• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

tifo hamburg

Started by tippetuppen, October 24, 2007, 22:00:29 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

tippetuppen

hadde vært fett med et banner med tekst. eg eter hamburger til middag... på tysk selvfølgelig..   Krank essen Hamburger zum Abendessen

kem lager :P
E det så nøye då

dudo

La meg gjette: Det var du som hadde "Vi skal knuse trommen"-idéen før LSK-kampen?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

tippetuppen

E det så nøye då

Bombefar

Quote from: "tippetuppen"hadde vært fett med et banner med tekst. eg eter hamburger til middag... på tysk selvfølgelig..   Krank essen Hamburger zum Abendessen

Eg eter to. Tror nok denne er brukt fra før

Bergen5184

Syk spise hamburger i det minste aftenmat ???
Den der forstod jeg lite av

tippetuppen

du har et poeng der.. brukte google translation..

Ill eat hamburgrs for dinner...
E det så nøye då

tippetuppen

Hamburger .. Das ist das Abendessen

denne ble bedre vel :P

og nei.. kom fortsatt ikkje på noe knuse tromme greie om du skal spørre igjen
E det så nøye då

Bassew

Wir essen Hamburger für das Abendessen
Fra Nordnes til Loddefjord Torg

tippetuppen

e fullstendig klar over det vi som kjenner deg :P
E det så nøye då

hansagutt1

Quote from: "tippetuppen"hadde vært fett med et banner med tekst. eg eter hamburger til middag... på tysk selvfølgelig..   Krank essen Hamburger zum Abendessen

Det hadde vært helt rått da! Og så kan vi alle kjøpe burger i pausen som vi pælmer på keeperen dems i 2.omgang. Og så kan vi kanskje ha et banner til kor det står "vi gjør oss til latter for hele Europa siden laget deres heter Hamburger SV og det er jo bare helt fantastisk morsomt"

SKBMiller

og siden vi har vært så vittige så har de funnet ut hva vårt navn betyr, så de har et banner med "Vi har med Brannsslokningsapparat" på norsk selvsagt. kunne blitt en morsom oppladning til kampen

Markmus

Om begge lags supportere hadde gjort det, så hadde det sikkert vært hysterisk morsomt. To RIMELIG utdaterte og "teite" vitser - tror det kunne blitt riktig komsik ;-) hehe...
Ka du ve?

Nixon

Melodi: Reis opp hvis du elsker Brann

Reis hjem som i 45
Reise hjem som i 45
Reis hjem som i 45
osv...
Rød makt på Hansa!

Markmus

Hva skjer når UEFA får snusen på hva vi sang da? Husker hva som skjedde når Stabæk kjørte "samme sangen" i fjor (eller var det i vår?) :)
Ka du ve?

Nixon

Quote from: "Markmus"Hva skjer når UEFA får snusen på hva vi sang da? Husker hva som skjedde når Stabæk kjørte "samme sangen" i fjor (eller var det i vår?) :)

Pytt!
Jeg gjør blussernes mantra til mitt:
Dette må Brann ta seg råd til!
Rød makt på Hansa!

Stoffi

Quote from: "hansagutt1"

Det hadde vært helt rått da! Og så kan vi alle kjøpe burger i pausen som vi pælmer på keeperen dems i 2.omgang. Og så kan vi kanskje ha et banner til kor det står "vi gjør oss til latter for hele Europa siden laget deres heter Hamburger SV og det er jo bare helt fantastisk morsomt"
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up