• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

noen som kan leken te brann spilerne??

Started by stigh, March 09, 2008, 20:41:14 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

stigh

di gjør en slaks lekk før kampene di som sitter på benken på treningene. noen som vet va den går ut på.å hvorfro en kryper på gresse??? har lurt på det lenge

Gubrask

Quote from: "stigh"di gjør en slaks lekk før kampene di som sitter på benken på treningene. noen som vet va den går ut på.å hvorfro en kryper på gresse??? har lurt på det lenge

hehe, har lurt på det samme.. virker jo som en artig lek, da:) haha

BBB-Tony

Tror det bare er en slags "straff" en får for å miste ballen når det er om å holde den i luften, kun bruke ett tutch etc... Har sett flere lag's innbyttere gjøre slike aktiviteter.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

stigh

mhm.. hadde arktigt å visst 100% ka den går ut på

Nixon

Tar jeg ikke feil spiller de rett og slett Gris. Første mann som gjør fire feil og blir Gris må ned på fire.
Rød makt på Hansa!

Klaus_Brann

Quote from: "Nixon"Tar jeg ikke feil spiller de rett og slett Gris. Første mann som gjør fire feil og blir Gris må ned på fire.

Ja, det er sånn jeg har forstått det og. Grisen må ned i kne.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: "Klaus_Brann"
Quote from: "Nixon"Tar jeg ikke feil spiller de rett og slett Gris. Første mann som gjør fire feil og blir Gris må ned på fire.

Og så klyper den spillern som kryper rundt ofte en i rumpa...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

stigh

Quote from: "Klaus_Brann"

men di gå jo under beina på han ene.. ikke vet eg

Brann&Bergen<3

keeprene har i vært fall en lek som heter "gris" som går på det samme. Holde ballen i luften og så må du nøffe rundt om på alle fire når du er blitt gris. Har vert med på det selv med de :p

stigh

Brann&Bergen<3

Quote from: "stigh"ahh då e det nok det då..

men no skal det være sagt, Opdal lekte ikke gris. Han lekte ape :p

Stian

Da var saken oppklart og tråden stenges.

Go Up