• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tv2 SUmo Streiker under brannkamp IGJEN

Started by andkago, February 21, 2008, 21:26:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

andkago

Jaja, da satt men her da, snart en halv time ut i Everton-Brann kampen og TV2Sport WEB funker ikke. Heldige de som kunne reise over i dag.... ser ikke ut til at vi får sett den her i norge.

Luke Skywalker

Irriterende! Prøvde Ã¥ ringe TV2,  men der er det sÃ¥ mange i  telefon-kø at det ikke er plass til flere.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

2rB

Men eg fikk jo betalt før den streika da... Smart gjort av TV2...

Kanskje dei egentlig ikkje har rettighetene til kampen...

Eg er fly forbanna, og HATER TV2 nett nå. Det er jo heilt fantastisk at dei gang på gang ikkje klarer å levere det produktet dei faktisk tar seg betalt for å levere. Eg meiner at å få pengene tilbake ikkje veier opp for den forbanna dårlige opplevelsen.
Ein ting er å ikkje få sett kampen - men her hadde eg psyka meg opp til å få sjå den, så får eg ikkje sett den allikevel. Det er omtrent som å komme på stadion, med billett, og så seier vakten i døra at du ikkje får komme inn, men du kan få pengene tilbake...

Luke Skywalker

Quote from: "2rB"Men eg fikk jo betalt før den streika da... Smart gjort av TV2...

Kanskje dei egentlig ikkje har rettighetene til kampen...

Eg er fly forbanna, og HATER TV2 nett nå. Det er jo heilt fantastisk at dei gang på gang ikkje klarer å levere det produktet dei faktisk tar seg betalt for å levere. Eg meiner at å få pengene tilbake ikkje veier opp for den forbanna dårlige opplevelsen.
Ein ting er å ikkje få sett kampen - men her hadde eg psyka meg opp til å få sjå den, så får eg ikkje sett den allikevel. Det er omtrent som å komme på stadion, med billett, og så seier vakten i døra at du ikkje får komme inn, men du kan få pengene tilbake...


Hvis det er noen trøst, så kan vi se den i reprise/opptak når det er i orden. Men det er en mager trøst...
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

2rB

Quote from: "Luke Skywalker"
Quote from: "2rB"Men eg fikk jo betalt før den streika da... Smart gjort av TV2...

Kanskje dei egentlig ikkje har rettighetene til kampen...

Eg er fly forbanna, og HATER TV2 nett nå. Det er jo heilt fantastisk at dei gang på gang ikkje klarer å levere det produktet dei faktisk tar seg betalt for å levere. Eg meiner at å få pengene tilbake ikkje veier opp for den forbanna dårlige opplevelsen.
Ein ting er å ikkje få sett kampen - men her hadde eg psyka meg opp til å få sjå den, så får eg ikkje sett den allikevel. Det er omtrent som å komme på stadion, med billett, og så seier vakten i døra at du ikkje får komme inn, men du kan få pengene tilbake...


Hvis det er noen trøst, så kan vi se den i reprise/opptak når det er i orden. Men det er en mager trøst...
Eg som kun kjøpte kampbillett denne gangen får nok sikkert ikkje sett det heller...

Luke Skywalker

Mener kamp billetten varer i 24 timer. Men send de en mail, så får du tilgang. Smører du på om at dette var tragisk og veldig leit får du kanskje 1 uke med tilgang.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

2rB

Quote from: "Luke Skywalker"Mener kamp billetten varer i 24 timer. Men send de en mail, så får du tilgang. Smører du på om at dette var tragisk og veldig leit får du kanskje 1 uke med tilgang.
Er vel ikkje så mye fotball å se den neste veka?

Men uansett... Det tragiske er BRANN-kampen - å ikkje få sjå den live slik eg hadde gleda meg til i dagesvis...
Blir seriøst deprimert av dette her...

He, he... Føler meg litt sutrete...

Luke Skywalker

Enig. Jeg er ganske frustrert. Men det er ikke første gang det skjer heller. Håper Brann klarer dette, så får vi litt trøst.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

2rB

Quote from: "Luke Skywalker"Enig. Jeg er ganske frustrert. Men det er ikke første gang det skjer heller. Håper Brann klarer dette, så får vi litt trøst.

