• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Gratulasjonstråd fra andre lags supportere

Started by Kedzie, October 09, 2007, 12:41:12 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Kedzie

Det passer seg med en gratulasjonstråd fra supportere fra andre Eliteserie-klubber nå.

Jeg er Start-supporter, og vil gratulere dere med gullet i år. Når vi fikk en så trøblete sesong vi fikk, synes jeg det var artig at dere tok det i år. 44 års venting er lenge, og dette er sikkert godt for folkehelsen i Bergen.

Så kampen på TV2 Zebra i går og må bare si at det trøkket dere har på tribunene er noe vi andre har å strekke oss etter.

Så starter vi med blanke ark i 2008 (vi skal bare berge plassen først.)

C@Bøe_79

Quote from: "Kedzie"Det passer seg med en gratulasjonstråd fra supportere fra andre Eliteserie-klubber nå.

Jeg er Start-supporter, og vil gratulere dere med gullet i år. Når vi fikk en så trøblete sesong vi fikk, synes jeg det var artig at dere tok det i år. 44 års venting er lenge, og dette er sikkert godt for folkehelsen i Bergen.

Så kampen på TV2 Zebra i går og må bare si at det trøkket dere har på tribunene er noe vi andre har å strekke oss etter.

Først må vi sikre gullet!
Bergen og Hansa til eg dør!!!!!

Vær med og støtt tifo-gruppen med noen kroner, kontonummer 3628.52.72631

Kedzie

Quote from: "C@Bøe_79"
Quote from: "Kedzie"Det passer seg med en gratulasjonstråd fra supportere fra andre Eliteserie-klubber nå.

Først må vi sikre gullet!

Sant nok, men det gjør dere.

Go Up