• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sesongoppkjøringen 2008

Started by dudo, November 12, 2007, 17:05:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dudo

Opplegget frem til neste sesong er allerede startet på, trass i at vi har minst to kamper igjen i UEFA-cupen, og det fortsatt er en liten sjanse for Royal League. Mjelde varsler mye kondisjonstrening fremover, og har vel - som oss - sett at vi ikke er godt nok trent til å stå distansen mot europeisk toppklasse: http://fotball.bt.no/eliteserien/article94483.ece

"- Vi kommer til å prioritere grunntrening med fokus på kondisjon og styrke med tanke på kommende sesong, men vi vil selvsagt trene med ball også, sier Mjelde."

For at maskinfotballen til Mons skal komme til sin rett må vi være ekstremt godt trent. Også med tanke på skadeforebygging og restitusjon er dette veldig viktig.

Ellers skal vi ha to treningsleire i sydligere strøk i januar og mars, om jeg ikke husker helt feil. Link til dette hadde vært fint, om noen føler kallet.

Det er heller ikke umulig at det blir arrangert en kamp mellom landets to gjenværende e-cup-aktører om en ukes tid for å holde formen ved like til neste runde.
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Klaus_Brann

Quote from: "dudo"
Det er heller ikke umulig at det blir arrangert en kamp mellom landets to gjenværende e-cup-aktører om en ukes tid for å holde formen ved like til neste runde.

Nei, fysj. La oss nå i alle fall få et av topplagene i Norge, om vi skal bruke den kampen som en generalprøve før DZ kommer på besøk.
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Xminator

Selv skal jeg på treningsleir i thailand fra januar til mars, og regner med å være i storform til serien starter i sluddbyger før påske :)

Willy Wonka

Jeg savner litt mer ambesiøs oppladning.
Hvorfor er det ingen treningskamper mot klubber på nivå med Rennes o.l. frem mot sesongen?

Det kan ha noe å gjøre med at disse lagene er midt i sesongen, men det burde vel være mulig å finne noen lag som kan spille mot oss på UEFA-dager. Dette være seg lag som er utslått av CL eller lignende.

Håper Dan Risnæs har lært av flausen i Holland i fjor:-)

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

dudo

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article1449447.ece

Brann skal til Old Trafford og lære å være fotballklubb. Jøsendal&Co skal se på det medisinske opplegget, mens RBH er med for å se på opplegget rundt kampavvikling. En god tanke dette å lære av de beste, og en bekreftelse på at man jobber mtp lang sikt i Brann.

Branncess

Og dette takker vi Ole Gunnar Solskjær for  :)

- You are my Solskjær my only solskjær.
alskap!

dudo

Du om det. Jeg takker RBH og resten av ledelsen i Brann.

dudo

http://fotball.bt.no/uefa/article95129.ece

Mjelde ble voldsomt imponert over fysikken til HSV-spillerene, og sier at HSV i så måte er et forbilde på Brann.
---
Det er ingen hemmelighet at ekstrem fysikk er en fordel man ikke kan kompensere for på annet vis, og det er gledelig at vi fortsetter satsingen på det området. Jeg synes også - som artikkelforfatteren - at vi har fremstått som godt trent i TL i år, men vi ble som skrevet avkledd mot HSV.

Go Up