DET kunne faktisk vert en trøst... Kanskje vi kunne satt oss her neste runde da, og ikkje få sett kampen :/

HeiaBrann!

Quote from: "Luke Skywalker"Mener kamp billetten varer i 24 timer. Men send de en mail, så får du tilgang. Smører du på om at dette var tragisk og veldig leit får du kanskje 1 uke med tilgang.

Sikker sleip nok til å gi deg den uken når det ikke spilles kamper=P

2rB


Luke Skywalker

et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

2rB

Ser det går framover med tjenesten... Kommer NESTEN til innloggingen nå. Mangler bare rutene til å skrive i...

Kjære TV2.
Hold dere til noe dere kan.
Legg ned Web-TV-tjenesten, og la noen andre ta over.

Luke Skywalker

Tv2 sier at det er sumo som er nede, men at de prøver å fikse det.
et skjedde!! Gull 07
Brann ville det, og fikk det til.

2rB

Det ligger linker til web-tv i kamp-tråden

Edit:
Og da var tenesten oppe igjen ser det ut til...

vivamusica

kom inn nå! håper jeg får sett 2. omg
Hva sa Napoleon da han møtte sitt Waterloo? Det kunne vært værre - jeg kunne vært trener i Brann


Doffen85


Gud

Med tanke på det Brann presterte i denne kampen så var det vel like greit at mange ikke fikk sett den.

olebrann3

livesports247.com er kanonbra, all fotball og til prisen av 24 kr (2 colaer) i uken


SirRobbie

Jeg sendte en mail igår, men har enda ikke fått svar.

Vi må jo kompenseres for dette vel?

Stolpeinn

Quote from: "SirRobbie"Jeg sendte en mail igår, men har enda ikke fått svar.

Vi må jo kompenseres for dette vel?

Send en melding via her: http://webtvsupport.tv2.no


Kjell249

Quote from: "Nixon"Her er årsaken til at mange ikke fikk sett kampen.

http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1622878.ece
http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1628547.ece


At dette er grunnen til at folk ikke fikk sett kampen er vel regelrett løgn av TV2 og ansvarsfraskrivelse.

For det første er grunnen til at så mange streamet kampen, at folk var desperate (meg selv inkludert). Prøvde i over en halvtime å komme inn på SUMO, men serveren knelet. Når det ble lagt ut en direkte link her på bataljonen, så var ikke valget så veldig vanskelig.

Løgnet til TV2 er at det er for mange som streamer uten å ha betalt. Men for det første så var det aldri serveren som streamer kampen som knelte, det var serveren til SUMO. I tillegg faller argumentasjonen fra TV2 på sin egen urimelighet, hvis de slet med antallet brukere som var på torsdag, så hadde det ikke blitt noe bedre om de samme brukerne hadde betalt, de ville allikervel brukt nettet. Da hadde antallet forbanna kunder bare vært mye større.

TV2, når dere først er så amatørmessige så er det farlig å begynne å anklage deres kunder for å være skyld i deres egen utilstrekkelighet!
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

Birgitte

Jeg har ikke blitt trukket for kampen, skulle virkelig bare mangle!!
I ren despirasjon og fortvilelse opprettet jeg en gruppe på facebook på torsdag, join om du vil..

For vi som ALLTID har problemer med tv2 sumo web tv!!

Klaus_Brann

For dere som ALLTID har problemer med sumo, synes jeg skal slutte å sutre, og heller dra dere til en pub som viser kampen, eller til venner som har tv2sport, så slipper dere problemet.

Og sutringa...
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

BBB-Tony

Quote from: "Klaus_Brann"For dere som ALLTID har problemer med sumo, synes jeg skal slutte å sutre, og heller dra dere til en pub som viser kampen, eller til venner som har tv2sport, så slipper dere problemet.

Og sutringa...


