• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Winters

Started by Kagain, August 10, 2003, 18:55:28 PM

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Go Down

Kagain

Var det hans gjennombrudd i norsk fotball vi så i aftes? Tre mål av samme spiss er det lenge siden vi har sett?

Daniel

Ja, man kan spør seg hvor lurt det var å sette Winters på benken mot Tromsø. :oops:

Ricky

Merkelig at ikke han fikk ta straffen... Greit at backen Hanstveit sikkert også har lyst til å score innimellom, men Winters kunne jo fått sitt fjerde :!: mål for dagen og et ekte hattrick. Kanskje han har krav på bonus pr scorede mål?  :)

smurfeslayer

ja. robbie eller raymond skulle tatt den. men eg klager ikke. super kamp. og best av alt bestekompisen er fra ålesund :P

Gina

Vel, Mjelde sa jo han sparte Winters. Og jeg ville heller vinne denne enn Tromsø-kampen.

Helt herlig kamp! Konge-stemning på tribunen i dag også :)
ina

Tom C

Det var Robbie selv som ikke ville ta den. Mjelde ropte til han at han kunne ta den, men han mente at det ville være feil å ta fra Hanstveit straffen, siden det var han som hadde tatt straffene før.

Det var jo veldig synd at han ikke var litt mer ego, for det hadde vært en klassiker med 4 mål på Winters...
Aldri mer Obos....

sigg

Jepp. Viser bare hvilken sympatisk fyr Winters er. Det er slike folk som setter seg selv før enn laget vi virkelig trenger. Håper virkelig dette var det definitive gjennombruddet for Winters i Brann-trøya.

Grey

Sigg skrev:
QuoteDet er slike folk som setter seg selv før enn laget vi virkelig trenger

Regner med dette var en skrivebommert, hvis ikke er jeg kraftig uenig..  :D
Maybe a Greyhound could be my way

sigg

Au!  :shock:  Den e lei. Trykkleif selvsagt.

Go Up