• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Fotballsko......, og tap!

Started by Thorleif, August 07, 2003, 20:06:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Thorleif

Hvorfor i h........ skulle Umbro legge seg opp i om Raymond sine sko var av "feil" merke? Med en gang Ray ikke funker, ramler jo tydeligvis hele opplegget sammen som et korthus igjen...... Legger kanskje noe av skylden på kveldens cup-tap på Umbro.... En aldri så liten melding til Umbro: Holder det for pokker ikke at Raymond gir dere mega-reklame med den han er, når han bærer Brann-drakten, og får hele UmbroBrann med seg??????

For de som ikke har fått med seg storyen som det refereres til, kan klikke her: http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article719876.ece
og her: http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article721485.ece

Ikke dermed sagt at hele skylden for kveldens tap ligger i Raymonds sko, hele laget spillte jo langt under pari....., men vi skal vel ikke glemme hva Raymond har gjort for laget i de siste kampene.

Det med dårlige sko skal vi f... ikke kjimse utav..... Vet at Umbro generellt ikke lager dårlige fotballsko, men de passer ikke alle! Oppfordrer med dette til å bombe Umbro ved importør Scan Trade med oppfordringer om at de lar Raymond spille med "godskoene" sine!

Send gjerne inn melding til Scan Trade og Umbro her på denne adressen....: post@scantrade.no
Eller legg inn en KLAR melding her: http://www.umbro.no/index.php?show=4&expand=4

Hilsen en som er passe sur akkurat nå.....

Karsten

Helt enig!!!!!  :evil:  :twisted:

Skumling

Umbro må da for svingende skjønne at mannen må spille i sko som passer!!!

Brann69

Det er bare latterlig at ikke fotballspillere kan velge sine egne sko - at klubben skal ha reklame på drakter etc skjønner jeg godt, men akkurat skotøyet er så forbanna spesielt at det burde være valgfritt.  Det er klart det virker inn på en spiller å spille i sko som ikke passer til foten.
Bør jo være kjempe reklame for Umbro når Kvisvik står frem på TV og klager over vondt i bena, og 200.000 "bergensere" vet akkurat hvorfor..

Yngve

Seriöst, trur de verkjeleg at eit par fotballsko frå eller til gjer at kviso ikkje var med i det heile i dag? den er dryg. veit han uttalte da til tv2, men eg syns den er dröy.  kvifor ikkje berre innrömmja at han var ubrukelig i dag, og at me kjem sterkt mot aalesund? dei knuser me!

KennethS

de fleste store spillere har egne sko avtaler, det burde Brann ha også!!. umbro har jo visst nok engang at skoene de lager e alt for dårlig.
tå på Brann

Grey

Selvsagt har utstyret noe å si.. Alle som har sparket litt ball vet hvor ille det er å spille med sko som ikke passer, glipper, trykker osv.. At dårlig utstyr ikke gir de beste resultatene ser man også tydelig på andre idretter. Om jeg ikke husker feil slet Kjus i bakkene sist vinter grunnet noen ski og støvler som ikke passet.. Uansett, hvis Umbro har mottatt en legeattest, og ikke har sko som passer foten bør de bare holde seg unna.. Som nevnt her i tråden er de i alle fall ikke tjent med en redusert Raymond når hele Bergen vet hvorfor..

I 2001 var siste sesongen Brann spilte med Adidas, alle vet hvordan det gikk i 2002, og alle vet hvordan vi ligger an i år.. Jeg legger selvsagt ikke hele skylden på nedgangen på Umbro, men det er et lite tankekors at dette kanskje kan ha hatt en medvirkende effekt. En annen ting jeg har merket meg er at Brannspillerne ser ut til å falle lettere enn motstanderne, spessielt på våte baner..
Maybe a Greyhound could be my way

Svante

Kanskje litt billig å skylde på skoene, men hvis det betyr så mye kan han vel rive av Nike-merket på godskoene og klistre på et Umbro-merke uten at noen vet det. Skoene er jo ellers helt like... :wink:
vante

Lars

kan faktisk skylde en del på skoene, selfølgelig ikkje alt, men en del.
De som har sparket fotball, vet at nye sko ikkje er som de samme gamle, de må spilles inn litt, og viss de ikkje passer er det jo hellt grusomt

Xminator

Det preget jo helt klart Kvisvik. Nå var jo kampen en skikkelig drittkamp i tillegg, så det kunne jo fort litt 0-1 med nike sko også :p

Jeg håper bare kjepphestene i Umbro nå innser at det ble forferdelig dårlig reklame for de. Alle vet i dag at Umbro sko suger skikkelig :) Tror det blir hardt å få presset småguttene ned i Umbrosko etter dette :p

Og sist gang Kvisvik brukte Umbro endte det med ryggproblemer. Han har jo legeattest på dette. Det er en skam at dressguttene skal overprøve helsen til folk. Det blir forferdelig dyrt for Brann om Kvisvik skulle ende opp skadet pga dårlige fotballsko...

Sier igjen (som i tråden som tydeligvis ble for sterk for sensurpolitiet):
FAEN ta Umbro

/Xminator

KennethS

når sant skal sies så var jo hele laget dritt!!! kansje alle burde skifte sko?? olifinjana som pleier og være stabil og god var også dårlig... og bare skylde på sko e for lett i denne kampen... at denne diskusjonen skulle komme i etterkant av alt som har stått i avisen siste uke var vel ingen bombe. Vi har en tendes til og skylde på alt mulig når vi taper.

men men e enig med at kvisvik bør få seg nye sko, men det var ikkje grunnen til at Brann tapte mot Tromsø.

må også få svare Ivar "dust" Hoff på en utalese om at Tromsø e god nok til og ligge midt på tabellen.... hallo??? tromsø e ett møkkalag, vi skal være veldig glad vi ikkje spilte sånn mot rbk, da hadde vi tapt 10-0, tror Brann hadde tapt stort mot de fleste andre eliteserielag, kansje utenom ålesund og tromsø igår.
tå på Brann

Go Up