• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billetter UEFA cup

Started by erikdale, October 10, 2007, 10:20:17 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

vebo

Ikke i følge denne artikkelen. Du skal ha billett til 200,- uansett. Brann får stå for det de har skrevet, uansett om de har gjort det med en feil fra deres side!
Tiocfaidh ár lá

Nixon

Quote from: "Christian"
Quote from: "revert"Men da kan hvert fall vi medlemmer i Bataljonen smile godt. Ikke fordi supportere som ikke er medlem må betale det mange vil si er en "stiv pris", men at Bataljonen her har jobbet godt å gjort sitt for at deres medlemmer skal få redusert pris på disse kampene. Meget godt jobbet!

Problemet er at det bare gjelder medlemmer i Bataljonen som har Bataljons-partoukort. Sånne som meg med vanlig plass og medlemskap i Bataljonen måtte ut med 300 kr per billett.


Det stemmer ikke! Jeg var i går på Galleriet og kjøpte to billetter til 400 kroner. Jeg har ikke partoutkort fra Bataljonen.

Vet ikke hvor du kjøpte, men det er jo typisk at hele salgsleddet til Brann ikke vet hva som foregår...
Rød makt på Hansa!

Felt-H kongen

Jeg var også på Galleriet og kjøpte billett. Sa til damen bak disken at jeg skulle ha billettene til 200 siden jeg var medlem av Bataljonen. Hun sa at hun ikke klarte å forandre prisen som lå inne (der stod det 300 fordi jeg har partoutkort på felt h). Hun ringte til Tøsse som sa at det kun var de på bataljonfeltet som skulle betale 200. Så det spilte ingen rolle hva som stod i brevet, jeg måtte ut med totalt 600 kroner.

Christian

Var på Galleriet selv og prøvde meg på den, men nei. Tenker eg skriver en mail til Brann og klager min nød, eg.

Eivind

Når er fristen for partukortinnehavere og hente billettene?

Brannfrelst

Quote from: "Eivind"Når er fristen for partukortinnehavere og hente billettene?


Til å hente de er vel før kampen torsdag. Men om du mener å betale de så er det søndag 21.oktober.
2.10.07-Gullet kom hem!

thesevs

Quote from: "Felt-H kongen"Jeg var også på Galleriet og kjøpte billett. Sa til damen bak disken at jeg skulle ha billettene til 200 siden jeg var medlem av Bataljonen. Hun sa at hun ikke klarte å forandre prisen som lå inne (der stod det 300 fordi jeg har partoutkort på felt h). Hun ringte til Tøsse som sa at det kun var de på bataljonfeltet som skulle betale 200. Så det spilte ingen rolle hva som stod i brevet, jeg måtte ut med totalt 600 kroner.


Var på Brannbutikken på Stadion for under 1 time siden. Skulle ha 2 billetter til både Hamburg og D.Zagreb. Viste medlemskortet og betalte 200kr per billett - ingen problem. Kan jo tyde på at de har ordnet opp i ting og tang.
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

dudo

Om noen nå kan fortelle meg hvor pokker jeg har gjort av kortet mitt hadde jeg blitt veldig glad...
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

thesevs

Quote from: "dudo"Om noen nå kan fortelle meg hvor pokker jeg har gjort av kortet mitt hadde jeg blitt veldig glad...


Det skal ikke være noe problem det der. Du møter opp, oppgir hvem du er, så fikser de billett til deg. Du må vel kanskje ut med en 70kr eller noe for nytt kort...
"When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Futurama

dudo

And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

vebo

Tiocfaidh ár lá

HansaInferno

Hmmm. Jeg har ikke medlemskortet fra BBB lenger. Det må da holde med partoutkort?
Breiflabben, baby!

vebo

Ikke om du skal få det til 200.
Tiocfaidh ár lá

Bombefar

Quote from: "HansaInferno"Hmmm. Jeg har ikke medlemskortet fra BBB lenger. Det må da holde med partoutkort?


Jeg var nede i går, men fikk ikke kjøpe billetter da pga "åpen dag" eller noe. Jeg spurte om jeg kunne ta med kortet fra i fjor og vise bankutskrift. Det skulle gå fint. Drar ned nå for å prøve ut i praksis...

Bombefar

kjøpte billetter nå. spurte ikke om kort engang. sitter ikke på BBB plasser

Fabregas

Spennende om det blir like lange køer til denne kampen....
MANGE som sto i kø på onsdag vet vel neppe at Brann er i UEFA-cupens gruppespill engang :shock:

Ewen

i følge brann.no er narvesen og seven11 vraket som salgsted til uefa cup kampene... Nå får du kun kjøpt biletter i brann butikkene og bilettluka (les: brannbutikkene)
Noen som kan forklare det??

hansagutt1

Ble stress dette, men kan jo egentlig takke meg selv litt og. Grunnet flytting så har jeg ikke fått brevet fra Brann.

