• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann 2

Started by BBB-Tony, February 25, 2008, 17:29:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Innlandsmax

Andre-lagene er egentlig et undervurdert fenomen. Her ligger jo alle som er "nesten", "like ved", "ikke langt unna", "trenger litt tid", "må spille seg i form" etc., etc., altså alle som er like under overflaten, og som egentlig fortjener å følges med stor oppmerksomhet.

Blant annet mener jeg at Brann i treningskampene fremover skal bruke tiden til å "sette" en første-ellever, og trene på samhandling og spillemønstre i denne. Derfor er jeg av de som mener at f.eks. en mann som Misje ikke kan forvente store kamp-treningen fra A-lagets treningskamper. Derimot mener jeg han må spille mye - og vise mye! - i andrelagets treningskamper, og etter hvert også andrelagets seriekamper. Samme gjelder f.eks. Møvik.

Her i HamKam-land var det et stort poeng å få andrelaget til å rykke opp i andre divisjon samtidig som A-laget kom tilbake i TL. HamKam toppa andrelaget kolossalt, men Valdres (!!) slo dem sensasjonelt over to kamper, og knep plassen. Det er nokså innlysende at Brann2 bør ha som ambisjon å rykke opp i år. Matchinga i tredjedivisjon (som på disse kanter kalles Bondes-liga) mot matchinga i andredivisjon er to forskjellige verdener. HamKam-talentet Marcus Pedersen (17 år) omtales som en som "scorer mål for moro skyld i tredjedivisjon", samtidig som han ikke får A-lagskamper, for der er spiss-konkurransen for overveldende i hans disfavør. Tipper at slik ser fotball-virkeligheten ut også for mange Brann-talenter.

Flott tråd, Tonynord! Dere som leser lokalaviser for Hordaland og Sogn og Fjordane får kanskje det dere trenger omkring dette emnet, men jeg vil være svært takknemlig for alle nyheter og meningsytringer om andrelaget til Brann, og spillere der.

stigh

mja.. tror ikke brann 2 klarer å rykke oppi år.. det blir værtfal en kamp mellom asøy,hovding,loddefjord så di e 4 lag som kjemper å eg tror at det blir askøy... som klarer det

Fabregas

Mener ikke å kverulere Innlandsmax men er det ikke litt motstridende å først si at Misje bør få spille fra start mot OB i den ene tråden og så etterpå bruke han som eksempel på spillere som ikke skal få spille i A-lagets treningskamper?

Håper Brann nå ser verdien av å rykke opp i andredivisjon med andrelaget. Gjør de det klarer de det nok ganske greit. Ved flere tilfeller i fjor var det spillere som ikke skulle starte/evt spille noen få minutter 4-5 dager senere ikke spilte noenting for andrelaget. Det henger kanskje litt sammen med at man tidlig hadde gitt opp muligheten for opprykk.

Innlandsmax

Quote from: "Fabregas"Mener ikke å kverulere Innlandsmax men er det ikke litt motstridende å først si at Misje bør få spille fra start mot OB i den ene tråden og så etterpå bruke han som eksempel på spillere som ikke skal få spille i A-lagets treningskamper?
Ingen tvil om at dette er selvmotsigende så det holder. Til mitt forsvar: Jeg tror da vitterlig ikke at jeg har skrevet at Misje bør starte mot OB. Tvert i mot leste jeg det innlegget om at Misje burde starte mot OB, og tenkte: "Hvorfor det da? Er ikke det litt feil bruk av den treningskampen? Misje er da et stykke unna første-elveren, og den kampen bør brukes for å drille/sette første-elveren". Har jeg virkelig skrevet det, så nøler jeg ikke et sekund med å gi fylla skylda, evt. Europa-fylla ;-) Skal sjekke om jeg finner igjen innlegget

Edit: Det jeg finner ligger i kamptråden Odense-Brann. "Skyldig" er tonynord, som vil se Misje fra start her. Altså uenig i synspunktet, men syns for all del at det er helt realt og greit synspunkt. Uansett regner jeg meg for "renvasket" for selvmotsigelse - i alle fall for denne gangen. Det utelukker selvfølgelig ikke at jeg kan vende fryktelig tilbake ved en senere anledning ;-)

Innlandsmax

Quote from: "stigh"mja.. tror ikke brann 2 klarer å rykke oppi år.. det blir værtfal en kamp mellom asøy,hovding,loddefjord så di e 4 lag som kjemper å eg tror at det blir askøy... som klarer det
Syns det er veldig rart om ikke Brann2 skulle klare dette opprykket, men det er selvfølgelig mulig at Vestlands-tredje er av høyere kvalitet enn Innlands-tredje. Skal ikke utelukke det, men jeg innbiller meg at dette først og fremst må være en prioriterings-sak for Brann. Vil de rykke opp, så<bør de klare det.

