• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Noe e gale

Started by Pulekenn, August 01, 2003, 00:30:45 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Pulekenn

Leser at Bodø/Glimt e no på sølvplass...?
Dette minner mer og mer om en tegneserie.

At verken Bergen eller Tig(g)erstaden greier å ha et lag i toppen, e skremmende elendig.
At 'enga og lYn roter det til, ser eg på med en viss skadefryd, men alikavel...Rålevenga e jo faktisk kun de eneste, sammen med oss som har sjel.
Og vil vi virkelig se Sogndal, Bodø/Glimt eller Bryne(!!) spille europacupkamper, som etter min mening, regelrett tilhører lag med publikumsoppslutning?

La oss håpe at det vi har sett de siste to av heltene våre, e starten på noe større.
Den som har begge beina i bakken, står stille

Svante

Det er jo bare en fordel at alle slår alle bak Rosenborg. Det gir oss større sjanse til å klatre. 11 poeng til sølv....
vante

Magnus

Ja, det hadde vært komisk hvis Glimt hadde tatt sølv.

- Jeg for min del bare ignorerer 1. plassen der RævBK regjerer!...
Men man kan da alltids håpe på 2. eller 3. plassen  :) (klart det!)
lt for Norge

Pi_Meson

Quote from: "Pulekenn"Og vil vi virkelig se Sogndal, Bodø/Glimt eller Bryne(!!) spille europacupkamper, som etter min mening, regelrett tilhører lag med publikumsoppslutning?

Europacupplassene tilhører de beste lagene i et land, for Norges del Rosenborg, Bodø/Glimt og Sogndal slik det ligger an for tiden. Brann fortjener en plass i Europacup hvis de greier å spille seg til seriemedalje eller cupmesterskap, ikke ellers.

Når det gjelder publikumsoppslutning: Var det 1700 tilskuere dere greide å tromme sammen til den legendariske kampen mot Suduva?

Thor

Quote from: "Pulekenn"Leser at Bodø/Glimt e no på sølvplass...?
Dette minner mer og mer om en tegneserie.

At verken Bergen eller Tig(g)erstaden greier å ha et lag i toppen, e skremmende elendig.

Det har du forsåvidt rett i...

At 'enga og lYn roter det til, ser eg på med en viss skadefryd, men alikavel...Rålevenga e jo faktisk kun de eneste, sammen med oss som har sjel.

Ikke glem Skeid, da!
Og vil vi virkelig se Sogndal, Bodø/Glimt eller Bryne(!!) spille europacupkamper, som etter min mening, regelrett tilhører lag med publikumsoppslutning?

Tosk! Europacupen og toppen i Eliteserien er forbeholdt de laga som speller god nok fotball til å hevde seg der. INGEN andre. E- cup pga publikumsoppslutning? Maken til idioti!

Thor

Pulekenn

Herregud.
Noen tok tydligvis det eg skrev helt bokstavlig.
Eg mener jo selvfølgelig ikke at publikumsoppslutningen skal ha noe som helst å si. Bare at de lagene som no ligger i toppen har i grunnen lite å gjøre der oppe. Ihverfall ikke i Europa. Bryne må vel spille kampene sine i Stavanger hvis det blir aktuellt.
Eg vil bare se finfotball med god stemning på tribunen, ikke drillofotball og breakdowns og en gjeng med bønder med sauebjeller når vi skal vise Europa at det e flere lag en rBk her i landet.

Neste gang eg har et innlegg Thor, kan jo eg bare sende til deg først, så kan du lime det inn og analysere det slik du ønsker. :wink:
Den som har begge beina i bakken, står stille

Yngve

Quote from: "Pulekenn"Herregud.
Noen tok tydligvis det eg skrev helt bokstavlig.
Eg mener jo selvfølgelig ikke at publikumsoppslutningen skal ha noe som helst å si. Bare at de lagene som no ligger i toppen har i grunnen lite å gjøre der oppe. Ihverfall ikke i Europa. Bryne må vel spille kampene sine i Stavanger hvis det blir aktuellt.

Korleis ellersko me tolka det du skreiv då? når du skriv "spille europacupkamper, som etter min mening, regelrett tilhører lag med publikumsoppslutning? " uten antydning til humor. hugsa på at alleer ikkje lika lure som deg. me kan ikkje veta kva som surrer rundt i hovudet ditt... :lol:

Dessutan hadde vel bryne nesten lika mangen tilskodarar som me i forrige serierunde...

og å sei at bryne kanskje må spela sine kampar på stavanger stadion er så. men var det ikkje berre med nød og neppe brann fekk spela sine kampar i cl kvalliken på stadion?  
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3791629

så eg trur ikkje me skal gidde å kritisere andre nei...

Kruxleiven

Quote from: "Pulekenn"
Enga og lYn roter det til, ser eg på med en viss skadefryd, men alikavel...Rålevenga e jo faktisk kun de eneste, sammen med oss som har sjel.

Go Up