Dro derfor opp på Stadda igår for å fikse dette, grunnet åpendag og mye folk solgte dem ikke billetter på stadion (burde vel strengt tatt vært da dem solgte billetter men men)
Fikk beskjed om dersom jeg viste partoukort skulle dem fikse det på Brannbutikken. Ny tur inn til Brannbutikken idag. Nei, måtte ringe billettluka for å få referansenummeret.
Ringte billettluka, 30 min i kø. Etter mye om og men så fikk jeg beskjed om at de hadde problemer med systemet. Fikk dem til å ta navnet mitt og info om plass så skulle dem ringe tilbake. Etter 6 timer har dem ikke ringt.

Jaja, skal ikke være lett.

Bombefar

Quote from: "hansagutt1"Ble stress dette, men kan jo egentlig takke meg selv litt og. Grunnet flytting så har jeg ikke fått brevet fra Brann.

Dro derfor opp på Stadda igår for å fikse dette, grunnet åpendag og mye folk solgte dem ikke billetter på stadion (burde vel strengt tatt vært da dem solgte billetter men men)
Fikk beskjed om dersom jeg viste partoukort skulle dem fikse det på Brannbutikken. Ny tur inn til Brannbutikken idag. Nei, måtte ringe billettluka for å få referansenummeret.
Ringte billettluka, 30 min i kø. Etter mye om og men så fikk jeg beskjed om at de hadde problemer med systemet. Fikk dem til å ta navnet mitt og info om plass så skulle dem ringe tilbake. Etter 6 timer har dem ikke ringt.

Jaja, skal ikke være lett.


Forresten helt ubrukelig enkelte på billettluken. Ringte i går og var ikke mye hjelp å få der. I tillegg snakket han så lavt at det ikke gikk an å høre en dritt. Du får nok ingen telefon fra de nei

brann02

No bør di som murret etter å ikke fått bilett til Viking kampen kjenne sin besøkelsestid.

krøvel vellevold

Quote from: "brann02"No bør di som murret etter å ikke fått bilett til Viking kampen kjenne sin besøkelsestid.


Pøh! De er så sure nå at de aldri mer kommer til å gå på Stadion igjen... før neste gang det skal utdeles gullmedaljer. Inntil videre nekter de også å se kampene på tv, og vil heller ikke høre resultatene fra kampene. Bare på trass.
Legg ned hele klubben!

Yngve

Haha. Høyrest ut som noko du kunne gjort Krøvel.. Hehe. (Er klar over at du siktar til den 12åringen på btv-sendinga. Kunne berre ikkje dy meg)

Truls

Det er krøvel i nøtteskall! Han vil ha fargeklattene fra møre i eliteserien og dersom ikke Brann vinner serien, så bør det være storebror på vestlandet Viking som vinner!


Jeg regner med han som gråt på TV2 nyhetene i 50-årene handler billett til Brann - Hamburg på mandag som første mann i køen!
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Høyrebacken

Krøvel: På seg sjøl kjenner man andre.
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

dudo

Quote from: "Høyrebacken"Krøvel: På seg sjøl kjenner man andre.


Heh, er du klar over hvor dumt det der egentlig er?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Høyrebacken

Jada, men jeg gir bare svar på tiltale.

Håper å få med meg HSV-kampen. Ligger med influensa her nå. Kom meg ikke til by'n i går heller.
Uansett, vi får håpe at fansen stiller opp. Det kan bli en høydare, dette oppgjøret.
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

dudo

Quote from: "Høyrebacken"Jada, men jeg gir bare svar på tiltale.


Så fortell meg hvorfor det er så dumt?
And it's a moral to this story! Or at least it was supposed to be a moral, but since I'm dyslectic it is in fact - a marble!

Fabregas

Blir spennende å se hvor mange runder på Galleriet det blir med kø i morgen. Et mer realistisk bilde på hvor gal denne byen er etter å se FOTBALLlaget Brann spille kamp utover de som allerede har skaffet seg plass vil vi iaf få se. Få de som ikke har fått det med seg, vil jeg minne om at det kun selges billetter til disse kampene gjennom billettluka.no og på Brann-butikkene.

sturlalv

...og derrr var billettsalget i gang, og våre venner i Billettluka kan fortelle at Vikingkampen er utsolgt og at man står i kø. Fine typer  :evil:

Mvh
Sturlalv

Gulløl

Nå er det 15 minutter siden billettsalget gjennom billettluka startet. Jeg har ikke kommet igjennom, selv om jeg la meg i kø for 1 time siden. Noen andre som har kommet gjennom "muren" til billettluka ?
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

borch


Utmedsnolken

Quote from: "Gulløl"Nå er det 15 minutter siden billettsalget gjennom billettluka startet. Jeg har ikke kommet igjennom, selv om jeg la meg i kø for 1 time siden. Noen andre som har kommet gjennom "muren" til billettluka ?


