• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tog til Stadion

Started by Stoffi, October 27, 2007, 12:40:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Stoffi

http://bataljonen.no/?page=26&news=84

QuoteBataljonen, Brann og byens Buekorps inviterer herved alle som ønsker til å være med i et supportertog fra Tårnplass til Stadion i forbindelse med helgens kamp mot Viking.
100 slagere fra byens Buekorps marsjerer fra Tårnplass kl 15.00

Møt frem kl 14.30 på Tårnplass i branndrakter og ta med flagg de som kan. De som går i tog er på stadion i god tid før kl 16.30

Der vil være en god del som skjer på Stadion før avspark. Møt frem, og sett farge på byen og våre nybakte seriemestere!

Det er for sent å gjøre noe med dette nå, men toget går jo så altfor tidlig. Det fører til at mange blir eksludert fra å gå i toget, hvem drar til stadion 3 timer før kampstart?
Cupfinaletogene pleier å gå i akkurat perfekt tid, hvorfor ikke det samme tidsperspektivet her?
Folk vil ta seg noen pils før kampen, men det kommer jo i konflikt med toget.

Personlig vet ikke jeg hva jeg gjør på søndag, må ta det med resten av gjengen. Kjenner heldigvis folk som bor like ved stadion, slik at vi kanskje slipper å være på stadion i 4 timer.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Nixon

Grunnen tild en tidlige avgangen er såvidt jeg har forstått at trommeslagerne skal opptre på Stadion før kampen.
Rød makt på Hansa!

Stoffi

Quote from: "Nixon"Grunnen tild en tidlige avgangen er såvidt jeg har forstått at trommeslagerne skal opptre på Stadion før kampen.

Jaja, det fører uansett til at toget blir mye mindre enn det kunne vært.

Chris*

Quote from: "Nixon"Grunnen tild en tidlige avgangen er såvidt jeg har forstått at trommeslagerne skal opptre på Stadion før kampen.

Greit at buekorps er flott, og eget, men selv ikke jeg gidder å stå å høre på trommeslagerne i 2 timer. ;-)
en som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

krøvel vellevold

RBK-fansen skal også ha tog til kamp på søndag. Sikkert fordi de slo Alex Valencia i CL på onsdag...

http://www.rbk.no/info/article58909.ece
Legg ned hele klubben!

Brannmann rob

Siden det er meldt kraftig nedbør til kl 16-17 imorgen, så dropper jeg toget. Frister litt mer å sitte på puben, tørr...

Stoffi

Quote from: "Brannmann rob"Siden det er meldt kraftig nedbør til kl 16-17 imorgen, så dropper jeg toget. Frister litt mer å sitte på puben, tørr...

http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/Bergen/Bergen/time_for_time.html

Det skal faktisk lette akkurat når toget skal gå.

The Boss

vår "gjeng" hadde planer om å joine dette toget, men grunnet det skandaløst tidlige tidspunktet og varsel om himmel-åpning så utgår det for vår del. bruker heller tiden frem til kl 17 på puben..

Stoffi

Blir nok samme historien her. Ingen grunn til å stikke opp til stadion så lenge før kampen begynner.

Xminator

Quote from: "The Boss"vår "gjeng" hadde planer om å joine dette toget, men grunnet det skandaløst tidlige tidspunktet og varsel om himmel-åpning så utgår det for vår del. bruker heller tiden frem til kl 17 på puben..

Parttimer! :)

monzilla

Altfor tidlig. Halv-fem-tiden hadde vært bra.

Hausberg

er det blitt noe av toget?? noen som har sett om det er mange i det?
itt hjerte står i Brann......

Klaus_Brann

De gikk akkurat forbi Fotikken, det var herlig..Bauekorps i lett duskregn og en del folk faktisk..
Det har gått i arv i fra far og til sønn, har du først falt i gryten, så er det ingen bønn!

Ricky

Passerte Fjøsangerveien for en liten halvtime siden. Så ut som et av de karnevalstogene fra Sim City 3000 :)

Stoffi

Quote from: "Klaus_Brann"De gikk akkurat forbi Fotikken, det var herlig..Bauekorps i lett duskregn og en del folk faktisk..

Var 100 slagere, og 200-300 folk.... og av disse var 70% under 15 år.

Synes det er en liten skandale at arrangørene lar toget gå så tidlig, det gjorde at nesten ingen gadd å delta på en fest som jeg gjerne skulle vært med på.
Gikk ihvertfall med toget nedover til byn igjen.

Brannfrelst

Da var det bedre at toget nedover til byn gikk bedre da;)
Må ha vert en god del tusen med der,var jo et par hundre meters rød pølse der. Minnet nesten om cupfinaletoget.
2.10.07-Gullet kom hem!

lewis

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Klaus_Brann"De gikk akkurat forbi Fotikken, det var herlig..Bauekorps i lett duskregn og en del folk faktisk..

Synes det er en liten skandale at arrangørene lar toget gå så tidlig, det gjorde at nesten ingen gadd å delta på en fest som jeg gjerne skulle vært med på.

Grunnen til den tidlige avgangen var at en var redd for hva som skulle skje når branntoget og vikingtoget møtes. Viking lå/skulle ligge til kai 16.30, og gå i tog til stadion...

Stoffi

Quote from: "lewis"
Quote from: "Stoffi"

Grunnen til den tidlige avgangen var at en var redd for hva som skulle skje når branntoget og vikingtoget møtes. Viking lå/skulle ligge til kai 16.30, og gå i tog til stadion...

Da skulle hordene blitt sendt med buss. Dette kan ikke ha vært grunnen til den tidlige avgangen, tror heller det ligger litt i at Brann ville ha publikum tidlig på plass.

Go Up