• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Petter ut, Daniel inn?

Started by LV, August 06, 2003, 08:28:40 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

LV

I følge BA i dag,  ser det vel ut som om noe skjer snart.....

Petter: http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article720688.ece
Daniel: http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article720703.ece

Hva kan vi så forvente oss om dette "byttet" skulle gå i boks? Inn med en spiss som forhåpentligvis kan tilføre oss noe mer styrke i angrepet, og ut med en spiss som er noe for lik de andre spissene vi har?

Er vel egentlig ikke noe dum tanke dette her? Slik det ser ut nå, er det vel ganske store muligheter for at PFO forsvinner ut stadionporten temmelig snart, og da er vel helst spørsmålet hvor fort eventuellt Daniel kan være klar om han klarer å gi Brann et positivt svar?

Magnus

Vi får bare håpe at Daniel er/kommer til og bli en god spiller etter hvert!
Jeg tror ikke han er noen kjempe-forsterkning, men at han kan bidra med en god del
lt for Norge

Lars

Får hvertfall håpe vi får noen kroner for PFO.

Eventuelt til å bruke på Daniel..En utenom skandinavisk klubb hadde visst nok meldt sin intresse for Daniel og.

Skumling

Jeg vet rett og slett ingenting om denne Nannskog. Greit hvis Petter stikker...han har fått mye pepper, men er en bra spiller og har gjort mye bra for oss. Husk at han var totalt ukjent før han kom her. Han har også forbedret spillet sitt selv om han hele tiden har sagt han vil vekk.

Likevel har jeg mer tro på Winters, som har rutine og er en bedre lagspiller.

Karsten

Petter har også sagt at han vil vurdere et tilbud fra Brann.
Skjønner ikke hvorfor han vil forlate Brann til fordel for en dårligere klubb.
Ser heller ut som Per ove ikke vil ha han?

GhostDog

Quote from: "Skumling"
Likevel har jeg mer tro på Winters, som har rutine og er en bedre lagspiller.

Er enig der, PFO virker litt "pinglete", har potensiale i bøtter og spann - er ikke det  som er i veien - virker bare ikke som at han vil nok. Dette er vel ikke å regne som noe annet enn "ukvalifisert synsing", kjenner jo ikke fyren.  :lol:
Uansett, fyren har scoret noen mål, bommet på mange - får bare håpe han fortsetter den trenden hvis han går over til fienden..
 Beer a day keeps the doctor away!

Go Up