• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hvorfor selges UEFA billetter så få steder??????

Started by boleole, October 25, 2007, 12:59:40 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

boleole

Jeg sitter å leser på forumet at det kun er  billettluka og brannbutikken som selger billetter til UEFA kamper. Det kan da umulig stemme?  Det må vel gå ann å kjøpe billetter på narvesen eller andre steder.
Det er ikke rart vi ikke klarer å fylle opp stadion om det er mye hassle å få tak i billett (eller jo det jo rart at folk ikke stiller opp for å hylle laget  ved 1.anledning). Det er mange som bor langt fra brannbutikken og det er endel som også sliter med å handle på internett.

Tar jeg feil bøyer jeg meg i støvet og sier unnskyld for å spamme forumet og ber om at posten blir slettet, men om det er sannt det jeg har lest her på forumet så håper jeg noen kan si hvorfor de legger kjepper i hjulene for bilett kjøperne.
og nicket mitt er bare for å tøffe meg...

Utmedsnolken

Quote from: "boleole"Jeg sitter å leser på forumet at det kun er  billettluka og brannbutikken som selger billetter til UEFA kamper. Det kan da umulig stemme?  Det må vel gå ann å kjøpe billetter på narvesen eller andre steder.
Det er ikke rart vi ikke klarer å fylle opp stadion om det er mye hassle å få tak i billett (eller jo det jo rart at folk ikke stiller opp for å hylle laget  ved 1.anledning). Det er mange som bor langt fra brannbutikken og det er endel som også sliter med å handle på internett.

Tar jeg feil bøyer jeg meg i støvet og sier unnskyld for å spamme forumet og ber om at posten blir slettet, men om det er sannt det jeg har lest her på forumet så håper jeg noen kan si hvorfor de legger kjepper i hjulene for bilett kjøperne.

De vil se hva slags folk som kjøper billetter. Hindre bortesupportere å få billetter andre steder osv.
"og der snubler Sæternes igjen"

boleole

Takk for raskt svar, tenkte det måtte være noe slik.
Men er det da egne uefa regler da, som ikke er make til vanlige kamp billett regler?
og nicket mitt er bare for å tøffe meg...

SKBMiller

Billettene til Zagreb selges jo bare i Brannbutikkene og på kampdag. Heldigvis skal jeg til Bergen til helga og kan kjøpe da. Men kunne blitt vrient ellers

Bolsen

Quote from: "boleole"Jeg sitter å leser på forumet at det kun er  billettluka og brannbutikken som selger billetter til UEFA kamper. Det kan da umulig stemme?  Det må vel gå ann å kjøpe billetter på narvesen eller andre steder.

Sliter med å handle på nett? Har ikkje 90 % av norges befolkning bredbånd/adsl ? E vel bare 80+ åringer som sliter me nette vel

Bolsen

Quote from: "Bolsen"

Sliter med å handle på nett? Har ikkje 90 % av norges befolkning bredbånd/adsl ? E vel bare 80+ åringer som sliter me nette vel

Og at man faktisk må fysisk ut av huset for å skaffe billetter bør ikke være noe hinder i å faktisk gå å støtte laget. Selv ikke den ekstra 50 lappen man må ut med. Men kan skjønne de som reiser fra strilestedene og langt vekke

Hickok

Ser ikkje helt problemet. I dag er det kamp. Den fikk man billetter til på nettet. Neste kamp kan en da kjøpe til i butikken på stadion når er der likevel. Kan da ikkje være det minste problem vel?

Bolsen

Quote from: "SKBMiller"Billettene til Zagreb selges jo bare i Brannbutikkene og på kampdag. Heldigvis skal jeg til Bergen til helga og kan kjøpe da. Men kunne blitt vrient ellers

Kjøpt og betalt på nett, hentet på staddaen..

SKBMiller

Zagreb salget er stengt på nett. Så kan bli vanskelig..

Tifo

.:Tifo-gruppen:.

Go Up