En annen sak er at det jo er et fotball-politisk spørsmål dette med hvordan man skal la andrelagene operere i serie-systemet. Førstelagene som befinner seg i tredje og andre divisjon er jo rimelig drittlei av å ha disse andrelagene surrende rundt og lage kaos i prestasjoner og poengfangst. For så vidt forståelig, særlig utifra at andrelagene kan variere så veldig fra kamp til kamp. Mitt synspunkt er imidlertid at dette er "de sterkestes rett". TL-lagene bør ha det privilegium at de får matcha andre-laget sitt best mulig. Syns også at TL-lagene burde ha så gode A- og B-staller at de uten særlige problemer burde kunne holde seg stabilt i andre divisjon.

Fabregas

Jeg blinxet, sorry Innlandsmax  :wink:

Helt klart veldig problematisk for mange klubber nede i divisjonsystemet at reservelagene Tippeligaklubbene stiller varierer så voldsomt. Det blir for dumt at det skal avgjøres av tilfeldigheter hvem som rykker opp og ned i disse avdelingene. Slik jeg ser det bør en enten lage en reservelagserie eller
flytte kampene til Eliteserielagene slik at antall spillere fra A-lagtroppene kan være med. Setter man de opp en dag etter A-lagskampen slik at alle spillere som ikke har spilt/ikke har spilt mye uten problemer kan være med er sjansen for at laget vil være ca like godt besatt i alle kampene gode.

BBB-Tony

At andrelagene ødelegger for de andre i avdelinger er ikke å legge skjul på og jeg syns det blir litt feil at ett andrelag skal kunne stille med 8 tippeligaspillere i en kamp, og så i neste kamp stille med en gjeng 15-16 åringer... Men uten å tenke så mye på variert førsteellever på andre laget, så tror jeg kjangsene er store for opprykk om Brann prioriterer opprykk. Og det bør de gjøre! For at det skal bli enda mer attraktivt og spille i Brann som talent, så bør de kunne få matching på aller høyeste nivå. Og Brann har som tidligere sagt at de skal satse sterkt på egne talenter i tiden fremover (blant annet bevilget 9 mill til talentutvikling) og da bør de ha som mål å rykke opp og signere de største talentene i området. For å rykke opp, så må de ha hjelp fra etablerte A-lagspillere. Og om de kunne klare og rykke opp, så håper jeg at det vil bli litt mindre etablerte spillere på andre laget og talenter som er gode nok til å holde Brann 2 i andre divisjon. Det bør være ett realistisk mål for Brann. Selvsagt må de ha støtte fra noen etablerte spillere i andre divisjon også, men i hovedsak talenter.

Og ja, jeg vil se Misje i kamp på onsdag! ;-) Jeg føler jeg har sett for lite til han for å ikke si at han er god nok for en evt. 18 mannstropp til en TL- kamp, og jeg syns gutten fortjener sjansen! Jeg har tro på at gutten kan utvikle seg til en habil TL-spiller og vil se han i aksjon for førstelaget i en treningskamp som den på onsdag. Da får han matching mot ett godt lag og vi får se om han duger... Han er tross alt ikke "så" ung lenger... Så han bør nok markere seg på førstelaget i løpet av en sesong eller to...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Innlandsmax

Quote from: "Fabregas"Slik jeg ser det bør en enten lage en reservelagserie eller flytte kampene til Eliteserielagene slik at antall spillere fra A-lagtroppene kan være med. Setter man de opp en dag etter A-lagskampen slik at alle spillere som ikke har spilt/ikke har spilt mye uten problemer kan være med er sjansen for at laget vil være ca like godt besatt i alle kampene gode.
Tror en egen reservelags-serie ikke får samme "trøkket" som om andrelagene deltar i det ordinære seriesystemet. Og i denne saken ligger min sympati hos "Topp", ikke "Bredde". Tror at utviklinga av toppen i norsk fotball får mest ut av deltakelse i det ordinære seriesystemet. Men syns tanken din om hvordan kampene plasseres, og hvordan dette kan påvirke til stabilitet i B-laget er utmerket.

