• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

To kjappe spørsmål

Started by Becks26, January 27, 2008, 17:42:53 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Becks26

Hei! :)

Min kjære er fra England og svoren Everton-tilhenger. Etter at han flyttet til Norge, fikk han klar beskjed at det kun er ETT lag han får holde med av de norske...BRANN, selvfølgelig! Viking og RBK er bannlyst!
  NÃ¥ skal vi jo forhÃ¥pentligvis pÃ¥ kampen i Bergen, om vi fÃ¥r billetter pÃ¥ fredag.

Hvor er det best/enklest å kjøpe billettene, Stadion eller Galleriet?

Noen som har en formening om hvor Everton vil overnatte når de kommer? Hadde vært fint å skaffe autografer fra begge lag... :D

Nixon

Quote from: "Becks26"Hvor er det best/enklest å kjøpe billettene, Stadion eller Galleriet?

Brann starter salget på Stadion, så jeg ville definitivt vært der når det åpner. For det er godt mulig at det ikke blir noen flere sjanser.

Ordinært billettsalg starter fredag 1. februar kl 12
1. februar selges billetter kun i billettboden på Stadion ved inngang 7, åpen fra kl 12-18
2. februar selges billetter kun i Brannbutikken på Galleriet, åpen fra kl 9-18
F.o.m 4. februar selges billetter i Brannbutikkene på Galleriet og Stadion

Fra brann.no
Rød makt på Hansa!

Becks26

Takk!
Vi får bare krysse fingrene! :D

Gubrask

Tror alle vidergående skoler i Bergen har fri denne dagen (fredag), så ikke bli overrasket om det er maaange ungdommer i køene;P

Becks26

Typisk!
Må pinadø stå opp i 5 tida for å ta båten til Bergen og så blir det kilometere med kø... :x

Må være der tidlig,da. I 10tia?

Bossmann

Da ville jeg dratt dagen før. Tipper det vil være kø fra tildig fredag morgen. Noen galninger vil nok også stå natten over i kø.

Nixon

Quote from: "Bossmann"Da ville jeg dratt dagen før. Tipper det vil være kø fra tildig fredag morgen. Noen galninger vil nok også stå natten over i kø.

En indikasjon vil jo være hvor mange som bruker forkjøpsretten sin. Men etter det man opplevde i høst er det ingenting som forundrer lenger. Jeg ser heller ikke vekk fra at det blir lange køer fra tidlig morgen. Og hvis det stemmer at skolene har fri kan det bli riktig så folksomt.
Rød makt på Hansa!

krøvel vellevold

Hvorfor har skolene alltid fri når viktige billetter legges ut, slik at de kan monge seg foran tv-kameraene og løpe som maniacs opp rulletrappene i Galleriet og skaffe seg billetter? Eventuelt sutre på tv fordi de ikke fikk billett, og surmule at de aldri mer skal gå på Stadion.
Legg ned hele klubben!

Go Up