Enig der gitt...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

SKBMiller

Er det så mye billigere med sumo enn å ha tv2 sport?

dudo

Nei, er samme prisen, men til gjengjeld så kan man se alt i reprise på Sumo. Når det er sagt satt jeg hos en kompis med TV2 Sport via Canal Digital og hadde ikke bilde før til pause.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Snublefot

Hvis du har tv2 sport, så har du vel uansett tilgang til sumo sport også tror jeg.. slik at du kan gå inn der siden og se repriser og slikt.. hvis jeg ikke tar helt feil.

EvenSteven

Quote from: "Snublefot"Hvis du har tv2 sport, så har du vel uansett tilgang til sumo sport også tror jeg.. slik at du kan gå inn der siden og se repriser og slikt.. hvis jeg ikke tar helt feil.



Nope--- Det er ingen automatikk der ... Må betale for begge faktisk, om du ønsker å ha begge tilbudene...

nummer9

Noen som har henvendt seg til tv2Sumo og fått svar? Tegnet abbonement der på forrige brannkamp (mot FCK), da det ble billigere å betale for 1 mnd enn to enkeltkamper. Jeg er ute etter å få penge e mine tilbake da denne kampen var grunnen til at jeg i det hele tatt gadd å registrere meg!

Jeg endte også opp med å benytte meg av denne "pirat-url", selv om jeg hadde betalt...

Kjell249

Quote from: "nummer9"Noen som har henvendt seg til tv2Sumo og fått svar? Tegnet abbonement der på forrige brannkamp (mot FCK), da det ble billigere å betale for 1 mnd enn to enkeltkamper. Jeg er ute etter å få penge e mine tilbake da denne kampen var grunnen til at jeg i det hele tatt gadd å registrere meg!

Jeg endte også opp med å benytte meg av denne "pirat-url", selv om jeg hadde betalt...


Når du tegner månedsabonnement må du huske at det blir automatisk fornyet av TV2, det brant jeg meg på. Ufattelig sleipt. Gav beskjed 1 dag etter det var fornyet, men det var ikke snakk om å stenge abonnmentet og få pengene tilbake.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

The Boss

Quote from: "Kjell249"
Quote from: "nummer9"Noen som har henvendt seg til tv2Sumo og fått svar? Tegnet abbonement der på forrige brannkamp (mot FCK), da det ble billigere å betale for 1 mnd enn to enkeltkamper. Jeg er ute etter å få penge e mine tilbake da denne kampen var grunnen til at jeg i det hele tatt gadd å registrere meg!

Jeg endte også opp med å benytte meg av denne "pirat-url", selv om jeg hadde betalt...


Når du tegner månedsabonnement må du huske at det blir automatisk fornyet av TV2, det brant jeg meg på. Ufattelig sleipt. Gav beskjed 1 dag etter det var fornyet, men det var ikke snakk om å stenge abonnmentet og få pengene tilbake.


Sleipt å sleipt, fru blom. Er vel en normal ting akkuratt det. Slik har det jo foråvidt alltid vært på tv2 web tv, og du "bekrefter" jo at du vet dette når du tegner abonnementet.

Snublefot

Quote from: "EvenSteven"
Quote from: "Snublefot"Hvis du har tv2 sport, så har du vel uansett tilgang til sumo sport også tror jeg.. slik at du kan gå inn der siden og se repriser og slikt.. hvis jeg ikke tar helt feil.



Nope--- Det er ingen automatikk der ... Må betale for begge faktisk, om du ønsker å ha begge tilbudene...


jaja--- Da gjør jeg det enkelt.. Jeg betaler for TV2 sumo, så kobler jeg bare laptopen til TVèn, så har jeg tv2 sport på TV... og kan da bruke begge deler:D

SKBMiller

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Kjell249"
Quote from: "nummer9"Noen som har henvendt seg til tv2Sumo og fått svar? Tegnet abbonement der på forrige brannkamp (mot FCK), da det ble billigere å betale for 1 mnd enn to enkeltkamper. Jeg er ute etter å få penge e mine tilbake da denne kampen var grunnen til at jeg i det hele tatt gadd å registrere meg!

Jeg endte også opp med å benytte meg av denne "pirat-url", selv om jeg hadde betalt...


