• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Treningskamper Brann - 2008

Started by gunnar, November 14, 2007, 23:34:02 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

BBB-Tony

Quote from: "Nixon"
Quote from: "tonynord"La oss håpe på dårlig vær 5 mars :)

Eller ikke. Spilles kampen inne på kunstgress er det fare for at Brann ikke kan stille sitt beste mannskap. Jeg vil heller at Brann skal få forberede seg best mulig til seriestart enn at jeg skal få se en treningskamp.

Joa... Men tenkte også på det, men tenkte på at det hadde vært morsomt med kamp her i Bergen før seriestart. Det tror jeg du også syns...
Mvh Tony Nordtveit

Bli med i Bataljonen Ung - Et organisert supportertilbud for deg under 16 år.

Nixon

Selvsagt er det morsomt med treningskamper. Men skal jeg tenke på meg selv eller f.eks. mannen som nok en gang skal skyte oss til seriegull?
Rød makt på Hansa!

BBB-Tony

Quote from: "Nixon"Selvsagt er det morsomt med treningskamper. Men skal jeg tenke på meg selv eller f.eks. mannen som nok en gang skal skyte oss til seriegull?

Vet hvor du vil hen, og jeg vet at det ikke er meg selv jeg skal tenke på... Men det hadde vært moro uansett...
Mvh Tony Nordtveit

dudo

Jeg er litt usikker på om gullet avgjøres av om vi spiller i Vestlandshallen eller ei... ;-)
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Nixon

Quote from: "dudo"Jeg er litt usikker på om gullet avgjøres av om vi spiller i Vestlandshallen eller ei... ;-)

Jeg tar ingen sjanser!:)
Rød makt på Hansa!

BBB-Tony

Nå som Andresen og Sæternes er borte, er vell de verste ikke-kunstgress spillerne borte...
Mvh Tony Nordtveit

dudo

Nja, Winters, Helstad og halve midtbanen vår er vel i samme kategori.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

BBB-Tony

Quote from: "dudo"Nja, Winters, Helstad og halve midtbanen vår er vel i samme kategori.

Joa... Men det er ikke så store protester mener jeg. Har hvertfall ikke hørt så mye om det i år. Guntveit er vell den som kanskje har størst problemer på kunstgress?
Mvh Tony Nordtveit

dudo

Helstad har vel knapt hatt en trening på kunstgress i år? Og TJ og Bakke med sine skranglelysker er nepper veldig gearet de heller.

BBB-Tony

Quote from: "dudo"Helstad har vel knapt hatt en trening på kunstgress i år? Og TJ og Bakke med sine skranglelysker er nepper veldig gearet de heller.

Stemmer det. Men en ting jeg har lurt litt på. Brann har bygd kunstgressbaner utenfor stadion. Trener de på dette underlaget? Jeg kan helt vagt huske at det var Andresen og sæternes som satte som kreterie at det skulle bygges kunstgressbaner de kunne trene på. Hvorfor ville de dette om de ikke kan trene skikkelig på underlaget? Greit nok at det er ett greit alternativ når naturgress ikke kan brukes, men når de syter så voldsomt, så blir det for dumt..
Mvh Tony Nordtveit

apop

På brann-sider står det at kampen starter 17:30 mens på bryneFK sin side så står det at kampen starter 1600.

Jeg rekker ikke kampen hvis den begynner 1600, men 17:30 er perfekt, så for å unngå en bomtur hadde det vært greit å få en klarhet i når kampen starter. Er det noen som kan være en oppklarende engel?

tommyf

Quote from: tonynord
Quote from: dudoHelstad har vel knapt hatt en trening på kunstgress i år? Og TJ og Bakke med sine skranglelysker er nepper veldig gearet de heller.

Stemmer det. Men en ting jeg har lurt litt på. Brann har bygd kunstgressbaner utenfor stadion. Trener de på dette underlaget? Jeg kan helt vagt huske at det var Andresen og sæternes som satte som kreterie at det skulle bygges kunstgressbaner de kunne trene på. Hvorfor ville de dette om de ikke kan trene skikkelig på underlaget? Greit nok at det er ett greit alternativ når naturgress ikke kan brukes, men når de syter så voldsomt, så blir det for dumt..

Det er Nymark IL og Bergen Kommune som har laget til kunstgressbanene og ikke Brann

BBB-Tony

Quote from: "tommyf"
Quote from: "tonynord"
Quote from: "dudo"Helstad har vel knapt hatt en trening på kunstgress i år? Og TJ og Bakke med sine skranglelysker er nepper veldig gearet de heller.

OK. Bare lurte siden Brann sin logo er på reglementet for banen.

Det er Nymark IL og Bergen Kommune som har laget til kunstgressbanene og ikke Brann
Mvh Tony Nordtveit

Daffi

Noen som vet om bryne-brann blir spilt på bryne eller ikkje?

Bor i Stawanker for tiden, så for min egen del hadde det vært kjekt med kamp her :)

revert

Quote from: "Daffi"Noen som vet om bryne-brann blir spilt på bryne eller ikkje?

Bor i Stawanker for tiden, så for min egen del hadde det vært kjekt med kamp her :)

For å si det sånn. Kampen spilles hvertfall ikke i Stavanger. Blir på Bryne sett at ikke været er skikkelig dårlig, da flyttes kampen til Vestlandshallen

BBB-Tony

Quote from: "Daffi"Noen som vet om bryne-brann blir spilt på bryne eller ikkje?

Kampen blir spilt på Bryne...
Mvh Tony Nordtveit

Klaus_Brann

Hvor spilles kampen på onsdag?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Roald

Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

Klaus_Brann

Quote from: "Roald"http://www.brann.no/index.php?mapping=274

Fana Stadion.

Takk for det, men ordla meg feil. Noen som vet når?
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Jeg tror ikke det blir noen kamp. Eventuelt kun forsterket 3. divisjonslag. Med spillere på landslaget og med skader er det ikke så veldig mange igjen til treningskamp en halv uke før seriestart.

Nixon

Rød makt på Hansa!

dudo

Da blir det vel ingen Misje mot FFK.

BBB-Tony

Dritt at jeg må på arbeid i morgen! Skulle så gjerne sett kampen! Pakk!!!
Mvh Tony Nordtveit

Go Up