• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ser vaktene nøye på billettene ved inngangen???

Started by borch, October 28, 2007, 16:05:08 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

borch

Har en ubrukt billett fra odd kampen, noen som tror det er mulig å komme forbi vakten med denne??  husker ikke om de ser nøye på billetten eller bare river av den ene delen eg...faen frister veldig å prøve seg.....minuset er jo att dersom det ikke funker mister eg kampen på tv å må gå ned på pubben i pissregn ......tenkte å prøve meg på T feltet.......

RobJulOle

De leser billetten elektronisk så den vil nok gi feilmelding og da ser nok vaktene ekstra nøye på den.

The Boss

Quote from: "RobJulOle"De leser billetten elektronisk så den vil nok gi feilmelding og da ser nok vaktene ekstra nøye på den.


Pisspreik, de river den bare, og går nok helt fint

abe78

.og husk!

benny

Quote from: "abe78"Hvordan gikk dette stuntet?


Det gikk sikkert bra for det var jævlig trangt på Hansa i kveld :)

vebo

Møkkafolket kjøper jo billett på T-feltet og går og stiller seg på Hansa. Ikke rart at det er trangt.
Tiocfaidh ár lá

Brann4

ingen som kommer fra felt t blir stoppet når de går over på hansa.
idiotisk, kunne hatt en vakt som passet på det, så kunne de 199 andre fortstt å beføle og kjenne på oss

felt b

Brann4

ingen som kommer fra felt t blir stoppet når de går over på hansa.
idiotisk, kunne hatt en vakt som passet på det, så kunne de 199 andre fortstt å beføle og kjenne på oss

felt b :D

borch

nei kom meg aldri så langt som att til eg prøvde, ble øl og champange of festplassen i stedet.....sskikkelig bittert - eneste hjemmekampen eg misset i år........

C@Bøe_79

Quote from: "borch"nei kom meg aldri så langt som att til eg prøvde, ble øl og champange of festplassen i stedet.....sskikkelig bittert - eneste hjemmekampen eg misset i år........


Hva med Odd-kampen som du ikke brukte billetten på da??
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

borch

vel går vel ann å sitte igjen med en ubrukt billett selv om eg har vært på kampen eller????

Go Up