• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Dumme dumme Brann!

Started by stla, August 01, 2003, 08:31:19 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

stla

Jeg tenker bare dumme dumme Brann! nok en gang!  Soltvedt spilte jo fast på wednesday i hele fjor og har vel en høstsessong til i kroppen før han legger opp! Nei, uten å ha sett ham på trening må jeg si at dette vekker gamle minner!

Soltvedt gadd ikke krype

Trond Egil Soltvedt valgte selv å takke nei til Brann, fremfor å vente på en nølende ledelse.

av RUNE PEDERSEN

- Jeg kunne ikke drive og prøvespille i uke etter uke. Brann vet hva jeg står for. Jeg er 36 år og har ikke tenkt å krype på mine knær for å få kontrakt, sier den hjemvendte englandsproffen, Trond Egil Soltvedt, til Bergens Tidende.

Når Brann ikke klarte å bestemme seg, tok Soltvedt avgjørelsen selv, og pensjonerte seg!

EMOM :x

Magnus

Vi kommer til og klare oss fint uten Soltvedt, men det er klart han hadde vært med og styrke stallen vår!
lt for Norge

Strilen

Soltvedt spilte rett nok fast på laget til Owls helt fram til januar, da han ble vel skadet. Men skal han dermed automatisk få kontrakt med Brann fordi han spilte fast på ett lag som tross alt rykket ned i 2. divisjon etter endt sesong?

Ikke vet jeg, og det kan heller ingen andre vite, om han kunne tilført laget noe. Ledelsen i Brann må ta en vurdering, bestemme seg og event. stå til ansvar for det de bestemmer seg for. Om det var rett eller galt vil vi aldri få svar på.

En annen ting som jeg har reagert kraftig på er Trond Egil sin oppførsel og uttalelser. Han sier selv at han har stolthet og ikke vil tigge Brann om å få kontrakt. Hva er det han da vil oppnå med det? At Brann skal legge seg på kne og tigge han om å revurdere det? Slik at han da kan få stoltheten og selvtilliten tilbake den veien?

Nei, jeg lar ihvertfall Brann ta de bestemmelsene. Der vil alltid være noen som er uenig med Brann (jeg antar at det er ledelsen i Brann du mener), men til syvende og sist er det de som må ta avgjørelsen og det bør alle ha respekt for og faktisk behandle de med respekt for det. Men at dere mener Brann burde kjøpt den ene eller den andre spilleren er greit nok, men det gir ingen rett til å rakke ned på noen som tross alt sitter med ansvaret.

Go Up