5 billetter midt på langsiden. Kanonplasser. Står i zagreb kø nå.
"og der snubler Sæternes igjen"

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "Gulløl"Nå er det 15 minutter siden billettsalget gjennom billettluka startet. Jeg har ikke kommet igjennom, selv om jeg la meg i kø for 1 time siden. Noen andre som har kommet gjennom "muren" til billettluka ?


Eg kom inn etter 5 minutt etter å ha gått inn på sida fem over tolv.. verda er ikkje rettferdig.

Gulløl

-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

sturlalv

Sliter med å få opp setekartet. Kjører billettluka apartheidpolitikk mot Mozillabrukere?

Mvh
S

nummer9

sliter også med setekartet. Ineternet explorer her...

Alzheimer/Silverspurs

Lurer på vegne av andre bekjente.... dei er medlem av bataljonen... får dei billettane til 200 om dei går på brannbutikken og kjøper no? Eller var det bare forhåndssalget?

Kent

hoho.. flott at narvesen ikke kunne selge bataljons biletter for de var visst spesielle  :roll:     så no sitter i kø på bilettluka, herlig system!

Markmus

Er det noen som har komt igjennom i løpet av de siste minuttene? Hvor mange billetter er det igjen?
Ka du ve?

Alzheimer/Silverspurs

Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Gulløl"Nå er det 15 minutter siden billettsalget gjennom billettluka startet. Jeg har ikke kommet igjennom, selv om jeg la meg i kø for 1 time siden. Noen andre som har kommet gjennom "muren" til billettluka ?


5 billetter midt på langsiden. Kanonplasser. Står i zagreb kø nå.


I følge Brann.no: Det vil også være restriksjoner på kjøp av billetter til kampen mot Dinamo Zagreb. Billettene til denne kampen vil kun bli solgt i Brann-butikkene, og vil ikke være tilgjengelig gjennom internett.

nummer9

Er det noen som får opp dette setekartet?
Har kommet så langt, men setekartet er bare grått. Er det feil med min java, eller er det billettluka som dummer seg?
På telefon mener de at de bare kan selge via internett...

sturlalv

Der jeg står og stanger nå, rapporteres det 5000+ billetter igjen. Fikk gjennom ett kjøp av BT-billetter med IE, men skulle gjerne hatt med naboen også...

Mvh
S

Markmus

Kom nettopp igjennom. INGEN grunn til å stresse, det er VELDIG mange ledige plasser. Hansa; ca 1500. Søndre; ca 1000.

Edit: Står øverst at det er over 5000 ledige plasser, men slik jeg kan se er det ikke mer enn 2500-3000. Sikkert fordi jeg krysset av for 2x billetter.
Ka du ve?

Bolsen

Koster det 330pr hode???

Markmus

Quote from: "Bolsen"Koster det 330pr hode???

Tror det. Man får vel ikke studentrabatt heller etter hva jeg har skjønt :/
Ka du ve?

Gulløl

Prisen er 300 kr inkl. avgifter for 2 billetter på bt tribunen. Her kan en kjøpe 4 billetter pr. abb.kort. Billigste alternativ.
-  Jeg vet at vi ikke liker Rosenborg eller Vålerenga.

Samuel Sahim-Radlinger

Bolsen

eg får opp 660 spen for 2 uansett kor eg velger å sitte!

Kent

kom igjennom.. fikk kjøpt og alt så ingen stress.   det var zagreb kampen eg fikk kjøpt til så den kan kjøpes på nettet

fortune

Quote from: "Bolsen"eg får opp 660 spen for 2 uansett kor eg velger å sitte!


Du må være bt-abonnent og gå inn via www.bt.no for å få billigere billetter.
First is first, second is nothing

Utmedsnolken

Quote from: "Alzheimer/Silverspurs"
Quote from: "Utmedsnolken"
Quote from: "Gulløl"Nå er det 15 minutter siden billettsalget gjennom billettluka startet. Jeg har ikke kommet igjennom, selv om jeg la meg i kø for 1 time siden. Noen andre som har kommet gjennom "muren" til billettluka ?


5 billetter midt på langsiden. Kanonplasser. Står i zagreb kø nå.


I følge Brann.no: Det vil også være restriksjoner på kjøp av billetter til kampen mot Dinamo Zagreb. Billettene til denne kampen vil kun bli solgt i Brann-butikkene, og vil ikke være tilgjengelig gjennom internett.


De har glemt å gi beskjed til billettluka da.

Informasjon om betaling:Kjøpstidspunkt: 22.10.2007 12:25
Beløp inkl. avgifter: 1400,00
Betalingsmåte: VISA  
Informasjon om arrangement:Bedrift: SK BrannSted: Brann Stadion , Brann Stadion
Arrangement: Brann - Dinamo Zagreb
Dato og kl.: 29.11.2007, 20:15 - 22:15
Antall billetter: 4
Plassering: Søndre tribune, Felt L, Rad 6,  Inngang: Inngang 3
"og der snubler Sæternes igjen"

Go Up