• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kommer vi til cup finale???

Started by christian86@tiscali.no, August 05, 2003, 21:29:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

christian86@tiscali.no

Hvor realistisk er det å tro vi i år kan få oppleve en cup finale med brann som deltagere???
:roll:
lt for Bergen - Alt for BRANN

jinxter

Tja, klarer vi å vinne over Tromsø i Tromsø, klarer vi alt. Er vel det største Brannspøkelset for tiden.

Magnus

Er da ikke urealistisk og tro at vi kommer oss til cup-finalen :)
lt for Norge

stanley

Quote from: "Magnus"Er da ikke urealistisk og tro at vi kommer oss til cup-finalen :)

Nei, det er meir urealistisk å tru at ein skal få billett til finalen...

Skumling

hehe

jeg har en litt uggen følelse for kampen i morgen, vanligvis sliter vi kraftig borte mot Tromsø. Samtidig har vi såpass sterkt lag nå at vi bør kunne slå de. Da får vi sannsynligvis kvartfinale på Stadion...

Ricky

Quote from: "Skumling"hehe

jeg har en litt uggen følelse for kampen i morgen, vanligvis sliter vi kraftig borte mot Tromsø. Samtidig har vi såpass sterkt lag nå at vi bør kunne slå de. Da får vi sannsynligvis kvartfinale på Stadion...

Statistikken viser at vi sliter i Tromsø når vi møter dem når det er kaldt der oppe. De siste syv-åtte årene har vi mer eller mindre kun spilt i Tromsø i april måned, eller begynnelsen av mai. Da er det ofte fremdeles snø i Tromsø.
I høstsesongen har vi kun spilt mot Tromsø fire ganger på bortebane, og det har endt med 1-2-1. Jeg tror vi greier dette!

juset

augen e en pudding

bitta

Vakke denne tråden litt gammel?
itta savner Olof!

Helge karlesn

Quote from: "juset"HÃ¥per vi vinner.

Vi tapte faktisk.
idenes forsvarer.

Brannjento

Go Up