Innlandsmax

Quote from: "tonynord"Og ja, jeg vil se Misje i kamp på onsdag! ;-) Jeg føler jeg har sett for lite til han for å ikke si at han er god nok for en evt. 18 mannstropp til en TL- kamp, og jeg syns gutten fortjener sjansen! Jeg har tro på at gutten kan utvikle seg til en habil TL-spiller og vil se han i aksjon for førstelaget i en treningskamp som den på onsdag. Da får han matching mot ett godt lag og vi får se om han duger... Han er tross alt ikke "så" ung lenger... Så han bør nok markere seg på førstelaget i løpet av en sesong eller to...
Interessant, og verdt å lytte til, tonynord. Merker at jeg blir nysgjerrig på denne spilleren.

stigh

går jo an å lage sånn system di har i PL at  alle 2 lagene til di som e i tippeligaen spiller i samme serie. det vil jo gikk mer stabile resultater for lag i 2 div så eg personli mener det hadde vært en god ting om det hadde kommet i norge også..

+ man vil få mer erfarin av å spille mot andre sine andre lag

Kararay

et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

BBB-Tony

Quote from: "Innlandsmax"
Quote from: "tonynord"Og ja, jeg vil se Misje i kamp på onsdag! ;-) Jeg føler jeg har sett for lite til han for å ikke si at han er god nok for en evt. 18 mannstropp til en TL- kamp, og jeg syns gutten fortjener sjansen! Jeg har tro på at gutten kan utvikle seg til en habil TL-spiller og vil se han i aksjon for førstelaget i en treningskamp som den på onsdag. Da får han matching mot ett godt lag og vi får se om han duger... Han er tross alt ikke "så" ung lenger... Så han bør nok markere seg på førstelaget i løpet av en sesong eller to...
Interessant, og verdt å lytte til, tonynord. Merker at jeg blir nysgjerrig på denne spilleren.


Hvertfall verdt å gi han ett forsøk! Er nysgjerrig på Misje jeg også! :) Han gjorde seg ikke bort de 20 minuttene han spilte mot Helsingborg. Syns han var ett lyspunkt og han viste tydlig at han virkelig var klar til å komme tilbake og blø for drakten! Men han har litt hastverk med å prestere. Og ofte så er hastverk, lastverk! :) Men la oss håpe at han blir god nok!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

odde

Quote from: "tonynord"


brann2-åsane går 19.30 på torsdag regner jeg med. er da åsane har treningstid der inne og da de pleier og ha kampene sine.

BBB-Tony

Ok. Satser på det da! Forventer samtidig at så mangen som mulig møter opp og setter Vestlandshallen i Brann! :D Hehe...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

odde

Quote from: "tonynord"Ok. Satser på det da! Forventer samtidig at så mangen som mulig møter opp og setter Vestlandshallen i Brann! :D Hehe...


eg e der. men jobber der då så blir dårlig med og sette det i brann;)

stigh

det er greit men det vile vær mye bedre å ha en egen lig for andre lag.. pga. då vile det blir mer konkuranse i 2 div å mer stabile resultater å då sliper den ene laget å tape 7-1 for eks å det andre laget vinner eller bare taper2-1 for di stiller me et mye dårligere lag.. å viss man får en egen liga så får man jo også økt kunkuranse om plassene for det... er jo god kamp trening å spille mot andre sine andre lag.. men eg nå ikke nøvendigt å hente talener i 12 års alderen..selv om di gjør det i england.. der er nok di flinkere til den bitten.. men i værtfal så hadde det vært et løft for norsk fotball skjenerelt å fått et sånnt system.. hadde nok for i gjenn fordet i løpet av et par år

gunnar

"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Nixon

Quote from: "gunnar"Så hva blir det? Vestlandshallen eller Nymark - og kor tid?


Kampen spilles på Nymark klokken 17.30.
Rød makt på Hansa!

olebrann3

Matias Møvik spiller ikke

Han er på landslagsamling i serbia

BBB-Tony

Quote from: "Nixon"
Quote from: "gunnar"Så hva blir det? Vestlandshallen eller Nymark - og kor tid?


Kampen spilles på Nymark klokken 17.30.


Dvs utenfor stadion??
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

thesevs


Branns lag (4-4-2): Udjus - Guntveit, Walde, Amankwah, Thwaite - Birkeland, Gaal, Misje, Huseklepp - Ludvigsen, Skjelde.

Kampen begynner klokken 17.00 på Fana stadion. Det er gratis inngang.

PS! Brann spiller to treningskamper også neste uke. Onsdag klokken 16.00 spiller Brann mot Bryne på Jæren mens Nest-Sotra er motstander for et blandet lag av A- og U-spillere på torsdagen. Brann.no kommer tilbake med tid og sted for denne kampen.


http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6195
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

gunnar

Fra brann.no:
"Sammen med de åtte A-lagsspillerne kan Nilsen fortelle at Sandrino Birkeland spiller på høyrekant, Daniel Gaal sentralt på midten og Ronny Skjelde fra Voss starter som spiss.

