• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Spillertråd: Nicolai Misje

Started by Brann_copper, January 30, 2008, 20:00:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann_copper

Tilbake etter sykdom med et svært oppløftende innhopp mot Helsingborg idag. Særdeles hyggelig. Vi trenger en Misje i form!
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Bossmann

Nja, strengt tatt så gjør vi vel ikke det. Derimot hadde det vært særdeles hyggelig og veldig kjekt om han hadde slått igjennom. Jo flere bergensere som kan etablere seg i Brann, jo bedre er jo det.

Men at vi, for laget sin del, trenger en Misje i form. Det er jeg uenig i.

Brann_copper

We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets...  We will never surrender!  - Sir Winston Churchill -

Silje Karina

først og fremst heter han nicolai. Men han gjorde et bra innhopp i dag, og satser på at han klarer å komme seg opp ett pår nivåer til seriestart, om ikkje det, så litt utover seriestart. men eg tror Brann vil merke at Misje er blitt frisk... :wink:
2.10.07 - ny nasjonaldag
.:Vi svikter ALDRI:.

Brann_copper

Ingenting hadde gledet meg mer enn om han fikk en knallsesong og utfordret de etablerte. For hans egen utviklings del hadde det imidlertid kanskje vært en ide å la ham ta en sesong hos løvene.

peteE

Hadde jo vært kanon med rene Bergenser kanter engang i framtiden! Guntveit/Dahl og Huset på høyre, og Hanstveit og Misje på venstre!

Evt. Huseklepp og Misje som superjokere! Hver kamp vi trenger litt fart og finter på kantene! Booooom i det 60. min!

Men men, håper Misje får noen gode innhopp i sesongen som kommer! Et år i  Adecco hadde vel heller ikke skadet ham, men tror han har godt av å trene med Brann en stund framover!

dudo

Hadde vært greit om mod kunne endret tittelen fra Nicolay til Nicolai. For oss pedanter, ihvertfall.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Tror det ville vært lurt å ta en sesong i Løv Ham, men trene så mye som mulig med Brann... Da får han trent med de beste og kamptrening på høyest mulig nivå i Bergen utenom Brann. For i Brann er han ikke god nok for øyeblikket, men ingenting gleder meg mer enn visst ett lokalt talent hadde slått skikkelig gjennom! Og om Misje skulle gjort det, så hadde det vært kjempe bra! Det unner jeg han virkelig!
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

peteE

Virket fresh, synes også Hanstveit virket fresh i går. Var mye med i det offensive etter hva jeg har fått med meg, og leverte fine og farlige innlegg!

naitsirk

ser ut som han kan slå gode frispark:)

Xminator

For Misje handler det vel mer om å få ett godt treningsår enn så altfor mye kamptrening. Sesongen 2009 blir selvsagt noe helt annet. Om han ikke etablerer seg da så bør han være ett naturlig utleieprosjekt for Løvham.

Xminator

BA: Mjelde har begynt å prate Misje inn som førstelagsspiller.

* Tester viser at han er klubbens best trente spiller
* Fotrapp
* "Har trøkk i spillet", voksenfotball
* Vurderes opp mot Einarsson fra start mot FFK

Det er jo hyggelig for spilleren. Spørsmålet er om han er god nok for ett lag som skal kjempe om gull og CL-spill. Ingenting ville vært hyggeligere enn om han storspilte mot FFK og setter Einarsson, Fakiri og Jaiteh på benken i 2008, men det er ikke realistisk å forvente noe slikt.

dudo

Nei, det er umulig å forvente noe slikt, men at en lokal gutt som har gått gradene i det hele tatt er aktuell gleder meg stort. Denslags er kjekt!

Veldig off topic: får vi avisene på døren i dag?

BBB-Tony

Veldig hyggelig lesning i dagens BA ang Misje! Unner Misje dette! Og ja dudo, BA kommer på døren i dag hvis det var det du lurte på. :-)
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Go Up