Når du tegner månedsabonnement må du huske at det blir automatisk fornyet av TV2, det brant jeg meg på. Ufattelig sleipt. Gav beskjed 1 dag etter det var fornyet, men det var ikke snakk om å stenge abonnmentet og få pengene tilbake.


Sleipt å sleipt, fru blom. Er vel en normal ting akkuratt det. Slik har det jo foråvidt alltid vært på tv2 web tv, og du "bekrefter" jo at du vet dette når du tegner abonnementet.


Om man vet at man bare skal være medlem en måned kan man avbryte abonnementet allerede rett etter du har betal.t så slipper man å tenke mer på det

Kjell249

Quote from: "The Boss"
Quote from: "Kjell249"
Quote from: "nummer9"Noen som har henvendt seg til tv2Sumo og fått svar? Tegnet abbonement der på forrige brannkamp (mot FCK), da det ble billigere å betale for 1 mnd enn to enkeltkamper. Jeg er ute etter å få penge e mine tilbake da denne kampen var grunnen til at jeg i det hele tatt gadd å registrere meg!

Jeg endte også opp med å benytte meg av denne "pirat-url", selv om jeg hadde betalt...


Når du tegner månedsabonnement må du huske at det blir automatisk fornyet av TV2, det brant jeg meg på. Ufattelig sleipt. Gav beskjed 1 dag etter det var fornyet, men det var ikke snakk om å stenge abonnmentet og få pengene tilbake.


Sleipt å sleipt, fru blom. Er vel en normal ting akkuratt det. Slik har det jo foråvidt alltid vært på tv2 web tv, og du "bekrefter" jo at du vet dette når du tegner abonnementet.


At TV2 har benyttet seg av denne fremgangsmåten i større utstrekning gjør det ikke mindre sleipt. Er ikke vanlig at forbrukere leser en blekke av vilkår før de inngår "avtaler" på nett, spesielt ikke fra en "seriøs" aktør som TV2. TV2 har heller ikke laget mulighet for å ikke fornye avtalen, men bare betale for en måned.

Du må aktivt gå inn i etterkant å si opp avtalen igjen hvis den ikke skal fortsette å løpe og TV2 gambler de på at folk ikke få med seg at det er løpende abonnement. Hadde vært mye mer stuerent med et spørsmål om automatisk fornyelse eller ikke.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

SKBMiller

Man blir jo gjort oppmerksom på at det automatisk fornyes. Og man kan umiddelbart etter betaling stoppe fornyingen av abonnementet!

SÃ¥nn var det iallefall i desember.

Kjell249

Quote from: "SKBMiller"Man blir jo gjort oppmerksom på at det automatisk fornyes. Og man kan umiddelbart etter betaling stoppe fornyingen av abonnementet!

SÃ¥nn var det iallefall i desember.


De gjør det vanskelig for forbrukeren ved at man ikke kan gjøre det i samme operasjon. I tillegg er ikke informasjonen om automatisk fornying akkurat uthevet.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

The Boss

Hallo mann, det tar deg 10 sekund etter du har kjøpt den ene måneden å avslutte abbonemmentet ditt! Er ikke akkuratt noe stor "oppsigelsesprosess" som du prøver å få det til å virke som. Noen klikk så er den saken ute av verden.

Kjell249

Er ikke tiden man bruker på å si opp abonnementet jeg klager på, selv om det virker veldig unødvendig å kjøpe noe for å med en gang si opp avtalen. Det jeg synes er sleipt av TV2 er at de åpenbart skor seg på kunder som ikke får med seg at avtalen er løpende, eller glemmer å si opp avtalen.

Er ikke noe hemlighet at selskaper ønsker å få kundene sine over på avtalegiro, for da øker sannsynligheten for at kunden fornyer. Det er greit nok det, selskaper ønsker å maksimere profitt, men savner kundens valgmulighet. Har jeg lyst på en måneds abonnement, så la meg betale for det da.
Chuck Norris and Superman once fought each other on a bet. The loser had to start wearing his underwear on the outside of his pants.

SKBMiller

Ja jeg er enig i det. Men nesten alle slike selskaper praktiserer jo dette systemet. Vi får håpe du har husket å trykke på avbryt abonnement nå ;)

Go Up