sammen med Demba som var god - når han gadd.
Azar var ikke bra, Møvik fint innhopp, Yaw god i sin omgang, Gylfi bra i luften men ellers svak, Hans Tveit viser tidvis klasse sammen med Moen og Udjus med bra kontroll.
Gøy å se laget, og herre min hatt hvor jeg gleder meg til Søndag!!

Fabregas

Alle scoringene og intervjuer med Mons og Ludde er lagt ut på Brann.no

Virker som en grei gjennom kjøring men jeg undres litt på hvorfor vi spiller mot et såpass svakt lag. F eks Løv-Ham ville vel ikke klaget på at vi manglet noen menn. Da burde gjerne kampen vært litt før men likevel. Det får vi uansett ikke gjort noe med nå.

Gledelig at Demba fortsetter å putte, skulle gjerne hatt han med mot FFK! Kjekt at Misje scorer, og hvilket raid av Twaithe(Ja, vet, 2div-spillere, men det var småpent.).

The Boss

Løv ham er på la manga. Så etter løv ham er nest-sotra det sterkeste laget bak brann i hordaland.

Mick

Quote from: "krøvel vellevold"

Det er mulig, men spørsmålet er om du hadde klart å komme i posisjon til å score på åpent mål. Nå ville ikke jeg lagt så mye fokus på akkurat at det var åpent mål han scoret på. En av de beste kvalitetene til Helstad er hans evne til å komme i posisjon. Det man kansje kan sette et større spørsmålstegn ved er motstanden, virket som forsvaret til Nest Sotra ikke akkurat var helt med i svingene idag. Hvis Møvik kan gjøre det samme i tippeligakamp er det en helt annen sak, men jeg tror nok at et tippeliga forsvar ikke ville latt Møvik komme til i samme posisjon.
He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man. Dr.Samuel Johnson

krøvel vellevold

Quote from: "Mick"

Det er mulig, men spørsmålet er om du hadde klart å komme i posisjon til å score på åpent mål. Nå ville ikke jeg lagt så mye fokus på akkurat at det var åpent mål han scoret på. En av de beste kvalitetene til Helstad er hans evne til å komme i posisjon. Det man kansje kan sette et større spørsmålstegn ved er motstanden, virket som forsvaret til Nest Sotra ikke akkurat var helt med i svingene idag. Hvis Møvik kan gjøre det samme i tippeligakamp er det en helt annen sak, men jeg tror nok at et tippeliga forsvar ikke ville latt Møvik komme til i samme posisjon.

Poenget er at det blir konkludert med at Møvik blir stor fordi han scoret etter 5 min mot Nest Sotra.
Legg ned hele klubben!

Brannesen

Mye tull her nå. Ludde scoret tre mål...uansett om de var ferdigscoret eller ikke! Hadde han ikke vært der ville det ikke blitt mål. 2 av målene var flotte angrep som han fikk æren av å være sist på. Jeg synes det er bra å se at angrepet sitter slik det gjør...fremfor at målene kom fordi en eller annen gjorde alt selv.
Bjørn Dahl...respektløst! Se på dette! Nydelig til Huseklepp...Brann har mye folk inne foran måååål åååhåhåå...ja det er 2-1. Det er 2-1...det er Eirik Bakke! Alsaker kommenterer Brann mot Zagreb

peteE

Møvik scoret ikke på åpent mål, keeper var jo faktisk rett foran ham, må jo lirke den ikke i nærmeste hjørne først.

Og han fikk en assist 7 minutter senere og. Så et absolutt lovende innhopp! Husk han er kun 16 år!

Baunebob

Er det Twaithe som har det flotte forarbeidet til Møvik scoringen?

Har han flaks eller drar han faktisk en "zidane" finte der?

Nightfox

Jeg vet om en spiss som scorte 22 mål i tippeligaen i fjor som IKKE klarer det.

Klaus_Brann

Quote from: "Baunebob"Er det Twaithe som har det flotte forarbeidet til Møvik scoringen?

Jepp, det var Twaithe, og ja han dro en Zidane!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

DangerousDan

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Baunebob"Er det Twaithe som har det flotte forarbeidet til Møvik scoringen?

Jepp, det var Twaithe, og ja han dro en Zidane!

Han gjorde det en gang til med suksess i løpet av kampen, og var den som i mine øyne imponerte mest i går.
Skal nok få slite med å spille seg inn i en skadefri 11'er, men lover godt!

olebrann3

Matias ser ut som å like å debutere, scorte 3 mål for u17 landslaget på 10 min eller noe sånt når han debuterte der(stillingen var vell 0-0 eller 1-0 når han kom inn).

Og nå mål i denne debuten, la oss håpe det ikke går med han som det gikk med en annen person som scorte i debutene sine, flo...

Nixon

Quote from: "olebrann3"Og nå mål i denne debuten, la oss håpe det ikke går med han som det gikk med en annen person som scorte i debutene sine, flo...

Jeg tror nok Møvik skal være storfornøyd hvis han får i nærheten av den samme karrieren som Flo. Ville ikke du?
Rød makt på Hansa!

olebrann3

No tenkte eg på avslutningen i vif, den ville eg ikke hatt... Samtidig ville eg ikke sviktet Brann

revert

Quote from: "olebrann3"No tenkte eg på avslutningen i vif, den ville eg ikke hatt... Samtidig ville eg ikke sviktet Brann

Man må ikke gå rundt å tro at spillere med et talent som Flo ville spille i Brann hele karrieren. Personlig har jeg ingen problemer med å forstå at han heller vil til en klubb som er minst et nivå over det Brann var og er. Det er vel ingen som har problemer med å forstå at en spiller heller vil møte lag som Arsenal, Liverpool, Manchester United jevnlig, fremfor lag som Skeid, Lyn og Godset. Når det er sagt var det noen omstendigheter rundt overgangen til Chelsea mange naturligvis reagerte på. Og ja han sviktet Brann der.

Flo var god i Brann og Chelsea etterpå gitt det for hans del nedover. At han selv ville avsluttet karrieren på en litt annen måte enn han gjorde er vel de fleste også skjønt enig om. Bare for å pirke litt kan en jo si at han avsluttet karrieren i Leeds og ikke Enga.

olebrann3

ja tenkte ikke på leeds, tenkte ikke han skulle bli i brann ut livet men ikke sviktet på den måten

krøvel vellevold

Quote from: "peteE"Møvik scoret ikke på åpent mål, keeper var jo faktisk rett foran ham, må jo lirke den ikke i nærmeste hjørne først.

!

Det regnes som "åpent mål" selv om det er en keeper i nærheten.
Legg ned hele klubben!

Go Up