Branns lag (4-4-2): Udjus - Guntveit, Walde, Amankwah, Thwaite - Birkeland, Gaal, Misje, Huseklepp - Ludvigsen, Skjelde.

Kampen begynner klokken 17.00 på Fana stadion. Det er gratis inngang.

PS! Brann spiller to treningskamper også neste uke. Onsdag klokken 16.00 spiller Brann mot Bryne på Jæren mens Nest-Sotra er motstander for et blandet lag av A- og U-spillere på torsdagen. Brann.no kommer tilbake med tid og sted for denne kampen.
"Vi går fremover for Bergen og fremover for Brann".

Nixon

Quote from: "thesevs"


Enten har de ombestemt seg eller så aner ikke sentralborddamen på Stadion hva hun snakker om...;) Men godt at det er blitt avklart!
Rød makt på Hansa!

BBB-Tony

Jaja...da blir det en tur til Fana Stadion! :-) Blir spennende å se så mange A-lag spillere. Håper Yaw, Twaithe og Misje viser seg bra frem!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Timmen

Ser lagoppstillingen fra kampen, og det er en ting jeg reagerer litt på. Nå har Brann hentet inn heltids-trenere/ledere og satser millioner. Har de ikke fått tak i noen nye ungdommer? Hørte de sendte ut en haug med brev til forskjellige spillere i vinter, men det er jo bare de samme navnene fra ifjor på dette laget.

olebrann3

matias er som sakt på landslagsamling i serbia, så mange flere er vell ikke hentet, utenom yaw som spilte

BBB-Tony

Jeg vet at Brann har forhørt seg rundt om etter mangen talenter rundt i Hordaland. Blant annet noen gutter som valgte FKH. Det tar tid å kartlegge ett slikt marked og det er ikke gjort over natten. Nye talenter vil nok ankomme klubben når de som er ansatt for å finne de, finer de rette talentene. Men jeg også begyner og bli litt utolmodig etter å se resultater av satsingen i form av spillere...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Timmen

Matias Møvik og Yaw er hentet av Roald Bruun Hanssen og a-lagsmiljøet. Tenkte mer på den delen som er Brann-ung.

BBB-Tony

Ok, nei jeg vet ikke hvorfor det ikke ankommer flere talenter til Idrettsveien. Det som kan være årsaken er at det tar tid med å kartlegge som jeg sa i mitt forje innlegg.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Xminator

En eller annen g16 kaptein fra sogn og fjordane skal trene med Brann. Aner ikke hvem da preview på avisens pdf kun egner seg for overskrifter.

EDIT:
BA: Spilleren er Eivind Daniel Røed. Med Sogndal i ruiner og Aabrekk tilbake i kulissene for Brann er det vel naturlig at vi får en økt satsing mot fjordfylket igjen. Ingen grunn til å la Aalesund stikke av med opphørssalget.

dudo

Sikker på han er fra S&F? Eneste vestlendingen på G16 såvidt jeg kommer på er Anders Næs fra Rosendal.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Quote from: "dudo"Sikker på han er fra S&F? Eneste vestlendingen på G16 såvidt jeg kommer på er Anders Næs fra Rosendal.


I følge BA er han fra Eid, og Firda hadde ikke skrevet en helside om saken uten at han var fra fylket. Det lukter Aabrekk lang vei av dette. Egentlig burde spillere av det kaliberet han representerer inviteres fra landet. Fra de var 10 år gamle.

dudo

Ok, spiller for Rosendal da (forutsatt at vi snakker om samme karen). Hva skriver de?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

Eller er det Eivind Daniel Røed det er snakk om? Jeg nekter å tro at ingen har lest papir-BA her inne!
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Xminator

Quote from: "dudo"Eller er det Eivind Daniel Røed det er snakk om? Jeg nekter å tro at ingen har lest papir-BA her inne!


Eivind Daniel Røed ja. Spiller for Haugen IL. http://www.fotball.no/t1.aspx?p=51831&x=1&a=218349

Kaptein i kampen i følge hjemmesiden til Haugen IL.

Får vistnok med seg en 17-åring fra samme bygd.

BBB-Tony

Quote from: "dudo"Eller er det Eivind Daniel Røed det er snakk om? Jeg nekter å tro at ingen har lest papir-BA her inne!


