• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Faen For En Dårlig Kamp

Started by Rossi#46, August 07, 2003, 20:11:27 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Rossi#46

jaja....No ble d tap igjen.. ka som kjer?? el kem veit?? vi har en forsnill trener, han skulle vert meir aktiv, og KLIKKA vinkel vær gang e gjore en feil... d er sånn de leire feilene de har gjort.
Også i dag når Mjelde bytter ut branns beste på banen i dag (LUND). ka Tenkte Mjelde på då??? også har vi ivar, han burde ik fått spilt dene kampen, han er alltfor dårlig til å spille for a laget. få inn ODDA gutten (Håkon OPDAL). Han e jo god! el husker dåkke kansje 16 mai i år.
jaja...

så no børr Brann lære av TaBbEnE sine!!!!!

I Dag spilte jo de nett som når eg spilte fotball i BAKRUS...!!! og d er Dårligt.....

Men eg KOMMER alltid til og heia på brann..d er laget i mitt hjerte!!!!
l

Gina

Ja man kan lure på hva Mons Ivar tenker på når han på 0-0 tar ut Lund og setter inn på Walltin...
ina

Yngve

Jah, bytte av Lund var latterli. Men det var lika latterlig av kvisvik og gunn tveit, dei spelde dårleg dei. det var årsverste. ingen som tok i eit tak. å byrja snakka om å bytta ut rönningen er latterlig. han spelde bra han. og målet hadde han ingen sjangs på, det var ei perla.

Men la merke til ein ting med tromsö, nett som når dei spelde på stadion så la dei seg ned å grein om brann spelarane var såvidt borti dei ( tenke på valencia situasjonen der han fekk pipekonsert mot seg resten av kampen) tromsö spelaren låg nede og ropte på mor si, sikkert i 10 min. men når båremannskapet kom innpå, då reiste han seg, og sto å gliste på sidelinja. det er usedvanleg provoserande å sjå på.

men me kan ikkje skulda på andre enn Brann. latterli dårleg kamp. la meg håpa att dette ikkje skjer igjen.

Skumling

Dårlig, dårlig og atter dårlig. Plutselig var vinnerviljen vekke.

Tror spillerne tar en skikkelig revansje på søndag. La oss i denne sorgens stund huske på at spillere som Kvisvik og Guntveit fremdeles mangler kamptrening. Dette laget kommer sterkt tilbake.

Deprimerende saker dette her...jeg hadde et virkelig håp om finale i år.

sigg

Ja, dette var litt av en nedtur. Brann tapte fortjent idag, det syntest vel ganske klart. Men eg som andre har problemer med måten det skjedde på. Her var det for det meste slett innstats! Og hvorfor PFO og ikke Winters? Har PFO 'klippekort' på første-11'eren? Han er jo totalt ubrukelig der framme! Winters og Lund hadde definitivt fortjent å starte ut ifra de siste kampers prestasjoner. Nå får vi bare håpe på at Mjelde går offensivt til verks på søndag, og dette ikke blir noen knekk.  :roll:

Girb

Quote from: "Rossi#46"I Dag spilte jo de nett som når eg spilte fotball i BAKRUS...!!! og d er Dårligt.....

Men eg KOMMER alltid til og heia på brann..d er laget i mitt hjerte!!!!

Mulig den bakrusen kommer til å innhente deg igjen imorgen, Rossi.

Grey

Jeg ser også kritisk på de disposisjoner som ble gjort underveis.. her ligger vi under, og vi har to bytter igjen.. Og hva gjør Mjelde, jo han hiver innpå to midtbanespillere (Knarvik og Valencia) Greit nok at begge de har offensive kvaliteter, men hvorfor i h....... setter man ikke inn winters i stedet?? Alle som har sett han spille har jo fått med seg at han er noe av det absolutt bedre vi har på topp.. En annen ting er hvorfor i h..... han ikke startet kampen.. det vil jeg svært gjerne ha svar på..
Maybe a Greyhound could be my way

Magnus

Winters startet vel ikke fordi Mons Ivar ville "spare han" til AaFk (som jo egentlig er en veldig viktig kamp!)...

Nei, dette var for dårlig av guttene våre!... Alt for dårlig

Men likevel synest jeg at Ivar, Geddi og Roy klarte seg okay.
- Nei, dette går ikke... Nå må vi se framover mot AaFk-kampen, den blir viktig. Jeg håper at guttene våre, tar den kampen alvorlig og gjør sitt beste. Vi kan jo ikke forlange mer av guttene en det de kan!, det er jo klart. Eksempler på når guttene våre gjør det de kan (alle samtidig): Brann-Lyn, VIF-Brann, o.s.v

Klart vi trenger en ny spiss... PFO er jo så liten, han klarer jo ikke og putte ballen i mål

--JOBBE BRANN--  :)
lt for Norge

Karsten

Jeg vil nå heller si Geddi hadde en dårlig dag på jobben.. Han ble lurt trill rundt flere ganger. Erlend Hanstveit har vært god i alle høst kampene Sammen med Roy..

Svante

Quote from: "Magnus"Men likevel synest jeg at Ivar, Geddi og Roy klarte seg okay.

Du kan ikke mene at Geddi spilte OK i denne kampen, med mindre OK står for ordentlig katastrofe... Han var banens dårligste spiller og ble rundlurt av velklingende fotballnavn som Espen Minde og en eller annen Yndestad. Flaut!!
vante

eksilbergenser

Ja det var en virkelig skuffende kamp etter det vi har sett i det siste..... hadde virkelig håp om seier i går....
lt for Brann!

Magnus

lt for Norge

Go Up