• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ã?rets Brann-kamp

Started by PhilLynott, November 08, 2007, 16:49:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

PhilLynott

Her er det mye å velge mellom! Bortekampene mot LSK, Brügge, Fredrikstad, hjemme mot RBK eller den notoriske hjemmekampen mot Viking.
Min personlige favoritt er bortekampen mot LSK, vil tippe det er flere som er enige i det, eller hva?

Fyr løs.

brann.avd.molde

Eg må inn!

ElskerBrann

LSK-Brann uten tvil for meg ihvertfall, den beste bortekampen jeg har vært på noensinne. Hele turen var bra, stemningen før kamp, hvor vi overdøvet Kanaris på stampuben deres hvor vi nå ikke får lov til å komme lengre:) Og selvfølgelig kampen og stemningen, helt fantastisk!
-:En, to, tre på det fjerde skal det skje, Bergen By skal brenne på ny:-

PhilLynott

Quote from: "brann.avd.molde"

Burde ikke en viss Lyn-kamp vært på denne listen?

HansaInferno

Quote from: "brann.avd.molde"For min del er det vel flere kamper som ligger helt der oppe, Brugge, lsk, sandefjord, Rbk hjemme. Viking hjemme, lyn, VÃ¥lerengen, kan vel sikkert nevne alle hjemme kampene, eller alle kampene med seier, men de som smakte ekstra godt var vel;

1) Viking, alt var i boks og stemningen var som kampen, outstanding
2) Brugge borte, For en kamp! Herlig i Belgia
3) Lyn, der alt ble 90% avgjordt, for en høydare, med lyn som netter og azar som sender oss til himmelen
4) Sandefjord borte, snur alt og henter hjem 3 poeng
5) Rbk, hekter av Rbk i gull kampen
6) Lsk borte, hekter av lsk i gullkampen og begynner å få troen på gull
7) Vif, hekter av vif i gullkampen :wink:

Veldig enig med deg egentlig.
1.Viking - Hjemme
2.Brugge - Borte
3.Lyn - Hjemme
4.LSK - Borte
5.RBK - Hjemme

4. og 5.plassen stiller ganske likt. Dette er kun kamper jeg har vært på, siden det ikke blir det samme foran TV'en. Har faktisk gått glipp av en hjemmekamp pga. sykdom, og det var tilfeldigvis Lillestrøm hjemme i år, for de som var der er vel kanskje også det en kamp som kunne passet på denne listen? Alt i alt en helt utrolig sesong, langt flere oppturer enn nedturer. Lyn borte og Viking borte er de 2 kjipeste i år.
Breiflabben, baby!

brann.avd.molde

Quote from: "PhilLynott"

Egentlig, men tok bare med kamper som jeg selv så live.
Uansett er jeg overtroisk av meg når det gjelder Brann, så 6-0 i 63 og 6-0 i 07 så er det jo en ganske god opplevelse da :wink:
Men fra posisjonen min i tv-stolen var det vel ikke en behagelig opplevelse før stillingen var 6-0 kampen var over og man kunne lese om 63 i morgen dagens avis.
Eg må inn!

PhilLynott

Uansett er jeg overtroisk av meg når det gjelder Brann, så 6-0 i 63 og 6-0 i 07 så er det jo en ganske god opplevelse da :wink:
Men fra posisjonen min i tv-stolen var det vel ikke en behagelig opplevelse før stillingen var 6-0 kampen var over og man kunne lese om 63 i morgen dagens avis.

C@Bøe_79

Sandefjord hjemme.. Vi startet en eventyrlig sluttspurt som endte med 3 tapte poeng, og vi viste at Andresen kan spilles uten..
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Red Rabitt

Quote from: "PhilLynott"

Ja og det mest sinnsyke var at Brann vant 3-1 mot lyn i motsatt oppgjør også i 1963!
ratulerer alle mann! Begynner å gå opp for meg no, ka vi har fått oppleve!:)Brann Seriemester i Norge!

Roald

1. Brann - Lyn
2. LSK - Brann
3. Brann - Viking
Det ligner ingen bergensgutt å være mutt!

PhilLynott

Tror jeg mÃ¥ si at enten Start hjemme eller FFK hjemme er av de kjipeste i Ã¥r. Start fordi det er Start (det eneste laget vi ikke slo i Ã¥r), FFK fordi det var  16. mai-kamp.

Markmus

Brann - Lyn.

ALDRI før har jeg gått fra himmel til helvete og tilbake til himmelen på kortere tid. Følte meg helt jææævlig når Brink utlignet og da ble gleden bare ENDA større når Azar Kadabra Karadas stanget inn 2-1 :p
Ka du ve?

Baunebob

Viking og Lyn kampen. Stemningsmessig tror jeg disse var de beste kampene på mangen år. Kanskje tidenes ?

Branncess

Syntes da Sandefjord-Brann var helt fantastisk jeg da :) Stemningen der ass! SÃ¥ tidelig i sesongen.. Helt fantastisk!

1. Sandefjord-Brann
2. Brann-Lyn
3. Lillestrøm-Brann
4. Brann-Rosenborg
5. Fredrikstad-Brann
alskap!

olebrann3

husker det utenfor garderobene til spillerene i sandefjord det var sjef det

Klaus_Brann

1. Brann-Viking: Ingenting kan måle seg med følelsene som kom da vi først pisser på Viking, og når flomlysene ble slukket, rakettene fyrt opp og GULLET ble delt ut.¨

2. Brann-Lyn: Da gullet i realiteten kom hem.

3. FFK-Brann: Denne bortekampen var helt rå, en helt ok 1.omgang, men pokker som det tok av i 2. omgang!
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Go Up