I dagens papirutgave av BA, så står de en liten notis om at Brann henter G16 kaptein Eivind Daniel Røed over til Brann for å sjekke han ut. Røed skal trene på toppidrettsgymnaset på Tertnes i dag og de neste dagene sammen med A-laget til Brann. Det samme opplegget skal også talentet Kristian Kongsvoll (17) følge disse dagene...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

peteE

Nammenamm, talenter er the shit! Satser alltid på ungutta i FM jeg! Lagde mine egne 'busby boys' for Brann en gang! (de var ikke så jævli gode da :P men vi kom på 2. plass i serien og vant cupen! Var veldig heldig til tider dog :D

Men elsker at Brann iallefall tester ut talenter i området, makes me happy! Talentstallen vår er langt bak lag som VIF, RBK osv. for tiden! Men dette håper jeg endres på :D

Nixon

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1643180.ece

"Den talentfulle landslagsspilleren Anders Næs (15) fra Rosendal" har valgt Brann.
Rød makt på Hansa!

Doffen85

Skulle akkurat til å kommenetere det samme, men fant ikke riktig sted å legge det. Bra at Brann har fått enda et stortalent i stallen. En eller to av disse får vi vel håpe på at slår gjennom? Har personlig stor tro på Møvik.

BBB-Tony

Quote from: "Nixon"http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1643180.ece

"Den talentfulle landslagsspilleren Anders Næs (15) fra Rosendal" har valgt Brann.


Bra at Brann henter store talenter nå! Gleder meg til å følge Brann 2 utover...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

Men hvor store er disse talentene? Jeg vil ha Carewene og Skjelbredene, har vi disse nå?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Belfort

Quote from: "dudo"Men hvor store er disse talentene? Jeg vil ha Carewene og Skjelbredene, har vi disse nå?


Et godt spørsmål. Hvert år kommer det opp spillere som er gode nok for guttelandslagene men hvor mange av dem ser vi igjen som god a-lagsspillere senere? Tror nok dessverre ikke noen av disse omtalte guttene er i Carew eller Skjelbred klasse. Den jeg er mest spent på er Møvik. Han skal etter sigende ha noen ekstreme kvaliteter.

Xminator

Quote from: "dudo"Men hvor store er disse talentene? Jeg vil ha Carewene og Skjelbredene, har vi disse nå?


Vanskelig å forutsi. Eksempelet er jo "triksekongen" i Lyn som da han var på Møviks alder var 1.70, men som 19-åring er 1.94.

Min mening er at talentet må være på plass før puberteten, men at det skal en skikkelig porsjon flaks til i årene der hormonene dominerer for at det skal bli en tippeligaspiller av det. Carew er en slik spiller, selv om han vel fikk høyden ganske tidlig i utviklingen. Skjelbred må vi nesten bare vente og se.

Det beste er å få kontroll på så mange som mulig i den aldersgruppen Brann nå sikter mot, helst tidligere og se an hvem som kommer ut av puberteten som fotballspillere.

dudo

Selvsagt kan man aldri vite, og jeg er forsåvidt helt enig i det X skriver. Spørsmålet mitt er hvorfor har vi hentet akkurat disse? Er det akkurat disse spillerene vi vil ha, eller er de hentet pga at anledningen bød seg?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Yngve

Inside sports på BBC World i går kveld, der sa Houllier, som no er leiar for eit talentakademi i Frankrike. Han sa at ein klarde ikkje å utvikla eit talent meir enn 20 prosent etter at dei har fylt 16 år.

BBB-Tony

Quote from: "dudo"Men hvor store er disse talentene? Jeg vil ha Carewene og Skjelbredene, har vi disse nå?


De har vi neppe... Kan håpe at vår siste signering er brukbar. Tross alt kaptein på G 16. Har hvertfall riktig holdning og lederegenskapene da.
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

BBB-Tony

http://fotball.bt.no/eliteserien/article101739.ece

Om ikke førstelaget fungerer som det skal, så skjer det hvertfall spennende ting i talentutviklingen til RBK for tiden.

De har startet eget fotballakademi. De har hentet mye informasjon fra England, og har nå tatt inn 120 av de mest talentfulle 12 åringene og 60 av de mest talentfulle 13 åringene som finnes i midtnorge. Fotballen er stadig i utvikling her til lands og dette er ett steg i riktig retning om RBK nå får dette til å fungere. Jeg håper flere norske klubber følger etter og setter av ressurser til noe slikt. Der i blant Brann... De største klubbene i Norge bør hvertfall tenke i disse baner. Blir spennende å følge med på dette akademiet til RBK!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up